"Çok mu kızdı?" Kafa salladım Seojoon'a. Jungkook'un sırf konsere geldim diye beni bu kadar darlamasının stresindeydim. Biletler alınmıştı, konser alanına gelmiştim, şimdi moralimi bozunca bir şey değişmeyecekti. Ben eve gitmeyecektim.
"Sıkma canını, eğlenmeye geldik. " Doğru söylüyordu ama söz konusu Jungkook olunca aklıma takılmama imkanı yoktu. "Gel içecek alacağım sana. " Onu dinleyerek peşinden gittim. Benden altı yaş büyüktü ama çok yakın arkadaşım gibiydi.
"Bira içeceksin." O bir şeyler alırken bende telefonu kontrol edip duruyordum. Story atmış mı, konser yayınında mı, ne yapıyor diye bakıyordum. Oyuna bile girip kontrol ediyordum konser ortasında. "Al iç şunu." Seojoon elime birayı tutuşturduğunda kapattım telefonu ve tekrar ön tarafa ilerledik.
Telefonu açtığım her saniye yanımdan sertçe nefeslenme sesleri geliyordu. "Kapat şu siktiğimin internetini, bakmayacaksın asla. Sana gelip eski sevgilimle giderim seninle gitmem o konsere diyor ve sen hâlâ kontrol ediyorsun. Gurursuz musun Taehyung? Benim için geldin bu konsere. Şarkıların hepsini bilmiyor olabilirsin, herkes zıplayıp eğlenecek ve sende öyle yapacaksın." Sağlam bir azar yedikten sonra dediğini yapıp internetimi kapattım.
Bu konsere Seojoon için gelmiştim, eğlenmeme bakmaktan başka çarem yoktu. Birayı konser başlamadan önce bitirip çöpe attım bardağı hemen. Biraz daha bekledikten sonra Travis zaten çıkmış, şarkıları söylemeye başlamıştı. Herkes zıplayıp eğlenirken ben öylece olduğum yerde duruyordum. Sürekli beni fark eden Seojoon ise durup beni zıplatmak için kaldırmaya falan çalışıyordu.
"Video çek, ne kadar çekme dese de. En azından anı kalır ya bana atarsın ya da telefonunda kalır." Doğru söylüyordu. Az önce Seojoon arkamızdaki uzun boylu çocukla tanışmıştı, etrafımdaki herkes benden daha uzun olduğu için aralarından kolumu kaldırıp video çekemiyordum. Arkamdaki çocuk telefonumu alıp en yukarı kaldırdığında gülümsedim.
Jungkook ne kadar kızsa da, benimle olmak istemese de ben onunla olmak istiyordum. Birbirimize sinirli olunca bir şey değişmeyecekti, ben çoktan konsere gelmiştim zaten.
Konser başladığında ben sadece dümdüz durmakla meşguldüm. Seojoon yanımda eğlenmeye çalışırken de bir yandan benimle ilgileniyordu. "Taehyung, hadi." Onu duymamış gibi yapıp sadece Jungkook'un bana söylediklerini düşündüm.
Telefonumu tekrar kontrol ettim. Story atıyordu. Telefonum bir anda elimden çekilince Seojoon'a baktım. "Yeter. Hadi diyorum amına koyayım sikeceğim sevdiğini şimdi. Hadi." Bana bakarak şarkı söylemeye başladığında gülümsedim.
Elini omzumun üstüne atıp zıpladığında bende ona ayak uydurdum. Boş boş durmanın kimseye faydası yoktu.
...
jeonleix:
meltdown mı soyluyor o
elim ayagim titredivantekim:
evetjeonleix:
goruntulu arıyorum acKaşlarımı çatıp Seojoon'a döndüm hemen. Görüntülü mü arıyordu? Seojoon telefona baktığı gibi gülümseyip göz kırptı. "Had yine iyisin." İyiyim de bu hâlâ bana tilt olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.
Görüntülü arama telefonuma düştüğünde o kadar gerilmiştim ki. Boyum da tam yetişmiyordu amına koyduğumun sahnesine, ona nasıl gösterecektim? "Aç şunu Tae, daha da sinirlenecek göreceksin." Başımı sallayıp aramayı açtım ve kamerayı çevirdim hemen.
Sohbeti de açık bıraktım, konuşacak hali yoktu.
jeonleix:
anani
ortama bak
HASSİKTİR
LAN
TAEHYUNG
ANANI SİKEYİM
ORTAMI KES
DELİRCEM OLUM
COK İYİ