~5~

3.3K 170 34
                                    


İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

Bugün pazartesiydi ve birazdan düğün alışverişine çıkıcaktık aynı zamanda nişan için de lazım olan eşyaları alıp evimizde kendi aramızda söz kesicektik zaten dügünede çok kimseyi çagırmiyacaklarında karar kılmışlardı.

Bu iyidi bende pek abartı istemiyordum sonuçta bu bir aşk evliligi degildi.

annem bunun için erkenden hepimizi uyandırmış ve kahvaltı ettirmiş hatta zadeyi de okula o hazırlamış ve hergün binip okula gittigi servisin şöförü Ahmet abiye o teslim etmişti bütün bunlar annemin ne kadar hevesli olduğunu gösteriyordu.

şimdi ise hazırlanıyordum ne giyeceğini hiç düşünmemiştim çünkü annemin aksine ben umursamıyordum,dolabımda baktıgımda gözüme ilk çarpan kot pantolonum ve beyaz tişörtümü elime alın giyindim ve üstüne yeşil-beyaz yün bir hırka geçirdim saçlarıma elimle şekil verdikten sonra hazırdım,aynada kendime baktıgımda gayet iyi göründüğünü karar verdim fazlaydı bile.

"Oğlum hadi nerdesin geç kalıyoruz"

Bana sesini duyurmak için bağıran anneme aynı şekilde cevap verdim"geliyorum"son kez kendime bakıp odamdan çıktım annem ve babam kapıda ayakkabılarını giyinmiş beni bekliyorlardı,bende hemen ayakkabımı giyip kapıyı kilitledim ve anahtarı cebime koyduktan sonra birlikte asansöre bindik"oğlum iki saat odadan cıkmadın ve sonuç olarak bunlarımı giydin"anneme baktıgımda ikisininde çok şık giyindigini gördüm onlara yakışmıştı ama abartı geliyordu alttarafi alışveriş yapıcaktık.

"Bence bunlar uygun hem rahat hissettiriyor"dedim açılan kapıdan çıkarak binadan çıktım babamın arabasına yürürken annem"biraz özenemezmiydin"dedi sessizce cevap vermek istemiyordum ki zaten babam"üstüne gitmeyelim canım"diyerek onu susturdu.

"Baba sen sürermisin"

"Olur oğlum"

Babama başımı sallayarak arka kapıyı açıp arabaya bindim babam sürücü koltuğuna geçerken annem öndeki yolcu koltuğuna bindi.

Araba çalışırken başımı arkaya yaslayıp gözlerimi kapattım biraz dinlenmek istiyordum,bedenen olmasada yorgundum.

Annem ve babamın aralarında konuşma sesiyle geçen yolculugun sonuna gelmiştik ki araba durmuş.

Arabadan inip karşımdaki büyük AVM ye baktım ve annemlere yetişmek için hızla yürüyüp içeri girdim babam selim beyi arayıp girdikleri dükkanı sordu yerini öğrenince onların yanına gittik.

Kayra bey annesi ve babası gelmişti sadece, Kayra koyu mavi bir takım elbise giymişti bu birbirimizi ilk görüşümüzdü o yüzden onu biraz inceledim uzun boylu ve gördüğüm kadarıyla kaslıydı galiba yanyana gelsek omuzlarına kadar gelirim hakını yememek gerek baya yakışıklıydı ve takım üstüne tam uymuştu.

birbirleriyle selamlaşan annemlerle kendime geldim ve bende başımı aşağı eğip benim onu inceledigim gibi bana bakan kayraya baş selamı verdim ondan dan aynı karşılıgı aldım,benim hakkımda ne düşündü bilmiyorum çünkü sert yüz hatlarına sahip olsada yüzü ifadesizdi benim ki gibi.

"Anne berkay geldiğine göre biz gidelim"

"Tamam"diyen annesiyle bana yolu gösteren kayranın peşinden yürüdüm biz birlikte takım elbise ve yüzükleri seçicektik onlarda geri kalan lazım eşyaları alacaklardı ikimizde seçimi onlara bırakmıştık.

