ג'יימס, סיריוס, רמוס, פיטר, ולילי כולם עוקבים אחרי בליוס וויזלי ושאר תלמידי גריפנדור אל חוץ האולם הגדול אל גרם המדרגות. הוא הוביל אותם למעלה, למעלה, למעלה- גבוה יותר וגבוה יותר לתוך הטירה- עד שהם הגיעו לאחד המגדלים הגבוהים שראו מהאגם בזמן השייט. "זה מגדל גריפינדור," ביליוס אמר, ונפנף אל ציור הקיר הגדול, הוא הוסיף, "זאת 'הגברת השמנה' והיא הדרך היחידה אל חדר המועדון של גריפינדור."
הציור חייך אליהם בשלווה, מאווררת את עצמה עם מניפת עץ קטנה וחיננית. "חום לא סדיר בשביל ספטמבר, נכון?" היא שאלה, ואז, "ביליוס, כדאי לך להיות ילד טוב השנה, שמעתי על החתולה של אדון פליץ' "
"זה היה אתה?" שאל ג'יימס, צוחק, "עם זיקוקי הפיליבוסטר?" שלושת הבנים צחקו כל כך חזק עד שכמעט התחילו לבכות כשדמבלדור הזכיר את המקרה של הזנב של החתולה עולה בלהבות. לילי זעפה משהו לגבי להיות אכזרי לחיות, כמו להצית בכוונה זנב של חתול בעזרת זיקוק.
ביליוס חייך כתגובה להאשמה.
האישה השמנה נאנחה, "החיוך הזה לא מבטיח כלום, בליוס!"
"אנחנו ללא נוכחות של גדולות, חברה," ג'יימס אמר, מחייך בחזרה אל ביליוס.
"איי, איי, קפטן!" צחק סיריוס.
"בסדר, בסדר," ביליוס אמר, מנפנף כדי להרגיע את סיריוס שממשיל להשתחוות לו, הוא גיחך. "תרמיליות תופחות."
בהתחלה, הם חשבו שהוא מדבר לעצמו או מדבר בסלאנג שאינם מכירים או שאינם למדו עוד, אבל אז קרה דבר מדהים לקבוצת התלמידים, הציור נפתח כמו דלת וחשף חור קטן שממנו מטפסים אל חדר המועדון.
"הנה לכם," ביליוס אמר, מוביל אותם לתוך החדר האחורי.
הם עלו במדרגות הקטנות והדחוסות שמאחורי החור, אחר אחרי השני, הם מצאו את עצמם בחדר המועדון של גריפינדור. ג'יימס הסתכל סביב בהתרגשות. זה היה בדיוק כמו שהוא דמיין מהסיפורים של אביו בארוחות ערב. ספות גדולות וחמימות, שעליהן נמצאות כריות ושמיכות סרוגות, אח חמים שממלה את החדר בריח של בית ומפיץ אור נעים שנותן תחושה של זריחה באביב, פינות ישיבה גדולות לקבוצות של חברים, וציורי בני 100 שנה נהדרים של גיבורי הבית. כל השאר התבוננו סביב, כמו ג'יימס, ואפילו לילי שמאז שפגשו אותה היה לה את אותו פרצוף חמוץ, נראה שהחדר העלים כל דאגות שהיו בראשה.
"היי אליס!" ביליוס קרא לילדה. שיערה היה שחור וקצר והיו לה עיניים גדולות , ויפות מתחת לזוג משקפי ראיה גדולות, "תוכלי לעשות לי טובה ולעשות סיבוב ללילי את חדרי הבנות? היא הבת היחידה משנה הראשונה בגריפינדור!"
עיניה של אליס נפערו, "וואו, מגניב, אז את תקבלי חדר לעצמך"
"של עצמי? כאילו.. לבד?" לילי נשמעה מפוקפקת.
YOU ARE READING
Marauders ~ הקונדסאים [שנה א']
أدب الهواة☽maraudera☽ ☽קונדסאים☽ שנה א~ . . . . . מה קורה שחבורה של ילדים נפגשים במקום הכי קסום שקיים ויוצרים חברות חזקה. אהבות חדשות, יריבות, חברויות. מקווה שתיהנו!!! @pengiwen @pengiwen