-Apa! Most.. most nem alkalmas.-tekintgettem körbe, hátha látom Natashát, de semmi.
-Mi a baj Blake?-simította meg anya a mellkasom. A szívem ezerrel vert, mert ideges voltam hogy nincs meg Nat, holott azt mondtam el se mozdulhat mellőlem. Faszom! Mi van ha valami gazdag fasz az ujjai köré csavarja?
-Blake!-szólt rám apám.
-Nincs meg! Nincs sehol se bassza meg!-morogtam rájuk se nézve.
-Kicsoda?-lépett mellém apa, hogy ő is jobban rálásson a tömegre.
-Natasha!
-Ohh.. ő is itt van?-derült fel az arca.
-Remélem, hogy itt van és nem rohant haza fejvesztve.-rágtam idegesen a számat.
-Egy gyors kérdés mielőtt keresni indulnánk...
-Muszáj most?
-A csokor teli találat volt?-suttogta halkan vigyorogva, hogy anyám ne hallja.
-Ja. De most megyek.-léptem el tőlük.
-Büszke vagyok rád!-kiáltott utána de én meg se fordulva csak rohantam. Azt se tudom merre.
Ketté baszott az ideg, mert sehol se láttam őt. A telefonom kikeresve próbáltam hívni, de nem vette fel.
-Kurva istenit!-ordítottam el magam. Leszarom ha őrültnek néznek. Kibaszottul nem érdekelt senki véleménye, csak Natasha!
Körbejárva az egész kócerájt kerestem őt, de sehol nem volt. Feltépve a terasz ajtaját indultam meg kint is körbe nézni mikor a messzeségben megpillantottam két alakot. Az egyik egy nő volt a másik egy enyhén ittas pasi. Csak ne... ne ő legyen ott mert ha igen...
Rohanva indultam meg a páros felé, de ahogy közeledtem egyre jobban beigazolódott a félelmem. Natasha volt a hölgy így köszönés nélkül kaptam a karja után és rántottam el a faszi közeléből.
-Hé! Haver! Mi.. mi a fasz van!?
-Egy ! Nem vagyok a haverod, kettő meg tartsd kibaszottul távol magad tőle!
-Mert mi lesz?-nevette el magát. Én nem vagyok szívbajos így egy laza mozdulattal odébb húzva a zakóm csillogtattam meg az oldalamon díszelgő stukker markolatát.
-Nem hiszem hogy el kellene magyarázzam. -Natasha teste megremegett ahogy fogtam a karját és látta a fegyvert. Tudom hogy fél tőle, de érte bárkit megölök aki csak hozzá szól.-Kotródj innen amíg szépen mondom.
-Egy játék pisztolyt villogtatsz?-nevetgélt továbbra is így bennem ment fel a pumpa.
-Fordulj el és fogd be a füled.-sziszegtem a fogaim közt Nat felé hajolva.
-Blake! Nem... nem ölheted meg!-remegett meg a hangja ahogy engem figyelt.
-De igen! Mit mondtam? Nem mozdulsz mellőlem! Erre nekem téged kell kajtassalak mert faszom tudja hova tűnsz.
-Le.. levegő kellett. Minden picsa téged bámul!-gyűltek könnyek a szemeibe.
-De leszarom őket! Nekem egy nő kell!
-Ohh de romantikus.-kotyogott bele ez a balfasz, mire nálam az utolsó idegszálam is elpattant. Előkapva a fegyvert meghúztam a ravaszt így az a korláton átzuhanva egy emelettel lejjebb a bokrok közt landolt.
-Nekem egy nő kell és az te vagy! -rándult meg az állkapcsom ahogy szüntelenül figyeltem az előttem reszkető lányt.
-Blake!-csuklott el a hangja.
-Nem akarom hogy eltűnj újra a szemeim elől.
-De... de megöltél egy ... egy embert.-pillantott abba az irányba ahol eddig a hapsi állt.
-Mondtam szarul jár ha valaki hozzád szól vagy rád mer nézni.
-Istenem.-emelte a szája elé a kezeit. Egész teste remegett a félelemtől.
-Na, csak meg lett?-tépte fel apám az ajtót mögöttünk. Nem is időzíthetne jobban. Itt áll előttem Nat, közben sír mert fél tőlem, a fegyvertől, mindentől.
