לקח לסיריוס כמות זמן מגוחכת למצוא את מדאם הוץ', וזו הסיבה שהוא כל כך הופתע לגלות שסוורוס עדיין לא הגיע עד לשם. "טוב, לפחות יש אחד מכם," אמרה גברת הוץ' שפתחה את הדלת ומצאה את סיריוס עומד במסדרון. "ברגע שמר סנייפ יגיע, נלך."
"נלך?" שאל סיריוס, מבולבל. הוא חשב שהם יישארו במשרד למשך הריתוק, אבל לפני שמדאם הוץ' הספיקה להגיב, סוורוס בא במהרה במסדון.
"והנה השני!" היא אמרה, "אתה יודע, רבים מהמורים ומהמדריכים האחרים בבית הספר הזה עלולים לתת לך ריתוק שני בגלל האיחור שלך!"
"סליחה," התנשף סוורוס. הוא פשוט ברח כל הדרך מהפגישה של לילי במסדרון ההגנה.
מדאם הוץ' נאנקה ומשכה את הדלת המשרד שלך מאחוריה, נועלת אותה בהינף שרביטה, "אז בואו נצא לדרך." היא הובילה את הדרך במורד המסדרון לאולם הכניסה והיציאה לשטח.
הם ראו את שומר הגבעות, רובאוס האגריד, חופר בגינתו עם את חפירה, מנגב את מצחו במטפחת ענקית כשהוא לוקח הפסקה ונופף לעברם. "בוקר," הוא קרא שחלפו על פניו.
"בוקר טוב, האגריד," קראה מדאם הוץ', אבל לא עצרה את ההליכה כדי לדבר אלא המשיכה ללכת.
מדאם הוץ' הובילה את הזוג אל מחסן הציוד ליד מגרש הקווידיץ' ופתחה את ארון המטאטאים. "המטאטאים האלה," אמרה מנופפת בידיה סביבה באוסף המצחין של מטאטאי בית הספר, "לא טופלו זמן מה והם זקוקים נואשות לקצת תשומת לב. במשך השעתיים הקרובות, שניכם תצטרכו לקרוא את המדריכים לטיפול במטאטאים, שניתן למצוא שם על המדף ההוא בפינה, ולגזום את זרדי המטאטאים באורך סטנדרטי, להבריק ולמרוח שעווה על הידיות ולתלות אותם בחזרה על הקירות במקומות המתאימים. גם ערכות השירות שם על מדף הספרים." היא הביטה בהם בקפידה. "אני אהיה כאן ממש בחדר ליד, אסדר את לוח המשחקים למחצית הזו. אני אשמע אם תתחילו להילחם וזה יביא לריתוק נוסף אם תעשו זאת. אני ממליצה לעבוד יחד, לפחות, בתחום הערכי של הדבר. זה מובן?"
"כן גברתי," גם סיריוס וגם סוורוס אמרו יחד.
"אוקי, אז תודיעו לי כשתסיימו לפני שהשעתיים יגמרו," הוסיפה, והיא הסתובבה ונעלמה לחדר הסמוך.
סיריוס וסוורוס החליפו מבט. לבסוף, סיריוס הושיט יד והוריד את אחד המטאטאים הישנים ובחן אותו. סוורוס חצה את החדר והרים ספר הדרכה מהמדף. "איזה מין מטאטא זה?""
"זהו 'שביט 360' השיב סיריוס.
סוורוס העביר את אצבעו לאורך שדרות הספרים עד שמצא את המדריך לשביט ומשך אותו מהמדף. הוא נשא אותו ואת ערכת השירות למקום שבו סיריוס ישב על הספסל, המטאטא מונח על ברכיו. סוורוס הפיל את הערכה לידו ופתח אותה. "אתה עושה את השעווה ואני אגזום, אני מניח," הוא הציע.
YOU ARE READING
Marauders ~ הקונדסאים [שנה א']
Fanfic☽maraudera☽ ☽קונדסאים☽ שנה א~ . . . . . מה קורה שחבורה של ילדים נפגשים במקום הכי קסום שקיים ויוצרים חברות חזקה. אהבות חדשות, יריבות, חברויות. מקווה שתיהנו!!! @pengiwen @pengiwen