Όπως θέλεις. Θα πας για σπουδές στην αρχαιολογία. Νίκησες. Το επιχείρημα σου το σέβομαι ως παίκτης πόκερ. Και το φύλλο που έριξες κόρη μου είναι ακαταμάχητο.
Ο Πατέρας της Κατ
Τα φύλλα μου δεν έχουν πιάσει καμία επαφή με τα τρια κάτω. Μόνο με ένα θαύμα μαθηματικό , θα μπορούσα να πιάσω χρώμα. Παρόλαυτα κάνω raise και τριπλασιάζω το ποτ.
Η καύτρα του τσιγάρου του έχει σχηματίσει μια μεγάλη κυλινδρική στάχτη που ακουμπά πια πάνω στο τραπέζι. Το χέρι του ακούνητο , ούτε καπνίζει, ούτε πετά την στάχτη του στο τασάκι.
"Δεν το πιστεύω." μου λεει με ψυχραιμία, σαν να το σκέφτηκε καλά και κατέληξε στο συμπέρασμα πως το όλο θέμα της εγκυμοσύνης , είναι παραμύθι.
Όμως δεν είναι Τζακ.
"Δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύεις" του απαντάω με ειλικρίνεια και σηκώνει το χέρι του τραβώντας όλες τις μάρκες του στο κέντρο του τραπεζιού. Σαράντα χιλιάρικα μέσα, την στιγμή που το ποτ είναι στα τρια χιλιάρικα. "all in Κάτια"
"Πάσο" λεω αμέσως και χωρίς δεύτερη σκέψη τραβά όλες τις μάρκες απο το τραπέζι.
Μοιράζει φύλλα.
Τρια μπαστούνι πέντε καρό.
Οχι χρώμα, οχι ζευγάρι, ίσως στρεητ .έχω μια πιθανότητα.
Ανοίγει τα πρώτα τρια φύλλα. Δεν κάνω επαφή με στρεητ. Καμία επαφή.
Κάνει ντουκου και τριπλασιάζω το ποτ.
"Δηλαδη στην κηδεία του πατερα σου εκείνη την μέρα ..ήσουν έγκυος?"
"Ναι"
"Και γιατι δεν μου είπες τίποτα?"
"Γιατί δεν ήθελα πλέον. Είχα πάρει τις αποφάσεις μου."
Κάνει all in. Και αυτόματα πάω πάσο. Παίρνει αλλα τρια χιλιάρικα.
"Οι οποίες ήταν?" μου λεει με ενα περίεργο ύφος.
Μοιράζει φύλλα.
Πεντάρια.
"Προσωπικές αποφάσεις "
Το πρόσωπο του ξαφνικά συσπάται σαν να μην αντεχε άλλο αυτο το παιχνίδι που παιζόταν παράλληλα με το πόκερ.
"Το κρατησες?" μου λεει στεγνα αλλα νιώθω μια ανυπομονησια στο ύφος του.
"Όχι"
Δεν πιάνω επαφη. Πενταπλασιάζω το ποτ. Τα βλέπει και μου κάνει all in .Πάω πάσο.
"Έκανες έκτρωση?"