9. bölüm

16.2K 611 947
                                    

Bölüm müziği:
~Mabel Matiz - Numaracı

Bölümde çalan şarkı ise:
~Sinan Akçıl & Serdar Ortaç - Yüzyılın aşkı

***

Kadir beni yavaşça bırakıp yataktan kalktığında endişeyle ona baktım. Yatağın kenarındaki komodini açıp içinden bir silah çıkardı. Merdivene doğru yürüdü.

Silahı kaldırıp yukarı doğrulttu. Tam o anda yüzündeki kar maskesiyle elinde tüfek olan bir adam koşar adımlarla aşağı indi ve tüfeği Kadire doğrulttu. Kadir gözlerini kısarak bir süre adamı süzdü.

"İndir onu." dedi sonunda. Maskeli adam başını iki yana salladı. Kadir derin bir nefes alıp dişlerini sıktığında elindeki silahı yere attı. Dehşetle onu izliyordum.

"Neden attın?" diye sordum kısık bir sesle. Maskeli adam bir an bana baktı ama Kadir başını çevirmedi. Yürüyerek maskeli adamın elindeki tüfeğin ucuna geldi. Tüfeği adamın elinden aldı ve yere attı. Adam buna izin vermişti.

Kadir adamı sertçe tutup kendine çektiğinde ani bir refleksle adamın maskesini çıkardı. Adamın kim olduğunu gördüğümde gözlerim irice açıldı. Eymendi.

"Eymen." dedim ve yataktan kalktım. "Sen neden bu haldesin?" Dağılmış saçlarını düzeltmeye çalışarak yatağa oturdu. "Başıma ne gelmedi ki?" dedi kendi kendine konuşur gibi.

"Siz gittikten sonra Mahirin özel ekibi geldi. Bende birini bayıltıp kıyafetlerini giydim. Yoksa oradan ölüm çıkardı." diyerek Kadire döndü.
"Kadirin buraya gelmek isteyeceğini tahmin etmiştim. O yüzden geldim."

"Peki sen Eymen olduğunu nasıl anladın?" diye sordum Kadire bakarak. Duvara yaslanmıştı ve üstünde hala bir şey yoktu.

Eymen elinin tersini bana gösterdiğinde şeklinin ne olduğunu anlayamadığım küçük bir dövme gördüm. Leylağa benziyordu ama daha farklı bir şey de gibiydi.
"Bundan anlamıştır." dedi.

Hayır anlamında bir ses çıkardı Kadir. "Gözlerinden." dediğinde Eymen gülümseyerek Kadire yaklaştı. "Sen biraz romantik olabilir misin?" diye fısıldadığında Kadirin yüzü buruştu.

Eymenin kaşları çatıldığında Kadirin pansumanlı omzuna bakıyordu. "Yine mi vuruldun?" diye sordu. Bunu Kadir düzenli olarak vuruluyormuş gibi sormuştu.

Kadir başını salladı. "Önemli bir şey değil. Sıyırdı sadece."

"Dönelim o zaman." dedi Eymen. Kadire destek vererek bana baktı. "Hadi."

***

Araba bahçede durduğunda yine herkesin bahçede beklediğini gördüm. Şimal arabadan inen üstü çıplak ve aynı zamanda omzu yaralı Kadiri gördüğünde kaşlarını çatarak ona yaklaştı.
Kadirin koluna dokunarak "iyi misin?" diye sordu.

Kadir ters bir şekilde hemen elini çekti. Kimseye bakmadan eve girdiğinde Baran hemen peşinden gitti.

Şimal bana yaklaşarak omzumu itti. "Sizin yüzünüzden Kadir yine vuruldu. Adamın sebebi olacaksınız. Hangi yüzle buradasınız siz ya?"

Gözlerimi devirerek alaylı bir tavırla güldüm. Kulağına doğru eğildiğimde sadece onun duyabileceği bir şekilde "Gerçekten iyi bir ajansın ama doğrusunu söylemek gerekirse oyunculukta üstüne görmedim şu ana kadar." diye fısıldadım.

"Ne saçmalıyorsun sen?" diye bağırdığında onu umursamayarak Çağlayı da aldım ve evin içine girdim. "Ne oldu?"

Hiç der gibi omzumu silktim ve cebimde çalan telefonu elime alarak açtım. Yine bilmediğim bir numaraydı.

BİR EZGİ MASALI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin