Τα πρώτα φανερά φύλλα

1.7K 205 48
                                    

Ακόμη και να ξερεις τι φύλλα κρατά ο αντίπαλος παίκτης, αγνοείς και πάλι την πρόθεση του στο πως θα τα χρησιμοποιήσει.

Ο Πατέρας της Κατ

"Επιτρέπεται το κυνήγι σε περίοδο χιονόπτωσης, με την προυπόθεση πως οι κυνηγοί θα ακολουθούν τα ίχνη των θηραμάτων στα χιόνια. Δηλαδή απαγορευεται να ρίξουν σε πετούμενα, παρα μόνο σε αγριόχοιρους και λαγούς. Αυτή την περίοδο δεν υπάρχει τίποτα αλλο που κινείται"

Οι τρεις αστυνομικοί έχουν καθήσει στην μεγάλη σάλα, στο μεγάλο δερματινο γωνιακό καναπέ . Το τζάκι έχει σβήσει απο το προηγούμενο βράδυ και το μόνο που έχει απομείνει είναι η στάχτη. Η Εβελιν εχει παρει την σιδερένια μασιά και αναμοχλεύει την στάχτη χωρίς λόγο. Είμαι σίγουρη πως είναι ταραγμένη πολύ, όπως και εγώ. Κόντεψαν να με σκοτώσουν , πυροβολούσαν κατά πάνω μου. 

"Επιτρέπεται το κυνήγι μέσα σε ομίχλη? Οποιος σηκώνει την καραμπίνα του με μηδέν ορατότητα είναι δολοφόνος . Και επίσης τι στα κομμάτια έκαναν στην γη μου? Μέχρι το δάσος η έκταση μου ανήκει. Δεν είναι αυτό καταπάτηση γης?" ο Τζακ είναι όρθιος, ο μαναδικός που δεν λεει να κάτσει κατω.

"Φυσικά. Ο κυνηγός αυτή την στιγμή είναι καθ'οδον προς το αστυνομικό τμήμα. Θα του απαγγελθούν κατηγορίες για καταπάτηση γης και άσκοπο πυροβολισμό . Δεν είναι απο τα μέρη μας ο κυνηγός. Γι αυτό κύριε Δημητριάδη δεν γνώριζε πως κατέχεται εδώ τα στρέμματα. Κυρία Μέντεζ μην ανησυχείτε θα τακτοποιηθεί το θέμα και δεν θα το αφήσουμε αυτό να περάσει έτσι. Ήταν όντως εγκληματίας, θα μπορούσε να σας σκοτώσει"

Ξεφυσάω. "Τρόμαξα πολύ" λεω μόνο και ο αστυνομικός γνέφει θετικά με το κεφάλι. " Σίγουρα τρομάξατε. Ήταν μεγάλη επιπολαιότητα του κυνηγού. Ακολουθούσε για πολλά χιλιομετρα μια οικογένεια αγριόχοιρων μέχρι που κατέληξε στην ιδιοκτησία του κύριου Δημητριάδη. Εκείνη την στιγμή ξεκίνησε η ομίχλη και είναι γνωστό πως οι κυνηγοί είναι θερμοκέφαλοι και πεισματάρηδες. Δεν ήθελε να αφήσει το θηραμα του να ξεφύγει μετά απο τόσες ώρες που ιχνηλατούσε. Φυσικά όμως αυτό είναι απαράδεκτο. Ο νόμος θα επιληφθεί επι της καταστάσεως . Το μόνο που θέλω απο εσάς κυριε Δημητριάδη και κυρία Μέντεζ είναι να μας ακολουθήσετε στο τμήμα. Μια επίσημη κατάθεση απο ολους και επίσης κύριε Δημητριάδη θα καταθέσετε μήνυση προς τον κυνηγό για καταπάτηση περιουσίας."

"Θέλω να πιω" μουρμούρισα και κατευθύνθηκα προς μια μεγάλη ξύλινη κατασκευή που στις τρύπες του ξεπρόβαλλαν  στόμια  μπουκαλιών. Τραβηξα ένα στην τυχη και ξεβίδωσα το καπάκι.

Μια Παρτίδα ΈρωταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora