המשחק הפותח~34

21 2 7
                                    

נובמבר התקדם במהירות כשתלמידי השנה הראשונה של גריפינדור נשארו עסוקים בשיעורי בית. ג'יימס, סיריוס, רמוס ופיטר הצליחו לסדר את המפה לשתי הקומות הראשונות של הטירה, לאחר שסימנו את כל ציוני הדרך הבסיסיים לאורך המסדרונות על גבי כמה חתיכות קלפים גדולות שסיריוס החזיק בתיק שלו. עם זאת, למרות מאמציהם, להיות בטוחים שהם פתחו כל דלת והסתכלו בכל פינה, הם עדיין הרגישו שחסרים להם חלקים מהטירה. נראה שפליץ' יכול להתממש מחלק אחד של הטירה למשהו באופן מיידי.

"אולי הוא משתגר?" ג'יימס הציע ערב אחד כשחצו את המגרש למגרש לשיעורי טיסה.

רמוס הניד בראשו, "ביליוס אמר שאין שום מכשיר בשטח בית הספר בשביל התעתקות. זו הסיבה שאומרים להתאמן מחוץ בית הספר, בהוגסמיד."

"טוב, לעזאזל," מלמל סיריוס, שהתרגש למדי מהרעיון, "אז איך הוא עושה את זה?"

האחרים השתפרו מאוד בשיעורי תעופה על המגרש עם גברת הוץ'- אם כי היחידה שהייתה טובה בטיסה כמו ג'יימס הייתה לילי, שלמעשה הוכיחה את עצמה שהיא די טובה באופן טבעי. אבל זו לא הייתה הפתעה גדולה מכיוון שהיא הייתה הטובה ביותר גם בכל נושא אחר. פרופסור סלוגהורן פשוט העריץ אותה, מתלהב מכל שיקוי שהיא רקחה כאילו היא הייתה ילדת פלא. כל המורים התפעלו לנצח מלילי ומכישרונותיה.

"למה הם לא ממשיכים להכתיר אותה ולגמור עם זה?" אמר סיריוס לאחר שיעור שינוי צורה מפרך במיוחד, שבסיומו הראתה להם פרופסור מקגונגל את ציפור החרסינה המושלמת של לילי, שעברה שינוי מציפור אמיתית. "זה אפילו לא היה כל כך חכם." הוא רטן. "כל אחד יכול היה לחשוב לעשות ציפור קפואה מציפור אמיתית, לא?"

בינתיים, ג'יימס וסיריוס הפכו פחות ידועים בידע שלהם ויותר בגלל הכישרון שלהם להיכנס (ולצאת) מצרות. הבנים תמיד היו זוכים לאיזשהו יחס לא טוב, והמורים שמו עליהם עיניים בלי סוף, גם בשיעורים וגם מחוצה להם. זה לא היה נדיר לשבת בחדר המועדון של גריפינדור ולשמוע צווחה של תלמיד אומלל נתקל במלכודת או בדיחה מעשית כלשהי שהם הציבו. אחד האהובים עליהם היה כישוף שסיריוס מצא בספר בספרייה שהציב ענן גשם קטן מעל פיטר פטיגרו שלא הפסיק לזרום עליו. זה היה די מצחיק עד שהקסם הנגדי לא הצליח והנערים נאלצו להציג את השטויות שלהם לפרופסור מקגונגל כדי לכבות את הגשם. היא לא הסכימה בכלל ולקחה על זה חמש נקודות מגריפינדור.

משחק הקווידיץ' הראשון של העונה היה נושא חם סביב בית הספר באמצע נובמבר. זה יהיה בין גריפינדור להפלפאף והיו הרבה ספקולציות לגבי הקבוצות, שלשתיהן ככל הנראה הוענק קפטן חדש במהלך הקיץ בגלל שהקפטנים הקודמים שלהם סיימו את לימודיהם. זה היה אמור להיות אירוע מרגש, וכדי לשלש את ההתרגשות, זה היה ביום של לפני ליל כל הקדושים, כך שתהיה חגיגה כפולה.

Marauders ~ הקונדסאים [שנה א']Where stories live. Discover now