Soha életemben nem kellett még ennyire visszafognom magam mint ezalatt a vacsora alatt. Nat szemei lángoltak ahogy végig figyelt. Ha nem lett volna senki körülöttünk ő lett volna a fő fogásom. Ott helyben estem volna neki.
Most a kocsiban ülve is érzem a vibrálást köztünk. Sose volt még ennyire erős a vágy mint amit iránta érzek. Nem tudok tisztán gondolkozni. Csak az jár a fejemben, hogy lerángassam róla a ruhát és neki essek. Már fájt a farkam annyira benne akart lenni. Szabályosan szenvedtem annyira vágytam rá.
-Min agyalsz?-suttogta halkan. Ne kérdezz ilyet szívem! Basszus legszívesebben most falni kezdeném a puncid baby!
-Semmin.-szorítottam meg a kormányt.
-Köszönöm a vacsorát Blake!-pillantott felém, de én rá se mertem nézni mert már attól eldurranok ahogy az ajkai mozognak.
-Örülök, hogy velem tartottál.-nyeltem egy nagyot.
-Ugye nincs baj?-simította meg az arcom. Ujját ahogy az állkapcsomon végig húzta megfeszült a testem.
-Nincs.-harapdáltam az ajkam és padlógázzal végig söpörtem a főúton.
-Ne menj gyorsan Blake!
-Nem tudok lassítani.-sziszegtem a fogaim közt.
-Miért?-hangja lágy volt és játékos. Kikészít! Megbolondulok perceken belül ha nem érünk haza.
-Majd megtudod!-kanyarodtam le a ház elé és a kéziféket berántva pattantam is ki az autóból. Nat szegény csak kapkodta a fejét. Nem értette mi ez a rohanás. Le kellett higgadjak mert gyanítom ő nem egy durva kefélésre vágyik.
Kinyitva az ajtaját felé nyújtottam a kezem, hogy segítsek kiszállni neki mire az arcomhoz nyomta a macit.
-Ugye milyen cukii.
-Igen ,nagyon cuki.-mosolyodtam el.
-Velem jön minden hova. Még a munkahelyre is.
-Szegény maci. Halálra fogja ott unni magát.-szedtem ki a cuccait és az enyémeket, majd a bejárat felé tereltem.
-Azt hozom.-nyúlt a táskája után, de én nem engedtem.
-Inkább a virágod hozd.-adtam át neki mire azt is magához ölelte a maci mellett.
Az ajtót kinyitva előre engedtem. Most is meg volt szeppenve, de már legalább beljebb mert lépkedni az előszobában.
-Vízbe teszem a virágod. Rendben? Addig csücsülj le a nappaliban.
-Hhh.. még mindig minden ugyan olyan puccos itt.-lépett ki a cipőjéből és a plüssel a kezében a nappaliba sétált. A konyhasziget közepére egy vázába raktam a csokrot majd utána sétáltam. Blake! Csak legyél türelmes! Ne ess neki mert ő nem olyan nő! Ő vele gyengédnek kell lenni.
-Kérsz valamit inni?-támaszkodtam meg a kanapé háttámlájánál.
-Le akarsz itatni?-fordult szembe velem.
-Eszem ágában nincs! Nem piára gondoltam. Bármi másra!
-Valamit hiányolok.-pillantott körbe a lakásban majd a szemei megakadtak rajtam.
-Micsodát? Mit kérsz?
-Az ajkaid.-harapta meg a szája szélét. Basszameg! Kurva életbe de letépem a bugyit róla mindjárt, de nem! Nem tehetem ! A faszomat!
-Az ajkaim hiányoznak?-emelkedtem el a kanapétól és felé kezdetem sétálni.
-Meg szeretném köszönni a randit Blake.
-Inkább én köszönöm, hogy igent mondtál rá.-értem elé és figyeltem ahogy a tekintete kalandozik rajtam.
-Ígértem cserébe neked valamit.-igazgatta az ingem, majd a felső gombom kigombolta.
-Nem siettetek semmit Nat!-kezdtem mélyebben venni a levegőt.
-Én viszont igen.-suttogta az ajkaimra.
-Én.. én tényleg....
-Dugj meg! Keményen.-rántott magához így a fejemben kattan valami és az szájára tapadtam. Kiéhezve faltuk egymás ajkait.
Kezem a fenekére csúszott amit finoman megmarkoltam, mire a számba nyögött.-Vi..vigyél a szobádba! Most!-kapkodott levegőért így én a feneke alá nyúlva a karjaimba kapva egyből a hálóba cipeltem. Szorosan fonta a csípőm köré a lábait miközben az ingem gombjait tovább gombolta.
-Nem akarok fájdalmat...
