Παρτίδα ξεκαθαρίσματος

1.5K 225 45
                                    

Nιώθω μια γλυκιά θαλπωρή απο την ζεστασιά των γυμνών κορμιών μας . Το ζευγαρωμένο  άρωμα μας πλανάται γύρω μας. Εχει γύρει δίπλα μου και το χερι του με αγγίζει απαλά στα μαλλιά , το περνάει πάνω απο το μισανοιχτο στόμα μου, αγγίζει την μικρή ελιά πάνω απο το χείλος μου. Ψαχνουμε τις ανάσες μας καθώς το χέρι του χαιδευει το μπρατσο μου. Δεν μιλάει αλλα κι εγώ δεν κανω τον κόπο να μιλήσω. Η σιωπή μας είναι γεμάτη απο αυτο που μόλις συνέβη. Ειχα ξεχάσει τι όμορφες σιωπές μοιραζόμασταν μετά απο καθε έρωτα. 

Το βλέμμα του περιεργαζεται το κορμί μου , σαν μια ανέμελη βόλτα στην κορυφη ενος βουνού μετα απο μια μεγάλη ανάβαση . Οι μπλε σκουρες θάλασσες των ματιών του βρισκουν τα δικά μου ματια. Καταλαβαίνω οτι προσπαθεί να με διαβασει. Το κανει αβιαστα, ίσως απο επαγγελματικο συνήθειο. 

"Μπορεις να με ρωτησεις τι σκέφτομαι. Δεν παίζουμε ποκερ"

Χαμογελαει αμυδρά. Το χερι του συνεχιζει να χαιδευει το κορμι που δευτερα πριν ήταν μεσα του και το εκανε να σφαδάζει απο ηδονή.

"Τι σκέφτεσαι Κατ?" 

"Νιώθω όμορφα "

"Ο ώμος σου?"

"Είμαι καλά . Μην ανησυχεις" 

Σκύβει και με φιλά απαλά στα χείλη, σχεδόν τρυφερά, αλλα σε μια στιγμή το φιλι μας ακούσια λες και ειμαστε στην κόψη του γκρεμού, πεφτει με ταχύτητα προς το κενό και μας συνεπαίρνει , ξαναγεμίζοντας μας με την θερμη που λίγο πριν σβήσαμε με τα κορμιά μας.

Σταματά το φιλί  πρωτος και κρυβει το προσωπο του στα μαλλια μου. Δεν κανει προσπαθεια να φύγει απο εκεί

"Δεν προκειται Κατ να σε ντυσω ξανα σήμερα. Το εχεις καταλαβει ετσι?" 

μουρμουρίζει με βραχνη φωνή καθώς το χερι μου πηγαινει προς την μεση του και αυτος συναινει στο τρυφερο μου αγγιγμα και με τραβα μαλακα στην αγκαλιά του. 

Με ξαναφιλά, αυτη την φορά πιο συνειδητά, όχι οπως το πρωτο φιλί που μου έδωσε, σαν επιτακτική ανάγκη, αλλα σαν να εχει πληρη επίγνωση τι κανει . 

"Το σκέφτεσαι το σπιτάκι του κήπου Τζακ?" λεω αναμεσα στο φιλι του και γερνει προς τα πίσω σταματώντας το φιλί. Κοιτα την φωτιά  και επειτα κοιτα σκεπτικός τις σκιες απο τις φλόγες που καθρεπτίζονται ολόγυρα του δωματίου.

Δεν θα απαντήσει?

'Ναι. Καμμιά φορά το σκέφτομαι"

Παίρνω μια μεγάλη ανάσα .

Μια Παρτίδα Έρωταحيث تعيش القصص. اكتشف الآن