לפעמים, כהשעה נהיית מאוחרת והכוכבים בוהקים להם בשמיים, אני מוצא לעצמי את הזמן לתהות מתי התחלתי לחשוש מאבי.
האם זה היה שסיפר לי בגאווה את הסיפור הנורא של איך גרם לאימי לשכב עימו, או שמא הייתה זו הפעם הראשונה שידו הורמה בצורה מאיימת, מלווה בצעקה רועמת, או בכלל הימים שהוא שותק, ורק מביט בי מהקצה השני של השולחן באכזבה.
הפעם הוא לא אמר דבר, למרות שהייתי בטוח שאותה משרתת סיפרה לו על כך.
הוא לא אמר דבר, ואש כעסו קילתה קליל את השמחה ההיא מהנשיקה.
הוא לא אמר דבר, ושתיקתו הכבדה נהייתה כעור שני לארמון הבודד.
הוא לא אמר דבר, ואני פחדתי, באמת ובתמים.
הקפדתי להתרחק מאליוס, לומד עד שראשי דאב ועיני נעצמו, מנגן עד שאצבעותי התנפחו ועורי האדים.
יכולתי להרגיש את מבטו עלי, בוחן אותי בדממה מבין השיחים. בכמה מהפעמים הוא שר חלושות, מלווה אותי בקולו הצלול.
מאיה עזבה יום לאחר המסיבה, שכן לא הייתה זמן רב בביתה, מנופפת לשלום ומבטיחה לשלוח לי מגילה בכל שבוע.
שקלתי לבקש מאליוס לעשות דבר מה, שכן יוכל להועיל אם יסכם לי מהספרים שנועדו ללעזור בלימודי הרפואה המתישים.
לא היה בי הכוח או הרצון לבקש ממנו ללכת, והרגשתי בטוח במידת מה תחת מבטו.
אני צריך מישהו קרוב אליי.
בכל לילה חזרנו לחדרנו, מהנהנים אחד לשני או ממלמלים 'לילה טוב'.
ככה זה נמשך ארבעה ימים, אני ואליוס לא משוחחים אך לא נפרדים אחד מהשני, עד שאליוס יצא מבין אותם שיחים שבגן בפרצוף מבוהל קלות.
"יקינתון!" הוא קרא בקול "אני חייב ללעזוב. זה לא ימשך זמן רב. נקלעתי לצרה, למרות שבכלל לא הייתי שם. אני יכול ללכת? בבקשה?"
הנהנתי קלות, מבולבל. "אני מרשה לך. מתי תחזור?"
"אחזור בתוך יום או יומיים"
"אם זה דחוף כל כך, צא עכשיו, שלא תחמיץ אף רגע"
הוא חייך בתודה וניגש אליי, מרים את ידיו לחיבוק, אך מתחרט ומוריד אותן חזרה.
❀ ❀ ❀
הארמון היה שקט.
הוא היה שקט, בלי קולו הגבוה אך עמוק של אליוס, שיהדהד במסדרונות.
הוא היה שקט ללא קול דיבורה הבלתי פוסק של מאיה, או פריטות הלירה החוזרות ונשנות שלה.
הוא היה שקט ובודד, כיוון שאפילו ליוויה בקושי דיברה איתי, עסוקה בשלל המטלות שיש לה, שכן הלכה והתקרבה לה התקופה של הנשף הגדול, בו אצטרך להינשא לבחירת ליבי (או בעצם האחת שאבי יבחר, אם עד אז לא אכנס לזוגיות הגונה).
YOU ARE READING
under the sun (עברית)
Romanceכולם מכירים את אפולו. הוא אל השמש, הוא נגן מחונן, הוא צעיר יפה תואר, והוא מנהל מאות סיפורי אהבה במקביל. עד שהוא פוגש את יקינתון. יקינתון, נסיך צעיר ושובה לב, יפיפה אפילו יותר מאפולו עצמו, הוא חכם, רגיש, ובודד. עד שהוא פוגש את אפולו. אתם בטוחים כרגע...