מבין כל המקומות בטירה, התברר שבחדר המועדון של סלית'רין היו המחשבות המשעממות ביותר, מה שהפתיע את סוורוס. נראה שלכמה מנערי סלית'רין אין בכלל מחשבות, או לפחות מעט מאוד ואם כבר משעממות. סוורוס בילה כל ארוחה באולם הגדול כהזדמנות לתרגל התכוננות למוח חדש, ולהשתפר בהקשבה בכל פעם שהוא ניסה. הוא גילה במהירות שרייבנקלו תמיד חושבים על שיעורים או על חידות היגיון במסלולים מורכבים ומהירים והפלפאף חשבו לעיתים קרובות על מטרות הומניטריות או על רכילות שחלפה בבית הספר. הוא ניסה להימנע מלהרחיב את היכולות לשולחן גריפינדור, מכיוון שרוב המחשבות שלהם היו על קווידיץ' או שהוא נתקל במחשבותיו של ג'יימס על לילי, שהיה הגרוע ביותר. לשמוע את ג'יימס חושב על לילי היה מקביל נפשית להיכנס לשלולית קרה כקרח מבלי לדעת שהיא שם. אבל ככל שהתקדם נובמבר, סוורוס השתפר בלחסום את המחשבות שהוא לא רצה לשמוע באותה מידה כמו שהוא המשיך לשמוע את אלו ששמע. גם עד כה הוא כיבד את בקשתה של לילי והשאיר את מחשבותיה בשקט, למרות רצונו העז לדעת מה היא באמת חושבת עליו.
נובמבר פירושו היה שמזג האוויר הקר נכנס פנימה והרוח שרקה סביב צרחי הטירה, מצמררת את תלמידי סלית'רין עד לשד עצמותיהם כשהם היו במעלה מגדל האסטרונומיה עם פרופסור זוסמה. סוורוס יצר ערימה קטנה של להבות כחולות להתחמם בה כשהם הציצו דרך הטלסקופים, עקבו אחר קבוצת כוכבים שונות וסימנו אותן בתרשימים שלהם. באמצע החודש, הטירה הייתה מצופה בשלג שלא נמס בקלות כמו אבק, והתלמידים בילו את השיעורים החופשיים שלהם בשטח והסתובבו שם. סוורוס באופן אישי שנא שלג, שנא את הקור באופן כללי, שכן הוא בילה את עשר וחצי השנים הראשונות לחייו בבית ישן מאובק ומרוסק, קופא כל הזמן. הוא ניצל את כל הזמן בחדר במועדון הריק כדי להמשיך ללמוד את יכולתו, מפחד כל יום שלציוס יחזור לחקור אותו פעם נוספת.
זה היה סוף נובמבר כשלילי חיפשה אותו. הוא היה בספרייה, כתב חיבור שאותו היה צריך להגיש בשיעור שיקויים, כשלפתע הופיעה לצידו. "יש לי שאלה," היא אמרה בפשטות.
"מה?" הוא שאל.
"לפרופסור סלאגהורן יש סוג של מועדון," הסבירה, "ומסיבה כשלהי הוא הכניס אותי אליה הוא חילק הזמנות למסיבת חג המולד ואני יכולה להביא אורח. אתה רוצה לבוא איתי למסיבה?"
סוורוס הופתע. "כן? את לא רוצה להזמין את אליס בל?"
"אם תגיד לי לא אני הזמין אותה, אבל חשבתי שאולי אתה תרצה לבוא איתי."
"כן," אמר סוורוס.
לילי חייכה, "בסדר, אז."
"מתי זה?" שאל סוורוס
"בלילה שלפני החג," היא ענתה.
"בסדר." סוורוס הנהן.
"ועוד משהו..." אמרה לילי, "אתה רוצה לחלוק איתי תא ברכבת חזרה הביתה?"
YOU ARE READING
Marauders ~ הקונדסאים [שנה א']
Fanfic☽maraudera☽ ☽קונדסאים☽ שנה א~ . . . . . מה קורה שחבורה של ילדים נפגשים במקום הכי קסום שקיים ויוצרים חברות חזקה. אהבות חדשות, יריבות, חברויות. מקווה שתיהנו!!! @pengiwen @pengiwen