Το επόμενο πρωινό το πρώτο πράγμα που θα αντιλαμβανόμουν ειναι οτι ο ώμος μου πήγαινε πολύ καλύτερα. Μπορούσα να τον κουνήσω χωρίς να πονάω ιδιαίτερα και το σωμα μου ολόκληρο είχε επανέλθει στα φυσιολογικά. Ενιωθα ξεκούραστη .Πρεπει να κοιμήθηκα πολλές ώρες και χωρίς όνειρα.
Το δευτερο πράγμα που αντιλήφθηκα είναι οτι ο Τζακ δεν ήταν ξαπλωμένος μαζί μου στον καναπέ της σάλας. Η φωνή του ακουγόταν στο βάθος να μιλάει στο τηλέφωνο.
Ανασηκώθηκα και τον είδα στο μεγάλο τραπέζι της σαλας, στο ίδιο που είχαμε παίξει εκείνο το βραδυ την παρτίδα μας, να κάθεται και να σημειώνει χωρις να έχει αντιληφθεί οτι ξύπνησα.
Οι εικόνες του χθεσινού βραδιού ήταν ακόμη ζωντανές στο σώμα μου. Μπορούσα να μυρίσω το άρωμα του πάνω μου. Ένιωθα ακόμη την γλυκιά ζεστασιά απο τα χάδια και τα φιλιά του. Ήταν σίγουρα ένα μεγάλο βραδυ. Κοιταξα το προφιλ του καθώς σκεφτικός σημείωνε και μιλούσε συγχρόνως στο τηλέφωνο.
"Με ανταπόκριση απο Βρυξέλλες δεν έχει? Ψάξε μια πτήση απευθείας. Τι να κάνω τοσες ώρες Βέλγιο?"
Του χαμογέλασα χωρις να παρει είδηση οτι έχω ξυπνησει. Ενιωθα πλήρης απο ένα αίσθημα οτι ΄όλα θα πάνε καλά. Ίσως έφταιγε η συζητηση με τον Τζακ. Χθες ειπε οτι πιστευει σε εμένα και οτι βλέπει μεσα μου μια δύναμη, που τώρα και εγώ την νιώθω. Νιώθω σαν να γυρισε μια καινούργια σελίδα στην ζωή μου. Τα πάντα είναι δυνατά σήμερα. Ακόμη και εγώ και ο Τζακ να ξεχάσουμε το παρελθόν και να πορευτούμε μαζί. Είμαι σίγουρη πως κι εκείνος το θελει. Ακόμη και αν δεν μου εξομολογήθηκε τα αισθηματα του , παρα μόνο παραδέχτηκε πως στο παρελθον υπήρξε ερωτευμένος, εγώ ξέρω, το κατάλαβα, το ένιωσα στην παρτίδα του έρωτα που ανοιξε με το κορμι μου όλο το βραδυ: Ναι. Μου εδειξε πως νιώθει. Ναι..ο Τζακ δεν κρατά κανενα φύλλο κλειστο όταν κάνει έρωτα.
Δαγκωσα τα χείλη μου καθώς θυμόμουν τα ματια του, ζεστα απο αισθηματα και πάθος .Κρατούσε τα χέρια μου μέσα στα δικά του. Πόση ώρα έκαναν έρωτα? Είχε χάσει χθες την αίσθηση του χρόνου. Ήταν σίγουρα μια μαγική βραδιά .
Σηκώθηκα με αυτοπεποιθηση και πήγα προς εκείνον . Τα μπλε ματια του καρφώθηκαν κατευθειαν στα δικά μου. " Πονάς?"μου είπε αηχα χωρις να κλεισει το τηλέφωνο.
"Νιώθω πολυ καλά" ειπα χαμογελώντας και σοβαρός μου εγνεψε θετικά. Αν και δεν είδα καποια διάθεση να κλεισει το κινητό, εγώ προχώρησα προς εκείνον. Φορούσε ένα τζην με ένα φούτερ. Τα μαλλιά του ήταν χτενισμένα . Πολύ όμορφος, πολύ γοητευτικός.