"מה זה כל הבלאגן הזה כאן?"
פרופסור מקגונגל יצאה מהאולם הגדול כמעט מיד לאחר שלילי נעלמה מבעד לדלתות, כיוון שג'יימס וסיריוס עדיין קדחו בפני התלמידי הוגוורטס. עיניה הצטמצמו כשראתה את ג'יימס, סיריוס ופיטר בחדר המדרגות, מרכז תשומת הלב, והיא דיברה לעברם. "לכו למגורים שלכם, בנים," היא קראה.
סיריוס זינק מהמדרגה השלישית, "אבל פרופסור- אנחנו מחכים לרמוס."
"כן, עוד לא אכלנו," הוסיף ג'יימס.
היא נאנחה, "רמוס לא יצטרף אליכם שוב הערב. פרופסור דמבלדור הודיע לי שהוא חלה מוקדם יותר הערב ונשלח לאגף בית החולים לטיפול על ידי גברת פומפרי."
"מה לא בסדר איתו?" ג'יימס ניסה להשיג תשובה.
פרופסור מקגונגל הנידה בראשה, "דמבלדור לא סיפר לי. עכשיו לכו, תאכלו ארוחת ערב מזינה ותרוצו למעונות, אני לא רוצה לראות אתכם מסתובבים וגורמים להפרעות שוב." היא ליוותה את שלושתם אל האולם הגדול ואל שולחן גריפינדור, שם היא השאירה אותם, חזרה אל שולחן הצוות.
ג'יימס, סיריוס ופיטר התיישבו. פיטר תפס במהירות סנדוויצ'ים מהמגש, וסיריוס עלך על כמה כנפי עוף, אבל ג'יימס שפשף את סנטרו מהורהר, תוהה על רמוס ועל המחלה המסתורית הזו שפתאום חלה איתה. "כדאי שתאכל," אמר סיריוס לג'יימס, "מקגונגל צופה בנו." ג'יימס הרים את מבטו אל שולחן הצוות ובוודאי שמקגונגל שמה עליהם עין אחת, השנייה הנהנה יחד עם השיחה שניהלה עם פרופסור וירידי. ג'יימס תפס כמה כריכים ואכל אותם בהיסח דעת.
לאחר שהבנים אכלו עד שובע, הם פנו למגדל גריפינדור. החדר המשותף היה צפוף ולא היה סיכוי שהם יגיעו לכיסאות הנוחים לפני חצות, אז הם עלו למעונות שלהם לעשות את שיעורי הבית- למרות שפיטר נראה היה היחיד שבאמת עושה אותם. הוא ישב בחריצות ליד שולחנו המלא ספרים ומגילות של הפתקים שרשם בשיקויים בזמן שסיריוס נשכב על הרצפה וניסה לתרגל את הקסם של 'וינגרדיום לביוסה'. ג'יימס, לעומת זאת, שכב על גבו, רגליו על הקיר, זרק באוויר את הכדור המסטיק האדום של דרובל ותפס אותו שוב ושוב, חושב, עיניו למחצה על מיטתו הריקה של רמוס.
"אז איפה אתה חושב שרמוס נמצא?" שאל ג'יימס בקול רם.
"פרופסור מקגונגל סיפרה לך," אמר סיריוס, מכוון את שרביטו אל גרב ישנה שחילץ מהריסות המזוודה שלו. "הוא באגף בית החולים, חולה."
"הוא עזב לראות את דמבלדור ופשוט... נהיה חולה?" ג'יימס אמר בטון לא מאמין.
סיריוס משך בכתפיו. "וינגארדיום.. לביוסה!" הגרב התנועע ברפיון אבל לא התרומם מהקרקע.
"אולי דמבלדור והיו לו כמה עוגיות והן היו גרועות והוא קיבל הרעלת מזון," הציע פיטר משולחנו.
YOU ARE READING
Marauders ~ הקונדסאים [שנה א']
Fanfiction☽maraudera☽ ☽קונדסאים☽ שנה א~ . . . . . מה קורה שחבורה של ילדים נפגשים במקום הכי קסום שקיים ויוצרים חברות חזקה. אהבות חדשות, יריבות, חברויות. מקווה שתיהנו!!! @pengiwen @pengiwen