24. bölüm

9.3K 376 351
                                    


24

Bölüm müziği:
Emircan İğrek, Nalan


Saçlarımda gezinen elleri hissettiğimde gözlerim yavaşça aralandı. Kısılmış bakışlarımla yüzümüz arasında hemen hemen hiç mesafe olmayan adamla göz göze geldim. Uykulu gözlerle bana bakıyordu. Elleri bir yandan saçımı okşuyordu. Yanaklarıma bir öpücük kondurarak "Günaydın," dedi mayışık bir sesle.

Gülümsedim. "Günaydın."

"Ben de seni uyandıracaktım."

"Neden uyandırmadın?" dedim merak ediyormuş gibi.

"Çok güzel uyuyordun. Beş dakika izleyeyim dedim bir saat geçmiş. Geç kaldım sanırım." 

Bir kez daha gülümseyerek yattığım yerden doğruldum. Elimi sakalına değdirerek okşamaya başladım. "Sen böyle romantik miydin?"

Sesimdeki alaylı tını gülümsemesini sağlamıştı. "Her zaman."

Kaşlarım havalandığında "Kime romantiktin ki benden önce?" diye sordum.

Gözlerini kıstı. "Hayatıma giren kadınları sayıyor muyum sence?"

Omzuna vurdum yavaşça. "Ne yapıyordun onlara?"

"Bilirsin işte," dedi yatakta düz bir pozisyona geçip. Ellerini başının arkasında birleştirerek tavana doğru bakmaya başladı. "Her ilişkide olması gereken şeyler."

"Neymiş o her ilişkide olması gereken şeyler?"

"Oturup sana eski ilişkilerimi anlatacağımı mı düşünüyorsun?"

"İlişkin olmadığını biliyorum."

"Nasıl bu kadar eminsin?"

"Eminim."

Kaşları alayla havalandı. "Nasıl?"

"Oldu mu Kadir?"

"Sence?"

Bıkkınlıkla gözlerimi devirdim. "İyice saçmalamaya başladın."

"Senin oldu mu?"

"Tabiki de."

Bakışları donuklaştı.

"Şaka yapıyorsun değil mi? Kadir eskidendi."

"Nasıl?" diye sordu gözlerini gözlerimden ayırmayarak. "Ne yapıyordunuz mesela?"

"Sana eski ilişkilerimi anlatacağımı düşünmüyorsun herhalde?"

Alaylı tavrımı tepkisizce karşıladı. "Ne yapıyordunuz Ezgi mesela?"

İnanılmaz biriydi ve şu an eski lise aşkımı kıskanıyordu. "Hiçbir şey yapmıyorduk. Normal sevgiliydik."

"Adı neydi?"

Derin bir nefes aldım. "Okan. Adı Okandı Kadir ne yapacaksın adamı bulup hesap mı soracaksın?"

"Neden öyle bir şey yapayım?"

"Beklerim senden."

Bir süre sustu. Eli bir kez daha saçlarıma uzandığında usulca oynamaya başladı. "Böyle saçlarına dokunuyor muydu mesela?"

Derin bir iç çektim. "Bu kadar kıskanç olamazsın."

"Benim yerimde olsaydın sen de kendini bu kadar kıskanırdın."

Bu sefer susturmuştu beni. Dudaklarına küçük bir öpücük kondurarak "Sonuçta ilk aşkım sensin. Tek aşkım da sensin. Evleneceğim kişi de sen olacaksın." dedim.

BİR EZGİ MASALI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin