הסירות הקטנות היו לא יציבות על האגם השחור. הן התנדנדו מצד לצד כשהגריד הוביל אותן לכיוון הטירה. סיריוס החזיק בבטן שלו כשהם התחילו לשוט, ומלמל, "הלוואי ולא הייתי אוכל את כל הסוכריות דלעת האלה." הלחיים שלו נראו ירוקות ככל שהנסיעה התמשכה.
"אם אתה הולך להתחרט על הדלעת הזאת פיזית אז כדאי לך לעשות את זה מעבר לקצה של הסירה" ג'יימס צעק, מבט לחוץ על הפנים שלו.
"יש לך מזל, המים מאוד רגועים הלילה. בדרך כלל סירה בגודל הזה נהיית מאוד קופצנית." רמוס אמר. ג'יימס וסיריוס עשו מבט מופתע. "אבא שלי ואני היינו אוהבים ללכת לדוג ביחד עם דוד שלי והבן שלו מצד אמא" הוא הסביר. "זה תחביב מוגלגי, לדוג. הם פשוט הולכים לדוג בשביל הכיף. זה סוג של זמן איכות אחד עם השני, נראה לי."
"מה!" ג'יימס קרא. "אנשים עושים את זה בשביל הכיף שלהם?"
"והם צריכים לעשות את זה באופן ידני בשביל להזיז את הסירה" רמוס אמר, מהנהן.
"טיפשים" סיריוס נאנח, הוא השען על הצד של הסירה כדי להרגיע את קיבתו, אבל אז הוא הסתכל על הסירה ליד, סוורוס ולילי בהו הטירה ככל וככל שהתקרבו. סוורוס שלח מבטן אליהם ובחן אותם, ראש נטה קצת, הוא ניסה להקשיב לשיחה שלהם.
"כמה מהם עושים את זה בשביל אוכל." רמוס המשיך. עדיין מדבר על הטיולי דייג שלו ומשפחתו, "אבל הרב עשים את זה בעיקר בשביל כיף,"
סיריוס חייך ברשעות. "שמעת את זה החלק הזה שח השיחה סניוורוס?" הוא צעק. "אתה יכול ללכת לדוג בפעם הבאה שנגמר לכם האוכל בבית. תחשוב על זה, כן?"
פניו של סוורוס, שהיו חיוורות בדרך כלל, נראו יותר חיוורות מהרגיל תחת אורו של הירח. אבל הזעף שלו לא פחות בולט אולי אפילו יותר מהניגוד של זה. זאת הייתה לילי, שהסתובבה והסתכלה בכעס על הבנים. "עזוב אותם סוו, פשוט תתעלם מהם, הם סתם חבורת בריונים מגעילים!"
"אבל אני לא אמרתי כלום בכלל!" ג'יימס אמר בהתגוננות.
לילי הגיבה, " אבל אתה לא אמרת לו לא להגיד את זה!"
"סליחה, פשוט הייתי צריך לשלוט על כל שאר האנשים בהוגוורטס" ג'יימס התחצף.
לילי נאבקה. "אולי פשוט תבחר את החברים שלך בחוכמה"
"למה שלא את תבחרי את החברים שלך בחוכמה?" סיריוס נדחף. "אני בטוח שהיית יכולה למצוא טוב יותר מסוורוס סנייפ."
לילי זעפה וסובבה את גבה אליהם.
"מה כל זה היה?" רמוס שאל. שני התלמידים האחרים על הסירה, שאת כל הזמן על הסירה בילו בדיבורים ופטפוטים אחד עם השני, נראו שונים עם חילוף האווירה.
ג'יימס ענה, "הילדה הזאת חצופה."
סיריוס הנהן, "כל משנמצא סביב סוורוס סנייפ חייב להיות חצוף"
YOU ARE READING
Marauders ~ הקונדסאים [שנה א']
Fanfiction☽maraudera☽ ☽קונדסאים☽ שנה א~ . . . . . מה קורה שחבורה של ילדים נפגשים במקום הכי קסום שקיים ויוצרים חברות חזקה. אהבות חדשות, יריבות, חברויות. מקווה שתיהנו!!! @pengiwen @pengiwen