-Köszönjük, hogy eljöttek. És elnézést kérünk, hogy nem tudtuk a kastélyban megrendezni ezt az egészet.-búcsúzik el Robert, és becsukja az ajtót az utolsó vendég után.
-Ezt ne tegyék rendszeressé!- fogja a fejét Sammy, és megfordulva elsprintel. Mind a tízen hangos nevetésbe kezdünk, és abba sem tudjuk hagyni. Szegény Sammy és a többi alkalmazott is megszívta ma, ugyanis anya időközben elmesélte, hogy miért nem sikerült megvalósítani ezt az ünnepélyt a kastélyban. Így vésztartalékként átszervezték ide.
-Köszönjük szépen az egész este alatt tartó szorgalmukat, holnapra szabadnapot adok maguknak!- kiabál be Robert a konyhába, amit hatalmas örömujjongás követ.
-Maradj kérlek!-mondom Anna-nak, aki boldogan bólint.
-Gyertek.-indul el Max a nappali irányába, mi pedig követjük. Lepattan a kanapéra, Isacc mellé, majd sorban Nate, Anna és én. Mikor már mind ülünk Max bekapcsolja a tévét. Az egyik játékának első másodpercei jönnek be, és odaadja Nate-nek a másik kontrollert. Míg ők elkezdik a játékot, én odamegyek a tv elé, amiért jól le is kiabálják a fejem, és előveszek a szekrényből pár társast.
-Kártya. Egyértelmű!- mutat a kis dobozra Isaac. Anna csak mosolyog. Max megint figyelembe sem veszi. Kiveszi a kezemből a paklit, és elkezdi forgatni az ujjai közt.
-Sosem győztök le!- mondja magabiztosan az új barátnőm. A véleményem teljesen megegyezik az övével, ugyanis én az összes játékban béna vagyok.
-Dehogynem!-hallatszik hirtelen egy hang a kanapéról. Max és Nate egészen belemerültek a játékba, de ezek szerint Maxben feléledt a versenyszellem. Vagy csak Anna-val akar vitatkozni.
-Soha!-nevet Anna. Viszont a következő jelenetre ő sincs felkészülve. Max feláll, és átadja a kontrollert Isaacnek. Helyet cserélnek, és Max leül velem szemben a szőnyegre, háttal pedig nekidől Nate lábának.
-Nézzük meg, hogy ki nyer.-mondja, és kiveszi Anna kezéből a kártyát. Anna vörös fejjel fordul felém, mire én csak megrántom a vállam. Nekem fogalmam sincs, hogy mi is történik most. Max szétosztja a kártyát, és középre tesz egy lapot.
-Várj!-szólal meg Anna. Mind a ketten felnézünk rá a lapjainkból, és észreveszem, hogy Anna ördögi arcot vág.
-Igen?-kérdezi Max, pedig szerintem már ő is tudja azt, amit én. És mindjárt kiderül, hogy jóra gondoltam e.
-Fogadjunk!-mondja Anna, és a mosoly még nagyobb lesz az arcán. Egyébként eltaláltam.
-Mégis miben?-kérdezzük egyszerre.
-Ha te nyersz...-kezd bele, és Maxre mutat, ám nem tudja hogy fejezze be a mondatot.
-Ha nyerek, akkor meg kell csókolnod.- Max csak mosolyog, és szerintem nem is fogta fel, hogy mit mondott az előbb.
-Hé!-kiabál Nate, és eldobja a kontrollert. A játék megállt, ugyanis Isaac tágra nyílt szemmel bámul ránk. És én is. Mit akar Max Anna-tól?
-Oké! De ha viszont én nyerek, akkor meg kell ismerned!-lendül bele Anna. Én nem tudom, mit akarnak ezek egymástól, de nem nagyon zavarja őket, hogy mi is itt vagyunk.
-Ha Hazel nyer, akkor majd eldönti, hogy mit akar.-legyint Max, én pedig sértődött arcot vágok. Ez fájt.
-Mehet? Mindenkinek megfelel a tét, amit felrakott?-kérdezi Anna. Max mosolyogva bólint, én pedig inkább meg sem szólalok.
-Akkor kezdjük!-húzza most Max ördögi mosolyra a száját. Felfordítják a középre tett lapot, és sorban rakosgatják a kártyákat. Az én köröm jön, de nem tudok semmit lerakni.
YOU ARE READING
Rejtett kastély - [Befejezett]
RomanceFél éve majdnem meghaltam. Csak utána jöttem rá, hogy addig nem igazán éltem. A nevem Hazel Winston, 16 éves vagyok. Eddig egy kisvárosban laktunk, de miután anya megismerkedett a milliárdos Roberttel, hozzá kellett költöznünk. A csomag része volt M...