Ένα μικρό δεύτερο κεφάλαιο ,γιατί σήμερα είναι ερωτική μέρα!
........................................
Mε κρατά στην αγκαλιά του σαν να είμαι πούπουλο, ενω συγχρόνως με φιλαει και με παει στον καναπε
"Θα σκοτωθούμε κοιτα μπροστα σου" λεω ενω σταματάω το φιλί και μου μειδιαζει γοητευτικά.
"Είμαι επαγγελματίας σε αυτό, μην ανησυχεις , το έχω " μου λεει με αυτοπεποιθηση και στην στιγμή νιώθω τα νευρα μου να εκτοξευονται. Παρόλαυτα χαμογελάω .
Με αφηνει με προσοχή στον καναπέ, με ξαπλώνει και ερχεται κατα πάνω μου ενω εγώ βάζω το πόδι μου στον μηρό του και σταματάω την κινηση.
Κοιταζει το πόδι μου και μετα εμενα με απορία.
"Ήθελα να συζητησουμε κατι πρώτα" λεω χαμογελαστα , σε αντίθεση με τον ΤΖακ που στην στιγμή σοβαρευει και βουλιάζει το σώμα του δίπλα μου σε πλήρη απογοητευση χωρις να με αγγίζει.
"Το ήξερα οτι δεν θα ειναι τόσο απλό" μουρμουρίζει καθώς ξεφυσάει.
Αντιπαρερχομαι των μουτρων του και κάνω raise.
Αν δεν το έκανα θέμα αυτο που ειπε στην είσοδο πριν, θα εσκαγα και επίσης εχω και αυτοσεβασμό!
"Εσύ δηλαδή..κανεις έρωτα με μια γυναικα που θεωρεις τιποτενια? εγώ γιατι να επιτρεψω να -"
"..πάλι τα ίδια.." λεει λες και ηδη τον εχω κουρασει και σηκώνεται να φύγει.
Κλασικα εικονογραφημενα.
"Που πας? γιατι φευγεις? μια απλη ερωτηση έκανα"
Τον βλέπω ημίγυμνο , και με κατεβασμενη.. διάθεση να περιφέρεται στην σαλα , μεχρι που βρισκει ένα πακετο τσιγάρα και τραβαει απο μεσα ενα.
"Είναι παραλογο που εμμενω σε αυτο? ποια λογικη γυναικα θα της έλεγε καποιος οτι την θεωρει τιποτενια και μετα θα εκαναν σεξ?"
Ρουφαει ορθιος μια τζουρα και την φυσα προς την φωτιά.
Η πίσω θεα του ειναι υπεροχη αλλα απο απαντηση τίποτα.
Σκέφτεται.
Κι εγώ περιμενω υπομονετικά την απαντηση μου.
.
.
.
"All in παλι? ετσι θα με πας? ή δίνω απάντηση ή δεν εχει σεξ?" με κοιτα λοξα
"Raise λεγεται. Είδες οτι δεν εφυγα. Ούτε θα σε ρωτησω γιατι με θεωρεις τιποτενια. Απλά-"