Próbáltam úgy állni hogy takarjam anyámék elől a lányt, de esélytelen.-Ohh.. mi történt?-lépett mellém apám ahogy a vállamon áttette a kezét.
-Meg... megölt egy...-mutogatott a pasas irányába Nat.
-Mit csináltál Blake?!-szorított a vállamon apa.
-Hhhh.. faszomat.
-Most ne morogj hanem mond el mi a faszom van!-mordult rám apám.-Szegény nézd meg hogy reszket!-intett Natashára.
-Tudom hogy fél tőlem. Fél a fegyvertől. Elbasztam mindent! Most jó! Így megfelel apa!-keltem ki magamból mert már elegem volt mindenből.
-Velem te ne kiabálj!-szorította meg a karom.
-Bazdmeg! Megöltem egy random faszit mert hozzászólt! És? Mi a fasz van ebben!
-Az van fiam, hogy ha tudod hogy bazdki fél ettől legalább nem előtte csináltad volna.-lökte meg a mellkasom.
Anya kettőnk közt kapkodva a szemeit Natasha mellé sétált.
-Hé! Figyelj rám csillagom.-simította meg a haját.
-Én nem.. nem akartam.. én csak...
-Sshh.. semmi baj! Mély levegő.-anyám mindig tudta hogy kell megnyugtatni valakit, de én most per pillanat ahogy apámmal nézek farkasszemet cseppet se voltam nyugodt.
-Vigasztald meg! Gyerünk!
-Nat... kérlek..-sütöttem le a szemeim. Nem tudtam mit csináljak.
-Én csak levegőzni akartam. Én nem járok ilyen helyekre Blake.-szipogott halkan ahogy könnyes szemeivel figyelt.-Nekem ez sok! És amit csináltál az is.
-Sajnálom.-próbáltam közelebb lépni de ő anyámhoz húzódott.
-Natasha! A fiam egy baromi nagy faszságot csinált. Ahogy én is ennyi idősen. De gyanítom azért csinálta azt amit, mert borzasztó fontos ön neki. Igaz Blake?-szorította meg a karom. Akár hogy is nézzük apám keze olyan mint a satu.
-Igen fontos nekem! Nem jókedvemből csináltam azt amit Nat.
-Próbáljon megnyugodni. Blake nem teljesen normális, de ezt gondolom tudja.
-T..tudom.-szipogott csendben.
-De azt jegyezze meg kérem, hogy a Hanseneknek aki fontos azért ölni képes. Ahogy pedig a fiamat elnézem maga igazán különleges helyet kapott a szívében.-apám tudott hatni az emberekre. Profi beszélőkéje van így csak reménykedni tudtam abban, hogy Natasha egy kicsit megnyugszik. Az arcát kémlelve a könnycseppek csorogtak végig puha bőrén így vettem a bátorságot és finoman megsimítottam a szeme alatt lévő vékony bőrt.
-Ne sírj. Kérlek!-suttogtam halkan mire ő a mellkasomhoz bújva szorosan hozzám fúrta magát. Apám megveregetve a hátam odébb sétált és anyámat maga után húzva magunkra hagytak. Én csak is a karjaimban reszkető lányra tudtam koncentrálni és semmi másra. Meg akartam nyugtatni.
-Baby! Nézz rám!-hajoltam a füléhez.
Ahogy a mellkasa az enyémhez ért éreztem, hogy ezerrel ver a szíve. Lágyan odébb húzva a haját puszilgattam finoman forró bőrét.
-Csak levegőzni akartam Blake.-szipogott halkan. Karjaim jobban köré fonva húztam magamhoz. Hátát finoman simogatva próbáltam megnyugtatni. Nem akartam hogy féljen tőlem. Ő jelenti nekem a boldogságot, hisz ha vele vagyok bearanyozza a napjaim.
-Nem akarom hogy bárki a közeledben legyen. Nat értsd meg kérlek hogy azért tettem mert féltelek! Nem akarom hogy elvegyenek tőlem mert ... mert szeretlek!
DU LIEST GERADE
Blake Hansen
ActionA nevemből kiindulva gyanítom nem kell bemutatkoznom. A gyerekkoromat figyelemmel kísérhettétek így arról se kell sokat mesélnem. Arról viszont semmit se tudtok hogy ki lett belőlem valójában. Egy vérbeli Hansen?