Biraz yürüdükten sonra bir elbise mağazasına gelmiştik kayranın içeri girmesiyle burdan alıcagımızı anladım.

Galiba burası Kayranın akrabalarına ait bir magazaydı o yüzden buraya gelmiştik çok güzel takım modelleri vardı hepsi marka ve pahalıydı.

"Hoşgeldiniz Kayra bey"mağaza çalışanı olduğu tahmin ettiğim sarışın kadın gülümseyerek bize bakıyordu"hoşbulduk ada"galiba Kayra buraya sık sık geliyordu ki çalışanı bile tanıyordu.

"Bize son model takım elbiseler getir renk ve model çeşidi çok olsun"

"Tabi efendim zaten hazırlamıştım sizin için"

Elinde takımlarla bir kaç çalışan daha yanımıza geldiğinde biraz onlara yaklaştım ve gözüme ilk çarpan ve hoşuma giden krem rengi damatlıgı aldım ve inceledim tam istediğim gibi sade ve şıktı pantolon ve ceket krem gömlek ise beyaz rengindeydi kravat vardı ama muhtemelen takmazdım,medilide beyazdı bu bana yeterdi.

Kayraya dönüp"ben bunu beğendim bu olsun"dedim sabit bir ses tonuyla Kayra elimdeki takıma bakıp başını salladı"tamam bende seçtim yüzükleri almaya gidelim"başımı sallayıp elinde muhtemelen seçtigi takım elbiseye baktım siyah bir takım elbiseydi ama gömlek ve kravatı lacivertti modeli benimkiyle aynıydı galiba ikimizde abartı sevmiyorduk.

Elindeki damatlıgı uzatan Kayra"bunları hazırlayıp adreslerimize gönderirsiniz"dediginde bende elimdeki damatlıgı uzattım yanımdaki çalışana ve elimden aldı galiba ödemeyi önceden halletmişlerdi.

"Hadi gidelim"

Ona cevap vermeden yanında yürüdüm yüzük için yine onların akrabasının mağazasına gidecektik galiba baya zenginler.

Bir kaç magaza geçtikten sonra istediğimiz yere gelmiştik ki Kayra içeri girdi bende ardında girdiğimde yine güler yüzlü bir çalışanla karşılaştık aynı selamlaşmayı onunlada yaptık ve bize yüzük modelleri gösterdi çok model olmasına ragmen bir tane seçememiştim çok güzel olsada çok abartılıydı.

Kayraya bakıp"daha sade bişeylere baksak olmazmı"diye sordum oda bana bakıp"bencede bunlar göz yoruyor"diyip çalışana kenarda bir seti gösterdi ve "şunlara bakalım bide"dedi bunu demesiyle adam hemen onları çıkarıp önümüze koydu.

Biraz göz gezdirince daha hoşuma giden düz alyansı aldım parmagıma koyup denedim gayet iyi duruyordu kayraya baktıgımda onunla göz göze geldim oda bana bakıyordu utanarak konuştum"şey bu yeterli"dedim Kayra hafif gülümseyip bana elindeki alyansı gösterdi ve"bende aynısını seçtim"dedi tarzlarımız aynıydı galiba.

"Bunları seçiyoruz"diyip oda tezgaha bıraktığım alyansın yanına kendinin kini koydu adama yüzükleri aldığında mağazadan çıktık.

"Bizim işimiz bitti annemleri arayıp ne yaptıklarını sorucam"

Başımı sallayıp o arama yaparken yanında durdum"alo anne alışverişiniz bitmedimi"diye sordu karşı tarafın sesi geliyordu çok az ve az kaldığını söylüyordu galiba"tamam biz yemek yemek için alt kata gidicez sizde oraya gelirsiniz"dedikten sonra karşıdan gelen onaylamayla telefonu kapatıp cebine koydu.

Bana bakıp"işleri bitene kadar onları beklicez o sırada yemek yeriz diye düşündüm"bende acıkmıştım epeydir burdaydık"olur"dediğimde yürümeye başladık yürüyen merdivenlere binip alt kata indik küçük kafe tazı kantine girip masaya oturduk biraz sonra gelen garsonla siparişleri verdik.

Desteklerinizi bekliyorum millet.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin