θανάσιμη παρτίδα

1.4K 220 39
                                    

Δεν αγάπησα τα λεφτά, αλλά την αδρεναλίνη. Τώρα που είναι αργά πια, σκέφτομαι πως θα μπορούσα να μάθω με άλλον τρόπο να νιώθω ζωντανός. Αλλά είναι αργά για μεταμέλειες. Ο χρόνος τελείωσε.

Ο Πατέρας της Κατ


Η λάμψη του περίστροφου λειτουργεί σαν αστραπή που φωτίζει τις αναμνήσεις του παρελθόντος μου. Και τώρα μέσα απο την λήθη ξυπνάνε μικρά κομμάτια της ζωής που πέρασαν και τότε δεν είχα δώσει σημασία : Ο Νίκολας που ερχόταν στο δωμάτιο μου, μόνο όταν η Λιζέττα ήταν εκεί. Είχα πιστέψει οτι το κάνει για να μην παρεξηγηθεί απο τον πατέρα μου, αλλά τώρα βλέπω καθαρά πως ερχόταν για εκείνη. Μπορώ να θυμηθώ τα βλέμματα και τα πειράγματα : Μια σχέση φιλική νόμιζα με έναν άντρα που ήταν πολύ χαλαρός για να μας κάνει παρέα, που άκουγε την μουσική που ακουγα με την Λιζέττα.

Και τέλος η ίδια η Λιζέττα:

Γιατί δεν της είχα πει τίποτα για τον Τζακ? Τότε και ακόμη και πριν απο ένα λεπτό θα απαντούσα πως δεν ξέρω, αλλά η αλήθεια τωρα φαινεται καθαρή σαν κρυστάλλινο νερό. Δεν ήταν οτι εγω ξαφνικά έγινα κρυψίνους, όχι δεν ήταν αυτό. Ήταν οτι η Λιζέττα πρώτη είχε κλειστει στον εαυτό της. Ενω πάντα μου σχολίαζε άντρες , ακόμη και τον Τζακ, έπειτα έπεσε μια σιγή. Σαν κάτι να εμπόδιζε την ειλικρίνεια μεταξύ μας. Ήταν τα μυστικά που είχαν γίνει πολλά? Ναι. Σε κάποιο επίπεδο ενιωθα οτι ξεκινήσαμε να κρυβόμαστε η μια απο την άλλη. Και όμως εκείνο το τελευταίο βράδυ, όταν της εξομολογήθηκα πως ήμουν έγκυος στο παιδί του Τζακ και με προετρεψε να τον βρω , μου είχε πει οτι και η ίδια έχει να μου πει πολλά.

Αυτό ήθελες να μου αποκαλύψεις Λιζ? Οτι στα 18 σου χρόνια είχες σχέση με έναν άντρα 15 χρόνια μεγαλύτερο σου? Γιατί δεν μου το είπες? Φοβήθηκες οτι θα σε κρίνω? Ο Νίκολας σου είχε απαγορέψει να μου το πεις?

"Απο το ύφος σου καταλαβαίνω οτι ξεκίνησες να θυμασαι"

"Δεν φταιω εγώ που πέθανε. Σου ειπα πως με κάλυψε εκείνο το βραδυ. Πως-"

Κουνησε το περιστροφό του επιδεικτικά για να σταματήσω να μιλάω. Ο Λάντον απο δίπλα μου έσκυψε το κεφάλι του , ετοιμος για επίθεση και του έδειξε τα δόντια του. Γύρισε το περίστροφο του προς εκείνον.

"Η Λιζέττα δεν θα εκανε ποτέ σχεση μαζί σου" λεω για να τραβήξω το ενδιαφέρον απο τον Λάντον. Τι να κάνω? πως μπορώ να ξεφύγω? κανένας δεν ξέρει οτι είμαι εδώ. Η ζωή μου φαινεται ξαφνικά σαν ένα μικρό αστείο. Ετσι θα τελειώσει? δεν πρόλαβα τίποτα. Δεν έζησα τίποτα.

Μια Παρτίδα ΈρωταTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang