Πρεπει να ξέρεις ποτε ένα φύλλο ειναι καλό για να το κυνηγήσεις.
Ο Πατέρας της Κάτ
...............................................................................................................
"Ποιός είναι?"
"Η Κάτια"
"..."
"Η Κάτια Μέντεζ"
"Και?"
".."
"Ναι?"
"Και πέρασε μια εβδομάδα απο τότε που είπες οτι θα το σκεφτείς και δεν εχεις επικοινωνήσει. Μου χρωστας μια απάντηση"
"Κάνεις λάθος . Δεν σου χρωστάω τίποτα. Μάλλον εσυ μου χρωστάς"
"ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ?"
"Το χρόνο που χάνω αυτή την στιγμή. Ειπα θα το σκεφτώ."
"Ειλικρινα είσαι----Τζακ? ΤΖΑΚ?"
Η Κάτια κοιταξε αποσβολωμένη τον Λάντον που καθόταν λίγο πιο μακριά απο τα πόδια της. Το κινητό ήταν ακόμη ξεχασμένο στο ύψος του αφτιού της.
"Είναι πλάκα αυτό? Μου το εκλεισε? " τα μάγουλα της Κάτιας έγιναν ολοκόκκινα απο το θυμό.
..................
Έξι χρόνια πίσω στον χρόνο
"Μήπως να πάρω το κόκκινο φόρεμα που είδα στην αρχή Λίζ? Εκείνο που είχε το μικρό κέντημα στο στήθος"
"Το Dolce ή το Armani?"
"Δεν θυμάμαι"
Η Κάτια σούφρωσε τα χείλια της και συγχρόνως τα φρύδια της -καλοσχηματισμένα απο την καλύτερη αισθητικό που υπήρχε στο Μπρούκλυν.
"Πάμε πάλι πίσω στο μαγαζί να το δούμε ακόμη μια φορά. Ενδεχομένως εκείνο να ήταν το καλύτερο που είδαμε. Το τελευταιο ειχε όλη αυτή την δαντέλα , χάσιμο χρόνου που μπήκαμε στα Ντιόρ."
Ο Τζακ είχε εδώ και ώρα βλασφημίσει που περιφερόταν μαζί τους με δέκα σακούλες στο κάθε χέρι του απο τα ψώνια εκείνων των κοριτσιών. Τις έβλεπε να ξοδεύουν σε ανοησίες και αχρηστα μπιχλιμπίδια λεφτά , με τα οποία πολλοι εκεί εξω θα είχαν να φανε και να πληρώσουν μια στέγη για μήνες. Του προκαλούσε αποστροφή το θεαμα αλλα..
Στην τελική πληρωνόταν καλά. Και θα έμπαινε με το καιρό και πιο μέσα στην όλη δουλειά. Ο γέρος ήξερε πως αν και επιφυλακτικός μαζί του,του έδειχνε συμπάθεια. Είχε καλή διαίσθηση πως το όλο πράγμα θα πήγαινε καλά και πως θα έβγαζε χρήμα. Τώρα σίγουρα υπήρχαν και ατέλειες και αρνητικά σε όλα τα πράγματα στην ζωή. Δεν ήταν μαθημένος άλλωστε να περπατά σε κόκκινα χαλιά. Λοιπόν θα άντεχε και τώρα το αρνητικό της καταστάσεως , αρκεί να επιανε στα χέρια του τα χρήματα που υπολόγιζε.