"Μην αναφέρεις ποτέ , οτι εσύ και η Λιζέττα είχατε κανονίσει να έρθει απο το σπίτι μας. Αυτό δεν συνέβη ποτέ. Μην μπλέκεις τα πράγματα Κάτια. Μην μπλέκεις τον πατέρα σου περισσότερο απ'όσο είναι ήδη μπλεγμένος. Εξ άλλου δεν θα βοηθήσει πουθενά αυτή η αλήθεια"
Ο Πατέρας της Κατ
"Πάω να κάνω κάποια τηλέφωνα"
Κατεβάζω το υπόλοιπο της σαμπάνιας με την μια και βαζω το μπουφάν μου καθώς η Εβελιν στοχευει το στόμα του Τζακ για να τον ταίσει την τελευταία μπουκιά σούσι. Τραβιέται τελευταία στιγμή και με κοιτά διερευνητικά. " Σε ποιον θα μιλήσεις?"
"Στο αγόρι της . Υποθέτω έχεις σχέση?" με κοιταζει η Εβελιν σαν να μου πετάει το γάντι. Τώρα με κοιτάζει ο Τζακ με ανανεωμενη περιεργεια.
"Ναι .Το βρήκες " λεω κανοντας τον Τζακ να φάει την μπουκιά σούσι επιδεικτικά. Ξερει οτι λεω ψέμματα. Είναι τέρμα σπαστικό να συναναστρεφεσαι μαζί του, οι επαγγελματίες παίκτες πόκερ είναι κάτι σαν ανιχνευτές ψεύδους, το ξέρω απο πρώτο χέρι. Το έχω ζήσει με τον πατέρα μου. Βεβαια στην περίπτωση του..
Τελοσπάντων.
"Βγαίνω"
"Να προσέχεις " μου λεει ο Τζακ καθώς η Εβελιν φερνει το χέρι της πάνω απο τους ώμους του και τον φιλα στον λαιμό κοιταζοντας με.
Ναι. Το καταλάβαμε . Είναι δικός σου.
Πηγαίνω πίσω απο το μαγαζί,στο στενό που βγαζουν τα σκουπιδια. Εχει ερημιά . Βγαζω το κινητό και βρίσκω στις επαφές το τηλέφωνο του δικηγόρου. Ο Νίκολας Χάντερ είναι 15 χρόνια σχεδόν μεγαλύτερος απο εμένα , αλλά πάντα , απο τότε που τον θυμαμαι , δεν είχε αυτό το απρόσωπο προσωπείο που είχαν οι συνεργάτες του πατέρα μου. Ολοι με αντιμετώπιζαν ως κόρη του αφεντικού - αν εξαιρέσεις φυσικα τον Τζακ που παίζαμε τον γιατρό στο σπιτάκι του κήπου- και είτε δεν μου έδιναν μεγάλη σημασία είτε μου μιλούσαν πολύ τυπικά. Όχι όμως ο Νίκολας.
Με την Λιζέττα τον συμπαθούσαμε υπερβολικά πολύ.
Πρώτον μας αντιμετώπιζε σαν ίσες, σαν να μην είχαμε διαφορά ηλικίας. Ερχόταν πάντα απο το δωμάτιο μου, πρόσεχε να είναι πάντα και η Λιζέττα για να μην παρεξηγηθεί, και άκουγε μαζί μας μουσική. Γνώριζε πάντα οτι νέο κυκλοφορούσε στην ηλεκτρονική μουσική. Ήξερε μπάσο και είχε μάλιστα και ένα δικό του κανάλι που ανεβαζε συνθέσεις του. Ήταν με λίγα λόγια πολύ κουλ στα μάτια μας και σίγουρα ένας γοητευτικός άντρας. Βέβαια τα 15 χρόνια που μας χώριζαν ηλικιακα τον εκαναν να φαίνεται στα μάτια μου, σαν ένας αγαπημένος θείος ή ένας μεγάλος ξάδερφος.