Τα λεφτά έχουν ένα εχθρό: Τα περισσότερα λεφτά.
Ο Πατέρας της Κατ
Δεν ξέρω πότε φτάσαμε πίσω στο σπίτι. Το μόνο που ένιωθα ήταν πως μια ομίχλη είχε περιζώσει το νού μου και δεν μπορούσα να δω καθαρά. Σίγουρα η γλυκιά αίσθηση της σαμπάνιας στο στομάχι μου τα εκανε όλα πιο θολά.
"Λέω να μαγειρέψω κάτι" βγάζω το μπουφάν μου καθώς ο Λάντον ερχεται προς το μέρος μου και ανεβάζει τα πόδια του πάνω μου. Ο Λάντον είναι ίσως το μόνο σίγουρο πλάσμα στην ζωή μου.
"Μου έλειψες μουτράκι" του χαιδεύω την γούνα δυνατά πίσω απο τα αφτιά όπως του αρέσει. Δίπλα μου γονατισμένος είναι ο Τζακ. Η Λάντον τον γλύφει στο πρόσωπο. Με κοιτάει και τον κοιτάω και αβίαστα του χαμογελάω.
Αυτός πάλι όχι.
"Σου ειπα να φας εκεί που ήμασταν. Αλλά ήθελες σαμπάνια" η κακή του διάθεση δεν βελτιώθηκε, έστω σαν λύπηση απο αυτά που έπαθα σήμερα. Ούτε οτι πήγαν να με σκοτώσουν , δεν τον κάνει να μαλακώσει το ύφος του.
"Τότε δεν ήθελα . Τώρα θέλω" γιατί το κάνει θέμα?
"Μην περιμένεις να σου μαγειρέψει η Εβελυν πάλι. Δεν είναι υπηρετριά σου. Δεν είναι εδώ η επαυλή σου"
Μου έρχεται να του πω οτι είναι μεγάλος ηλιθιος αλλά του το έχω πει ήδη. Δεν θα ηταν και κανένα νέο.
"Δεν περιμένω να με υπηρετήσει κανείς. Χεράκια έχω. Θα μαγειρεψω μόνη μου . Οτι τρόφιμο θα καταναλώσω θα σου το πληρώσω"
"Είπα πως δεν έχω λεφτά?" η Λάντον σταματά να τον γλύφει και τον κοιτάει επιφυλακτικά , καθώς σήκωσε τον τόνο της φωνής του.
Το πάει για καυγά. Και ειλικρινά δεν ξέρω τι μύγα τον πιάνει τσετσε απο τα βάθη της Αφρικής .
"Γιατί μου κάνεις επίθεση?" του λεω ειλικρινα και σηκώνομαι πάνω. Αυτός πάλι γυρίζει και κοιταει την Λάντον και ξεκινάει να την χαιδεύει. " Δεν δίνω δεκάρα " μου λεει κοφτά χωρίς πρόθεση να το συνεχίσει. Το ύφος του δείχνει οτι απαξιώνει και της παρουσίας μου.
Η Εβελύν έρχεται κοντά του και ξεκιναει να του κάνει απαλό μασάζ με τα ακροδάχτυλα της.
Εκείνος δεν τραβιέται.
Ζηλεύω γαμώτο.
Αλλά ειλικρινα δεν θα πρεπει να νιώθω αυτό που νιώθω τώρα.
"Πάω να μαγειρέψω" λέω αποφασιστικά, καθως η Εβελυν χαμηλώνει τα χέρια της πάνω στην πλάτη του Τζακ και τα φέρνει αργά πάλι πίσω προς τον αυχένα του " πάμε να ξεκουραστούμε όμορφο αγόρι?" του λεει με αργή φωνή καθώς ο Τζακ γνεφει το κεφάλι του και σηκώνεται πάνω.