3

90 7 4
                                    

vantekim:
İÇİMDEN GEÇTİLER AMINA KOYİM

jeonleix:
ben yine mvpyim 👅

vantekim:
şaşırmadık

jeonleix:
e zaten

vantekim:
ulti açıyorum vurmuyor siktiğimin eudorası sersemletiyor
neyse geçti gitti

jeonleix:
öyle
eskiden ben sana tae derdim

vantekim:
evet... yavrum derdin bi de

jeonleix:
evet
tae diyeyim mi tekrardan

vantekim:
ne istersen söyle
dediğim gibi rahatsız olmuyorum
yavrum bile diyebilirsin

jeonleix:
oyle olsun
yavrum

vantekim:
:)

jeonleix:
bir sey soracagim
bana karsi ne hissediyorsun

vantekim:
nereden çıktı şimdi jungkook?

jeonleix:
ne hissediyorsun dedim
ikiletme

vantekim:
yani şöyle
eskiden sana aşıktım biliyorsun
ama şu an içimde sana karşı öyle bir his yok
sadece bilmiyorum özledim
bende tarif edemiyorum

jeonleix:
neyse siktir et
bir sey diyecegim

vantekim:
jungkook neyin var?

jeonleix:
seni seviyorum
ve bu arkadasca degil

25 Haziran

"Hadi oğlum. Yemeyeceğiz birbirimizi gerilmeyin." Jimin'in söylediklerine göz devirdim. Saçma sapan bir oyun oynatmaya çalışıyordu ve Jungkook bundan hiç zevk almıyordu.

"Jimin saçmalama amına koyayım seçtiğin oyuna bak." Jungkook göz devirip arkasına yaslandı oturduğu yerde. Ben ortamı bozmaz oynardım ama o bu durumdan fazlasıyla rahatsızdı ve eğer istemiyorsa, bende istemiyordum. "Ne üstüne gittiniz çocuğun." Diye çıkıştı Hoseok.

"Alt tarafı oyun abi, bir saat oynar geçeriz çıkarmayın bokunu. Jeon oynamasın biz oynarız." Jungkook'la göz göze geldik. Sert bakışlarından anladığım kadarıyla bunu oynamamı istemiyordu.

Ona biraz daha bakmaya devam ettim. Benden gözlerini çekip çevreye bakındı. Ortamda Bogum olduğu için istemiyordu. Onunla aynı odaya düşme ihtimalim vardı.

"Hadi Jungkook, Taehyung'un da oynamayı istediğini biliyorsun. Kıracak mısın onu?" Sanki Jungkook'un çok da umrundaymış gibi söylediklerine güldüm. Jungkook ne zamandan beri insanların duygularını önemser olmuş?

"Jeon sikliyor muymuş?" Yoongi'nin gülerek söylediği şeye gülmemek için kendimi sıktığımda Jungkook'la göz göze geldik. Ellerimi iki yana kaldırdım. Dudağı sağa doğru kıvrılıp başını yana eğdiğinde kızmadığını anladım.

"Seni bir sikerim Yoongi, birde yer siker. " Buna gülmüştüm işte. Jungkook belimden hafifçe ittirerek oturmam gereken yere yönlendirdiğinde itiraz etmeden oturdum yere. O da karşıma geçerek yerleri belirlediğinde Jimin sevinçle alkışlayıp şişeyi çevirdi hemen. Oyunun ilk tahlilileri ben ve Jungkook olduğumuzda birbirimize baktık. Korkunç olanınsa kapak kısmının ona gelmesiydi.

aynaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin