Ερωτικά χαρτιά

1.3K 206 34
                                    

Κατ. Ξέρεις καλά γιατί πέθανε η Λιζέττα . 

Ο Πατέρας της Κατ

........................................

"Εγώ τους είπα η Νέα Υόρκη δεν είναι για τζαζ, αν θέλουμε να ακούσουμε τζαζ να κανονίσουμε για Νέα Ορλένη. Αν είναι να πάω ξανά για ακόμη μια φορά Νέα Υόρκη θα πήγαινα μόνο να δώ τέχνη , κανένα θέατρο , ίσως και για ψώνια. Αν και η αγορά πλέον δεν λέει πολλά" 

Η Έβελιν είναι αμίλικτη. Μιλάει ασταμάτητα , σχεδόν κάνει μονόλογο, και λέω σχεδόν κάνει γιατί περιμένει απο εμένα ιδιαιτέρως ,να απαντάω σε αυτά που λέει. Συγχρόνως το τελευταίο τουρνουά που έγινε στο Παρίσι ,παίζει ασταμάτητα με τον Τζακ να είναι προσηλωμένος στις παρτίδες λες και παίζει τελικός παγκόσμιο κύπελλο της πιο αγαπημένης του ομάδας. 

"Εσυ ψωνίζεις απο Νέα Υόρκη Κάτια?" 

"Όχι δεν έχω πάει για ψώνια εκεί ποτέ"

"Έχεις πάει για τέχνη? πήγες στο ΜοΜα?"

Ο Τζακ ανασηκώνεται στην θέση του λες και κάποιος είναι έτοιμος να βάλει γκολ" Κάτια κοίτα, τόση ώρα απλά βλέπει όλα τα raise χωρίς αλλη κίνηση. Ο Βούλγαρος είναι ήδη σε αμηχανία, είτε πρεπει να τα παει all ιν ..είτε?" με κοιταει ξαφνικά ανυπόμονα λες και ήδη έχω αργήσει την απάντηση.

"Είτε θα .." πάω να σκεφτώ αλλά η Εβελιν " Τελικά ΜοΜα πήγες?" συνεχίζει ακάθεκτη 

"Δεν ξέρω θα παει πασο? " λεω ανασηκώνοντας τους ώμους και μετά κοιταω την Εβελιν " Ναι έχω παει ήταν ωραια πινακοθήκη"

"ΤΙ ΠΑΣΟ ΡΕ ΚΑΤΙΑ ΓΑΜΩ? ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ" και απο εκεί που ήταν τόση ώρα ήρεμος , απο το μηδέν πήγε το κοντερ στα χίλια.

"Τώρα εσύ γιατί τρελαίνεσαι? η Εβελιν απλά με ρωτούσε και -"

"Καλά φιλενάδα μην τα ρίχνεις και πάνω μου τώρα ."

Είπε φιλενάδα

"Απλά παράτησε τα , δεν το έχεις , δεν μπορείς"  και μου το ειπε πολύ ήρεμα, λες και είμαι πέντε και δεν καταλαβαίνω

Σηκώνομαι πάνω " θα πάω βόλτα τους Λάντον"

"Ποιοι είναι οι Λάντον?" η Εβελιν κοιταζει με απορία τα δυο σκυλιά που απευθειας σηκώνονται για την βόλτα τους.

"Επειδή σηκωσα τον τόνο της φωνής μου θα βγείς ? εχεις πέντε μέρες και ήδη η μια τελειώνει. Αν σε παιρνει βγες" και μου δειχνει την πόρτα

Μια Παρτίδα ΈρωταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora