Παρτίδα Πεσίματος

1.4K 227 98
                                    

Το επόμενο πρωινό θα με ξυπνούσαν δυο συγχρονισμένοι ήχοι: Το τηλέφωνο μου θα χτυπούσε , ενω συγχρόνως πάνω στο δάπεδο ακούστηκε ο τροχήλατος δίσκος της τραπεζοκόμου.

"Πως πάει η άδεια? Περνάς όμορφα?" η φωνή της προισταμένης μου ήταν λες και ξεπετάχτηκε απο μια άλλη ζωή. Τι περίεργα μου φαντάζει  η ζωή  που επέλεξα να κάνω εδώ και χρόνια, υπο το πρίσμα του νεου παρελθόντος μου. Είναι απίστευτο: Την στιγμή που το παρελθον μου άλλαξε, ενιωσα πως αλλαξα και εγώ. Και τώρα η ζωή που διαλεξα για εμενα, ειναι σαν παλιά παπουτσια που δεν με χωράνε.

"Για την ακρίβεια αποπειράθηκαν να με δολοφονήσουν δυο φορές και τώρα νοσηλευομαι απο σφαίρα στον ώμο" εξηγώ με ειλικρίνεια την παρούσα κατάσταση μου και την ακούω να γελάει αυθόρμητα.

 " Είσαι υπέροχη, ενδεχομένως η πιο ευφάνταστη δικαιολογία που εχω ακούσει ως τώρα. Να θυμάσαι πως και νταλίκα να σε πατήσει πάνω απο πέντε μέρες αδεια δεν σου δίνω. Κανόνισε να επιστρεψεις την μέρα που συμφωνήσαμε!"

Η τραπεζοκόμος αφήνει έναν δίσκο με συσκευασμένο βούτυρο, μια μικρή μαρμελάδα βερύκοκο, τρεις φρυγανιές και ένα φακελάκι τσάι με ζεστό νερό. 

"Είναι καποιος άντρας έξω? Κάθεται στις καρέκλες? Ψηλός και όμορφος πάνω απο το μέσο ορο?"

Η τραπεζοκόμος μου γνέφει αρνητικά .

"Καλά κλείσε έχω δουλειά"

"Ασφαλώς και έχεις. Κοιτα μόνο να την απολαύσεις. Τα χρόνια περνανε γρήγορα και η ζωή τελειωνει. ΟΙ νέοι νομίζετε οτι η ζωή ειναι μεγάλη, αλλα για εμας τους μεγαλύτερους η ζωή ειναι μικρή αλλα πιο σημαντική. Το ειπε ο Σοπενχαουερ. Κάνε μια ζωή σημαντική Κάτια  και οπως είπε ο ελληνας συγγραφεας Καζαντζακης, όλα είναι μια αστραπή αλλά προλα-"

"Καλά κλεινω"

Κλεινω το κινητό και με δυσκολία σηκώνομαι απο το κρεβάτι. Πάω με γρηγορα βήματα  στο διάδρομο αλλά δεν υπάρχει κανείς. 

Έφυγε.

Επιστρεφω στο δωμάτιο μου και κοιτάω ανόρεχτα το πρωινό μου. Είναι χάλια αυτο δεν μπορώ να το φάω. 

"Κυρία Μέντεζ" στο άνοιγμα της πόρτας εμφανίζεται ο ψηλός αστυνομικός που μου είχε παρει την πρώτη κατάθεση. " Ελπίζω να νιώθετε καλύτερα . Ήρθα για μια πρώτη κατάθεση. Τελικά κάναμε κάποιο μικρό λαθος. Ο κυνηγός ήταν πληρωμένος εκτελεστής. Τον αφήσαμε βεβαια ελευθερο απο μια μικρή παρανόηση αλλα σας υποσχομαι πως ειναι θεμα χρόνου οι καταλληλα καταρτισμένες ομάδες αστυνομίας που εχουμε να τον συλλαβουν εκ νεου και να τον παραπέμψουν στη δικαιοσύνη. Πειτε μου εσεις όμως τώρα. Ο δευτερος δολοφόνος που σας κυνηγούσε γιατί το έκανε? αυτο δεν το καταλαβαμε ακόμη στο τμήμα αν και εχουμε στοιχηματισει σε θεωρίες. Να σας πω πρώτα την δική μου και μετα λετε εσεις τι ισχύει."

Μια Παρτίδα ΈρωταOnde histórias criam vida. Descubra agora