מזל ירח~38

20 2 9
                                    


רמוס עדיין לא חזר למחרת בלילה, כשהגריפינדורים עלו למגדל האסטרונומיה בחצות. ממעל היה תלוי הירח הדועך, ממלא את השמיים מעל טירת הוגוורטס ומטיל את האור הכחול-לבן, זוהר כזה שצובע את הטלסקופים ואת הטבלאות כוכבים. פרופסור זוסמה הלכה בניהם, עזרה להתאים את הטווחים שלהם לפני תחילת השיעור שלה, היא דילגה על פני לילי, שהטווח שלה כבר היה מושלם, ג'יימס הביט בה, תוהה אם הוא צריך להתנצל על הדרך שבה סיריוס דיבר אליה, כשהיא שאלה אותו לגבי רמוס. נראה שלילי הייתה שקטה במיוחד ומרוחקת מהם מאז וג'יימס לא אהב את זה. הוא אהב את הפעמים הנדירות שבהן לילי אוונס דיברה עליו, וכאשר היא תפסה את הגלימות שלו יום קודם לכן, מחוץ לשיעור הקסמים שלהם, הוא הרגיש מעין ניצוץ שרץ למעלה ולמטה בזרועו.

"הלילה, אנחנו נקבע את מזלות הירח ונלמד עוד על דפוסי הירח שגילה קופרניקוס..." התחילה זוסמה, קולה רק חזק מספיק כדי שארבעה תלמידים יוכלו לשמוע אותה. "מיקומו של הירח יכול מאוד להיות קשור לאישיות שלך, לזהות שלך... הירח הוא גוף שמימי חזק מאוד, מאוד חזק... כפי שאמר הרמס טרסמיגיסטוס, 'כמו למעלה, כך למטה'..."

ג'יימס הציץ לתוך הטלסקופ שלו במכתשים ובסימנים על פני כל הירח. "אתה חושב שזה באמת עשוי מגבינה שוויצרית?" הוא לחש לסיריוס.

"נראה לי יותר כמו החצ'קונים של סניווליוס סנייפ," לחש סיריוס בחזרה.

ג'יימס ציחקק קלות, הציץ בלילי כדי לוודא שהיא לא שמעה את הערה לפני כן.

"....משפיע על האנרגיה שלנו, ניתן לזהות את האני האישי שלנו לפי מזל הירח שלנו, בדיוק כפי שהאני הציבורי יותר שלנו ניכר בסימני השמש..." זוסמה המשיכה, קולה נמוג פנימה והחוצה. היא הלכה לקצה אחד של המגדל לקצה השני מאחורי התלמידים.

"אתה חושב שהמוגלגים באמת הגיעו לירח?" שאל סיריוס, והסתכל על כל ההיקף של הירח.

"אבא אומר שזה היה בעזרת קוסמים," ענה ג'יימס.

"תתפרקו לזוגות, ובאמצעות תאריך הלידה שלכם, נחשב את מזל הירח שלכם ונתווה אותם במפות הכוכבים האישיות שלכם. לצורך שיעורי הבית, תכתבו מאמר על השוואה בין מזל הירח שלכם למזל השמש שלכם, תתארו בפרטים למה, או למה לא, אתם מאמינים שהסימנים מתאימים לאישיותכם."

סיריוס גלגל את עיניו, "זבל. שיעורי בית."

"פיטר." קראה לילי, "בוא לעבוד איתי."

פיטר הביט לרגע בסיריוס וג'יימס, אבל הם כבר נצמדו מעצמם והוא קימט את מצחו, הזכיר שוב שהוא הגלגל השלישי בקבוצה. הוא הלך והתיישב עם לילי.

ג'יימס התיישב בכתם אור קטן מתחת ללפיד הזוהר ליד הדלת שהובילה חזרה אל הטירה. הוא משך את טבלת הכוכבים שלו לחיקו והחל לעבוד על רשימת המזלות ביום ההולדת שלו כשסיריוס התמקם לצידו והתחיל לעשות את אותו הדבר. "נראה כשאני טלה כפול," הוא צחק, "יהיה קל להשוות בשיעורי הבית לפחות. אומרים שאני חסר סבלנות." הוא הסתכל על סיריוס. "מה שלך, חבר?"

Marauders ~ הקונדסאים [שנה א']Where stories live. Discover now