~4~

3.5K 180 67
                                    

Medya kayranin kızı esin.

İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla

Ağlamaktan ağrıyan başımı elimle övüp yataktan kalktım, tüm gece uyumamıştım hep zadeyi düşünüp ağlamıştım göz yaşlarım yanaklarımı yakmaya başlamıştı çok halsizdim.

Bu kadar düşünmenin ardında evlenecegim adamı arama kararı almıştım bu konuyu onunla konuşmalıydım bu isteğini kabul etmediğimi söylemeliydim.

Umarım beni anlardı ve bu kararından vazgeçerdi yoksa ne yapardım bilmiyordum.

Annem iki gün önce fotoğrafıyla birlikte telefon numarasınıda vermişti fotoğrafa hiç bakmamıştım numarasınıda bana lazım olacağını düşünmemiştim.

Onları komidinin çekmecesine koyduğunu hatırlıyordum umarım annem almamıştı hemen gidip çekmeceyi açtım burdaydı, fotoğrafı boşverip numarasını alıp hemen telefonuma kadettim.

Aramadan önce kapıyı kapattım, annem duymamalıydı eğer anlarsa buna asla izin vermezdi.

Telefonu açıp hemen numarayı aradım biraz çaldıktan sonra açmıştı nedensiz heyecanlanmıştım"alo d-doruk bey?"o olduğuna emin olmalıydım ayrıca ona nasıl seslenicegimi bilememistim"buyrun benim siz kimsiniz"sesi hafif kalın ve boğuk geliyordu sakin bir tınısı vardı.

"Ş-şey ben Berkay "sadece ismimi söylemiştim çünkü onun bilgileri bana verildiği gibi benim bilgilerimde ona verildiğini biliyordum umarım biliyordur.

Birkaç dakikalık sesizlikten sonra konuştu "dinliyorum"sesi sert ve sinirli gelmişti biraz tırsmıştım açıkçası galiba benimle konuşmak istemiyordu bende zaten mecbur olmasam aramazdım.

"Benimle evlenmeyi kabul ediyorsunuz ama çocuğumu kabul etmiyorsunuz,ben oğlum olmadan yaşayamam"sesim titrek ve ağlamalı çıkıyordu çünkü bu konuyu düşünmek beni kötü etkiliyordu, ondan ses çıkmaması da cabasıydı gerçekten aglamak istiyordum.

"lütfen lütfen bir daha düşünün yalvarıyorum vazgeçin bu kararınızdan"dayanamayıp ağlamaya başlamıştım Allah'ım kararını değiştirsin nolur.

"Sakin ol ben öyle bişey istemedim kimseden,istememde sonuçta benimde çocuğum var ve sen kabul ettin bende kabul ettim bundan haberim yok annem bensiz bu kararı vermiş olmalı"söylediği şeyle biraz rahatlamıştım bir ümidim oluşmuştu en azından.

"Lütfen annenizle konuşun onu ikna edin lütfen "sesim heyecanlı çıkmıştı, galiba düşündüğüm gibi biri değildi.

"Tamam konuşucam onunla sen merak etme ve daha fazla ağlama "demesiyle sakinleşmiştim eminim haledicekti oğlumu bırakmak zorunda olmicaktım.

Ne diyeceğimi bilemeyerek"peki görüşürüz"dedim oda"görüşürüz"dedikten sonra kapatmıştım telefonu.

Çok rahatlamıştım iyiki aramıştım adamın haberi bile yoktu.

Telefonu yatağa bırakıp odamdan çıktım zadenin okuldan dönmesine daha vardı şimdi yemek yapmama gerek yoktu koltukta oturan babamın yanına gittim oturmamla bana dönüp gülümsedi "nasılsın oğlum"bende babama gülümsedim ve"iyim baba"dedim.

Neden sorduğunu biliyordum oda biliyordu çocuğumu istemediklerini ve ne kadar ağladıgımı ama inanıyordum ki doruk bey düzeltecekti bu sorunu.

Babamın yanında oturup biraz televizyon izledim vaktin ilerledigini görünce mutfağa yemek yapmaya gittim birazdan zade gelirdi.

...

Evleneceğim adam yani berkayın bana söyledikleri beni çok sinirlendirmişti annemin böyle bişey yapıcagını tahmin etmeliydim

Bu benim hatamdı öyle yada böyle evlenicektik yeni bir hayat kurucaktık o benim kızımı kabul etmişken ondan oğlunu bırakmasını isteyemezdim bu bencillik olurdu.hem bir anneyi evladından ayıracak kadar vicdansız değildim henüz.

Hemen annemin odasına girip kapıyı çalmadan içeri girdim,normalde çalardim ama şuan sinirliyim bunu düşünecek halim yoktu.

Aynaniyn karşısında oturan Annemin bakışları bana dönerken konuştum"neden benim arkamdan iş çeviriyorsun anne sana berkayın çocuğunu istemedigimden bahsettimmi"annem bunu beklemiyor olacakki şaşırmıştı tabi herkesi uyarmış olmalı haberim olmaması için,evdekilerden olmasada duymuştum işte.

"Başkasının oğlunu kabul edemezdik bizim kanımızdan değil ve yarın öbür gün büyüdüğünde mal varlığımıza ortak olur ayrıca gelinim oğlunu yanına alırsa torunuma ilgisiz olacağını düşündüm"

"Benim eşim olucaksa bu kararları veren ben olmalıyım sen değil varis olucaksada benim kendi payıma varis olucak"bunu söylemen annemi kızdırmış olmalı ki kaşlarını çatmıştı umursamayıp konuşmaya devam ettim.

"Bu kararın senin düşündüğün aksine kızıma daha çok ilgisiz olmasına neden olur o yüzden onları ara ve bu karardan vazgeçtiğini söyle"deyip arkama bakmadan çıktım odadan,çünkü evlenmekten vazgeçecegimden korktuğu için istemesede dediğimi yapıcaktı.

...

Yemek masasında oturmuş yemek yerken annem konuştu"eline sağlık canım"kalkan anneme baktım"afiyet olsun anne az yedin Sanki"

"Evet oğlum işlerim daha bitmedi çalışma odasına gidicem"

"Kolay gelsin"annem bana bakıp gülümsedi o sırada babam"hayatım bekle bende gelim sana yardımcı olurum"deyip masadan kalkarken"eline sağlık canım" deyip elini uzatmış olan annemin elinden tutup mutfaktan çıktılar arkalarından gülümseyerek baktım ve zadeye baktım oda bana bakıp gülümsüyordu.

"Noldu bebeğim"

"Seni hep mutlu görmek istiyorum anne"

Söylediği şeyle duygulanmıştım gözlerim dolarken sandalyeden kalkıp oğluma sarıldım"ben seninle hep mutluyum bebeğim"ona sarılmayı bırakıp ayağa kalktım"hadi uyumaya git bebeğim bende geliyorum"dedim oda"tamam anne"deyip çıktı mutfaktan bende sofrayı kaldırıp bulaşıkları yıkadım işim bittiğinde saate baktım geç olmuştu zade çoktan uyumuştur, doruk bey den hala bir haber gelmemişti acaba ikna edemedimi diye düşünüp üzülürken odama doğru yürüdüm o sırada annem çalışma odasından çıkıp gülerek yanıma geldi.

"Oğlum az önce Figen hanımla konuştum beni aradı ve oğlunu kabul ettiğini söyledi"duyduğum şeyle acayip rahatlamıştım daha az önce bunun için endişelenmiştim doruk bey sözünde durmuştu.

Hemen anneme sarıldım"çok şükür anne oğlum olmadan asla yapamazdım ben"oda bana sıkıca sarılıp"biliyorum oğlum ama artık düşünme bunu bak artık sorun kalmadı"annemden ayrıldım ve ona" tamam anne iyi geceler"dedim mutlulukla annemde"iyi geceler yavrum"dedikten sonra arkamı dönüp gidiyordum ki annemin söyledikleri duraksamama neden oldu"bu arada bu hafta içersinde düğün alışverişi yapılacağını ve ondan sonra evleneceğiniz söylediler"bu kadar çabuk mu olucaktı herşey diye düşünsemde anneme"tamam"demekle yetindim çünkü diyecek bişey yoktu malesef...

Selam çıtırlarrr.. 🧚‍♂️

Lütfen herkes yorumlarını yazsın 🥺😏hiç yorum yapmıyorsunuz ve biliyormusunuz yorum okumak çok güzelll🤩🥲

Benim kitapta yorum olmadıgı için miletin  kitaolarındaki yorumları okuyorum, garibamlık deyincede ben amk 💔🤓😑

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin