Anežka zkontroloval Kassandru a pak byla ještě v expozici u Sid. Všimla si, že už tu je Adam Hruška a tak se držela dál. On byl takový samorost, který si hlídal svoje soukromí a zrovna moc s lidmi nevycházel. Platil za skvělého obchodníka a jeho firma byla špičkou v oboru, ale o něm se jen vědělo, že nikoho nemá a žije jen pro firmu. S Láďou byli kamarádi ještě z armády, ale jí přišlo, že byli úplně jiní. Adam se skoro neusmíval a na jednáních z něj občas šel strach, ale díky tomu byl úspěšný a ani místní starosta si na něj nedovolil. Tohle už jim párkrát pomohlo a zoo a nové projekty to zachránilo. Všimla si Sid jak se motá kolem nádrže s piraňami a přemýšlela co se děje. "Jak jsem pochopila už jsi měla tu čest s Adamem Hruškou." "Měla a po těch řečech co se o něm vedou jsem si představovala úplně někoho jiného, ale on je vlastně fajn." Anežka se na ni nedůvěřive podívala a nechápala ji. "No tak dobře jen si na něj dej pozor, jeho sarkasmus je pověstný a zrovna moc s ženami nevychází." Sid se zarazila a přemýšlela proč jí tak moc ovlivnilo co o něm slyšela, všechny ty historky, dokonce ho podle nich pojmenovala skleněný král. Prostě měl být tvrdý, přísný a sarkastický, taky slyšela, že je nejžádanější zdejší svobodná partie. Možná prostě jen nechtěl být lovna zvěř místních žen a tohle byla jeho obrana. "Dám si pozor a teď už musím jít a Bob bude litovat, že ještě není v práci."
Bob Kodym si užil volné dopoledne, protože on jí naučí se nad ním vytahovat. Nebude mu poroučet a rozkazovat nějaká mladá holka. Bylo mu fuk, že měla pracovní úspěchy, všechno to určitě byla jen náhoda. Teď přišel do zázemí a nebyla tam, takže si v klidu sednul s kafem pod terária. Měl vést pavilon on a ne tahle mladá husa. Dělal tu už deset let a po odchodu Josefa měl být na řadě on. Jenže zároveň s jeho odchodem začala zoo hledat náhradu a o něm se vůbec neuvažovalo. Pak najednou přišla ředitelka s tím, že tu nastoupí ta mladá Novotná. Musí se postarat o to, aby to vzdala a odešla sama. Pak dají vedení pavilonu na starost jemu a to bude jeho vítězství. Sid si všimla Boba jak prošel do zázemí a tak byl čas na její pomstu. Před chvílí vyndala poslední piraňu z jejího akvária a přenesla ji do náhradní nádrže v zázemí. Taky ohraničila expozici, aby tam teď nemohli návštěvníci, protože se bude akvárium vypouštět. Bob bude litovat, že se s ní pustil do boje. Skončí v nádrží s tím, že si bude myslet, že tam pořád dravé ryby jsou. To ho naučí si na ni dovolovat.
Adam s Láďou už měli po jednání a on se zeptal, že by rád vidět jak se opravuje akvárium. "Tak často je nemáte bez vody, že mě to zajímá." "Jako uznávám, že se sám těším. Navíc tohle představuje tropické vody a je tam hodně klád. Je štěstí, že Sid zjistila, že se jedna uvolnila, protože mohla prorazit sklo a to by byl průšvih." Adam se usmál a cítil, že Láďa si novou posilu oblíbil a snaží se jí chránit. Slyšel jak ho Adélka prosí ať to tady zkontroluje, protože Bob prý už konečně dorazil do práce a Sid asi dost zuří. Teď prošli k akváriím a všimli si, že tam Sid stojí a asi čeká na Boba. "Takže budou nejdřív lovit ryby a pak se bude muset voda vypustit, pak už jen zůstane prázdná nádrž." "Zdá se, že ryby se někde schovávají." Adam slyšel jak Bob na Sid křičí, že to dělat nebude a ať si je vyloví sama. Podíval se na Láďu, který už se asi chystal běžet do zázemí, když v tom viděli jak Sid Boba do akvária hodila. On se snažil dostat hned ven a křičel. "Šílíš, okamžitě mi pomoz vždyť tu jsou piraně." "Tak snad s nimi budeš mít větší šanci si pokecat, protože já už tě mám tak akorát dost. Pokud ještě byť jen jednou přijdeš pozdě tak tě nechám vyhodit. To samé platí ohledně tvého chování ke mě, jedno špatně slovo nebo pohled a letíš." Sid se usmála a pak ho dorazila. "A nechovej se jako dítě, žádné ryby už tam dávno nejsou."
Adam stál s Láďou v expozici a začali se skoro najednou smát. Sledovali jak úplně mokrý Bob leze z nádrže a nadává u toho. "Panebože tady je zábava a to ti Adélka kladla na srdce, že se tu o to máš postarat." "Tohle by mi nikdo neuvěřil, kdybych neměl svědka. Ona ho tam hodila a nechala ho myslet, že tam ty ryby pořád jsou." Sid prošla do expozice a všimla si Láďi a Adama jak stojí u zdi a smějí se při pohledu na mokrého Boba u nádrže. "Chtěl jsem to tu trochu s Bobem vyřešit, ale ok, ty pomoc nepotřebuješ." "Musím uznat, že to je zajímavá technika, na moje obchodní partnery by to taky mohlo platit." Adam se na ni usmál a ona si uvědomila, že je to sakra hezký chlap. "Normálně bych ho tam hodit v oblečení nemohla, ale nádrž se stejně musí vypustit tak se to hodilo. Štval mě už od pondělí a já nemám ráda, když někdo nebere vážně moji práci kvůli mému věku, nebo protože jsem žena. Měj te se." Adam se na Láďu podíval, protože v tom co řekla byla obrovská stopa hořkosti. "No asi sem budu chodit častěji, protože je tu zábava." "Jsem rád, žes bavíš, pojď tohle musím říct Adélce." Adam ho následoval, ale ještě se naposled podíval na Sid, která odcházela z expozice.
ČTEŠ
Skleněný král
Short StoryAdam Hruška má skoro vše co by si mohl přát, peníze, postavení a vlastní mezinárodní sklářskou firmu. Posledních deset let budoval tohle impérium, které zdědil po smrti rodičů. Tragická nehoda změnila jeho plány a donutila ho se vrátit domů. V první...