-Akarom hogy keményen megdugj!-harapta meg az ajkam. Ujjaival a hajamba túrt mire én a fenekére csaptam.
-Rossz kislány!
-Büntess meg érte.-engedte el a lábaival a derekam, majd az ágyam szélére ülve szétgombolta az ingem.-Ahh bazdki Blake. Hogy a picsába lehet ilyen tested!-nézett végig rajtam. A szende kislány aki volt most kurvára nem volt jelen. Hirtelen abba se vagyok biztos, hogy ez ugyan az a nő?
-Tündérem! Figyelj rám egy percre.-simítottam meg az állát, de a kezem elkapva az ajkához húzta és finoman bekapta a hüvelykujjam. Lassan mozgatva a fejét akár mennyire is próbáltam észnél lenni, teljesen megbolondított. Keze a nadrágomon keresztül finoman a farkamra simult amit lágyan megmarkolt.-Ahh kislány!
-Az ujjadat szopjam vagy a farkad inkább?
-Bazdki de rossz vagy!-szorítottam össze a szemeim.
-Akkor válaszolok én helyetted. A farkad kérem!
-Picsába!-kapkodtam a levegőt. Mi a faszt csinál velem?
Az övemet kicsatolva lerángatta rólam a nadrágom, majd a boxerem és rábukott. Tövig tolta a szájában így egy hangos nyögés hagyta el az ajkaim. Én teljesen meztelen vagyok ő rajta pedig még minden ruha rajtavan! Ez így nem oké!-Nat!-nyögtem a nevét mire megszívta a farkam.-Ahhhh.. kicsim!
-Mmhhhh... kemény vagy Blake!-mozgatta a kezét gyorsan.
-Aaahhh rajtad minek van ennyi ruha!-ziháltam ahogy csattogott apró keze a farkamon.
-Élvezz a számba!
-A puncidba fogok!-kaptam el a kezét dühösen.-A puncidba akarok élvezni!-hajoltam felé. Szemeit figyeltem amik csillogtak a vágytól.
-Morcos vagy?-nyalta meg az ajkait.
-Kibaszottul kanos vagyok!-sziszegtem a fogaim közt.
-Akkor mire vársz baby? Döngess meg!-nyitotta terpeszbe a lábait mire én a nadrágja után nyúlva egy gyors mozdulattal lerántottam róla, majd a felsőjét is.
-Mássz feljebb!-parancsoltam rá míg én kibújtam a ruháimból. Szemeim csak őt figyelték ahogy csak egy csipkés melltartóban és egy apró tangában fekszik az ágyamon.
-Blake!-sóhajtott fel mire felé mászva az állánál elkaptam az arcát.
-Nagyon rossz kislány vagy most édes.
-Vágyom rád!-sóhajtott fel alattam ahogy a testem végig simította apró kezeivel.
-Vágysz rám?-nyúltam a háta mögé és kicsatoltam fél kézzel a melltartóját amit félre dobtam.
-Igen!
-Helyes! Mert én is rád!-villantak fel a szemeim az övéibe.
-Érj hozzám! Könyörgöm Blake!-remegett meg a hangja.
-Erre kérsz szépségem?-mosolyodtam el ahogy lágyan végig simítottam apró és törékeny testén az ujjaim.
-Igen!-nyögött fel pedig alig értem hozzá.-Igen Blake!
-Hozzád érhetek idelent?-cirógattam meg az alhasát a bugyija szélénél.
-Mindenem a tiéd!
-Igen?
-I..igen!-csúsztattam be a kezem a csipkés anyag alá majd ahogy az ujjam hegyén megéreztem mennyire nedves így a mellkasára döntöttem a fejem.
-Mhhh... de forró vagy!
-Ahhh Blake!-túrt a hajamba mire a melleihez hajoltam ahogy az ujjaim lassan munkába kezdtek.
-Had halljam a hangod kislány!
-Aaahhh...-nyögött fel hangosabban miközben a takaróba markolt. Ujjam lassan csúszott fel benne.
-Útban van a bugyid.-nyaltam körbe a mellbimbóját.
-Vedd le! Vedd le kérlek!-tépte meg a hajam amitől egy halk morgás szakadt fel a torkomból.
-Ha leveszem onnan nincs visszaút!-néztem a szemeibe fel.
-Akarlak!-nyalta meg a felső ajkát így egy laza mozdulattal az utolsó ruhadarabot is lekaptam róla.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Blake Hansen
AçãoA nevemből kiindulva gyanítom nem kell bemutatkoznom. A gyerekkoromat figyelemmel kísérhettétek így arról se kell sokat mesélnem. Arról viszont semmit se tudtok hogy ki lett belőlem valójában. Egy vérbeli Hansen?