לאליס בל היה אח גדול בקבוצת הקווידיץ' של גריפינדור ששיחק בתפקיד הרודף ונודע ברחבי בית הספר כאחד הטובים בקבוצה. הוא קלע נקודות כמו מטורף. יש לו מבנה גדול, עם כתפיים רחבות ותכונות חזקות. בנות השנה השישית של גריפינדור התעלפו שהוא הלך לידן למקום שבו ישבה אחותו הקטנה עם לילי אוונס. הוא הניח את ספריו והביט בלילי לרגע. "שמעתי שראית את התפיסה של פוטר."
לילי קימטה את מצחה. "כן, ראיתי את זה."
"בכנות דרק," מחתה אליס, "היא נשאלה על זה כל כך הרבה פעמים -אם היה לה אגורה לכל פעם, היא הייתה יושבת על ארגזים."
"אני מצטער, רק הייתי צריך לברר אם זה באמת היה מרשים כמו שכולם אמרו," הסביר דרק.
"זה לא היה," לילי שיקרה. "זה היה כדור מסטיק אדום, אפילו אני יכולתי לתפוס אותו אם הייתי רוצה." קולה היה מתוח.
דרק נראה לא פחות מתרשם, אבל הוא לא התעקש להמשיך לדבר על זה. במקום זה, הוא פנה לאליס. "איך השיעורים שלך הולכים?"
"טוב." הוא ענתה.
"סלח לי." שלושתם הרימו את מבטם. ילד השנה השנייה עם משקפיים דקות והבעה עצבנית הגיע.
"אוי היי פרנק," אמרה לילי. "זה פרנק לונגבוטום," היא אמרה. "פרנק זו לילי אוונס וזהו-"
"דרק בל, כן," פרנק הנהן במרץ. "הייתי סקרן מתי יהיו האודישנים. שמעתי שגריפינדור צריכה חובט השנה." הוא בהה, עם זאת, באליס, ונראה שהוא מתעניין בה יותר מאשר בדרק או באודישנים. אליס לא הייתה מודעת.
דרק הסתכל על פרנק לונגבוטום. לילי לא ידעה הרבה על קווידיץ', אבל היא ידעה בלי לשאול שפרנק היה הרבה יותר נמוך מכדי לשחק בעמדה שנקראת 'מרביצן', אבל דרק היה נחמד מספיק. "יום שישי הבא אחר הצהריים," אמר לפרנק, "על המגרש ב-16:00"
פרנק קרן. "תודה," הוא אמר. הוא התחיל להתרחק, ואז הסתובב אחורה כדי להסתכל על אליס. "נתראה בחדר המשותף."
"להתראות," היא ענתה, כבר מתרכזת בארוחת הערב שלה יותר מאשר בפרנק. לילי התבוננה בפרנק חוזר לשולחן והתיישב עם שאר הבנים של השנה השנייה.
"כולם ממש אוהבים קווידיץ' כאן, הא?" שאלה לילי.
אליס גלגלה את עיניה, "אוי אלוהים כן," היא נאנקה, "והעונה אפילו לא התחילה! רק חכי- זה מחמיר."
כדי להדגיש את הנקודה של אליס, ילד בשנה הרביעית סטר לדרק על גבו ואמר, "סומך עלייך בל." כשעבר על פניו. אליס הטיחה את כף ידה אל מצחה בתסכול.
דרק חייך על עצבנותה של אחותו. "כפי שאת יכולה לראות, אחותי היא חריג לכלל כאן. כולם בהוגוורטס בעניין קווידיץ'- במיוחד המשחקים של גריפינדור וסלית'רין. אפילו ריבנקלאו והפלפאף בוחרים צד." הוא חייך. "היציעים של גריפינדור נעשים די רועשים... כולם מריעים..." על פניו של דרק השתלטה הבעה חלומית, מעין הבעה נוסטלגית, כאילו הוא נזכר בצליל המגרש, מהדהד עם הצופים.
YOU ARE READING
Marauders ~ הקונדסאים [שנה א']
أدب الهواة☽maraudera☽ ☽קונדסאים☽ שנה א~ . . . . . מה קורה שחבורה של ילדים נפגשים במקום הכי קסום שקיים ויוצרים חברות חזקה. אהבות חדשות, יריבות, חברויות. מקווה שתיהנו!!! @pengiwen @pengiwen