Επίθεση κάνουν και οι φοβισμένοι. Τους ξεχωρίζεις απο τον θόρυβο που κάνουν.
Ο πατέρας της Κάτ
Το μόνο σίγουρο είναι οτι το ταξίδι το χαίρονται τα δυο Λάντον σκυλιά μας : κάθομαι ανάμεσα τους και έχουν τα κεφάλια τους πάνω στην αγκαλιά μου. Ο δικός μου κάνει πολύ ευγενικό φλέρτ στην Λάντον και ειλικρινά δεν του το είχα. Με το που ανασηκώνεται η Λάντον , της γλύφει την μουσούδα προσεκτικά και εκείνη ανακάθεται και πάλι διπλα του. Και πάνω μου.
"Μπραβο Λαν..Λαμποργκίνι μου"
Βρε τι παθαινω.
Όσο για την Έβελιν έμαθα οτι είναι αρχιτέκτονας, δουλευει στο μεγαλύτερο αρχιτεκτονικό γραφειο μάλλον όλου του πλανητη γιατι εδω και πολυ ώρα μας εκθειάζει το γραφείο της και όλα τα κτίρια που έχει σχεδιάσει για τους άραβες στο Ντουμπάι. Ο Τζακ για κάποιο λόγο δείχνει πολύ ψαρωμενος με όλο αυτό. Κάθε φορά που αναφέρει κάτι μεγαλεπήβολο με κοιταει απο το καθρέπτη με ένα συγκαταβατικό ύφος, σαν να μου λεει " σου έλεγα οτι θα ταιριάζατε". Δεν ξέρω σε ποιο σημείο της ιστορίας μας , της δικής μου και του Τζακ , του έδωσα την εντύπωση οτι δειχνομαι με εναν τετοιο τρόπο.
"Και με την αρχαιολογική υπηρεσία έχουμε συνεργασία. Συνήθως ερχεται ένας απο εσας για να ελεγξει την περιοχή ανοικοδόμησης . Ξέρεις τυπικα θεματα. Πρεπει να βαριέσαι στην δουλειά σου αφόρητα. Ή μήπως συμμετεχεις σε κάποια αρχαιολογική ανασκαφή? "
Είπα οτι δεν την χωνεύω?
Φοράει ενα μακρύ παλτό απο αληθινή γούνα, ειλικρινά ποιος φοράει αληθινες γούνες? κανενα φιλόζωο αίσθημα και έχει κάτι μακριά νύχια τεράστια. Θέλω να δω πως γράφει μήνυμα στο κινητό. Καθαρίζει συνέχεια τα χέρια της με αντισηπτικά μαντηλάκια. Είμαι εγω υποχόνδρια? μήπως ταιριάζουμε και σε αυτό?
"Θέλεις μαντηλάκι?" γυρίζει πίσω σε εμενα και κοιταει με ύφος τους δυο Λάντον που έχουν φωλιάσει στην αγκαλια μου
"δεν μου χρειάζεται"
"Σωστα . εσυ θελεις ολόκληρη μπάνιο. Έχεις γεμίσει τρίχες"
ο Τζακ γελάει. Τον κοιτάω απο το καθρεπτη. Με κοιταει και αυτός.
Αρχίζω να μην τον χωνέυω και αυτόν. Γιατι την κουβάλησε στο ταξίδι μας? θα μου μάθει πόκερ ή απλά μου κάνει σπάσιμο? μήπως δεν του φέρθηκα καλά τότε στο παρελθόν? απο οσο θυμαμαι εκείνος ήταν που δεν μου συμπεριφέρθηκε καλα