Robert alsónadrágban sétál el előttem. Nincs rajta póló! Sem nadrág! Olyan gyorsan csapom be az ajtót, hogy majdnem kiesik a helyéről. Viszont a látvány így is bent maradt a fejemben. Nem néz ki rosszul, de legalább már tudom, hogy anyu miért szeretett belé.-Apa!-kiabál Max. Ezek szerint hozzá ment. A hangja alapján őt is meglepte az apja minimális öltözéke. Újabb ajtócsapódás után már összegyűjtöm az összes bátorságomat, és kilépek az enyémen. A folyosó végre üres, így nyugodtan megyek át a fürdőbe. Mivel már aludtam egy keveset, így teljesen éber vagyok. A tükör előtt állok, és mosom a fogam, amikor valaki kopog az ajtón. Már törülközőbe vagyok csavarva, így teljesen nyugodtan nyitom ki az ajtót. Aztán ezt is becsapom. Ugyanis az ajtóban Nate állt. És látott engem egy szál törülközőben. A mai estém tényleg teljesen tönkrement. Az ajtót újra csak felöltözés után nyitom ki, és akkor Nate bedől az ajtón.
-Te mit csinálsz?-kérdezem tőle, bár szó szerint a lábam előtt fekszik. Felnéz rám, és a hátát fogva gyorsan felpattan.
-Wc. Mondjuk azóta már lehet, hogy elmúlt!-jelzi finoman, hogy sok ideig készülődtem. A hatalmas poénján nevet, én pedig kisétálok mellette az ajtón. Mire észrevesz, és elenged egy halk ,,basszus ez fáj"-t, addig már becsukom magam után a szobaajtóm.
-Hazeeeeeeeeeel!-nyit be Max. Már negyed órája azt hallgatom, ahogy zenét hallgatnak, úgyhogy már borzasztóan vártam arra, hogy befejezzék. Max levágódik az ágyamra, és fel sem néz.
-Maaax?-kérdezem pár perc után. Nem válaszol, és már azt hiszem, hogy elaludt, de végül ráveszi magát. Amikor a szemembe tud nézni, akkor veszem észre, hogy valami nem oké.
-Natenek csaja lett!-fakad ki. Nem sír, semmi ilyesmi. A szemén mégis látni, hogy szomorú.
-Max. Miért baj ez?-kérdezem, és tényleg érdekel. Mert Max is meghallgat engem, sőt el is visel. Ennyivel tartozom neki.
-Csak... nem is tudom. Úgy érzem...-kezdi, de nem tudja befejezni.
-Miért, Max?-kérdezem. Nem tudok többet segíteni, de mosmár érdekel a vége.
-Mert csak kihasználja!-kiabál. A kezébe temeti az arcát, és hatalmas levegőket vesz.
-Miért érdekel ez téged ennyire?-ez nagyon nem hangzott feministának, de tényleg nem értem, miért fontos ez ennyire Maxnek.
-Mert...
-Max! Komolyan, ha ma elsőre be bírsz fejezni egy mondatot, meg foglak tapsolni!- nevetek rajta, mire felnéz. A szemembe nézve fejezi be, és teljesen váratlanul ér a hirtelen vallomása.
-Mert nekem is Lisa tetszik! Viszont én tényleg teljes szívemből szeretem!-kiabál, és ez vezet rá, hogy ezért hallgatták ilyen hangosan a zenét. Mert veszekedtek. Erre a felismerésre nem is tudok koncentrálni, az egész figyelmemet Maxre fordítom. Tudom, hogy most egy különleges fázisába értünk a kapcsolatunknak. Ugyanis megbízott bennem. Elmondott valamit, mégha lehet, hogy csak idegességében is. Ezért én borzasztóan hálás vagyok, és nem fogok könyörögni azért, hogy olyat is megosszon velem, amit nem szeretne.
-Láttam apádat egy alsógatyában!- szalad ki a számon. Legalább terelem a témát, így Max is láthatóan felenged.
-Ja én is láttam. Megrázó élmény volt!- ő is mosolyog, így az alsónadrágban mászkáló Robert megtette a hatását.
-Igen, tényleg az volt!-nevetek, és a komor, szomorú Maxnek már nyoma sincs. Nevetel, és el is felejtem, hogy Max itt van. Viszont alig negyed órája még Nate is itt volt. Tényleg, ő most hol van?
YOU ARE READING
Rejtett kastély - [Befejezett]
RomanceFél éve majdnem meghaltam. Csak utána jöttem rá, hogy addig nem igazán éltem. A nevem Hazel Winston, 16 éves vagyok. Eddig egy kisvárosban laktunk, de miután anya megismerkedett a milliárdos Roberttel, hozzá kellett költöznünk. A csomag része volt M...