~16~

2.4K 162 3
                                    


İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

Sabah uyandığımda kendimi çok halsiz hissediyordum yataktan kalkmak istemiyor olsamda çocuklar okula kayra ise işe gidecegi için kalkıp onlara kahvaltı hazırlamam gerekiyordu,bu yüzden zorda olsa çıkmıştım yataktan.

Ayaklarımı yere koyup ayağa kalktıgım an başımın şiddetli bir şekilde dönmesiyle beraberinde migdemin bulanıp gözlerimin kararmasıyla düşmemek için yanımdaki komidine tutundum ve biraz bekledim biraz kendime gelince yavaşça doğruldum.

Banyodan gelen su sesiyle kayranın duş aldiginyi anladım ve odadan hala başımın hafif ağrıması nedeniyle yavaş adımlarla çıkıp ortak banyoya girip aynaadan kendime baktım çok solgun görünüyordum yüzüm sapsarı olmuştu.

Daha yeni uyanmış olmama rağmen çok yorgun hissediyordum galiba hasta olmuştum,havalar yeni yeni soğumaya başladığı ve benimde bünyem zayıf olduğu için hemen hasta olmuştum.

Galiba  artık Çocukları daha sıkı giydirmem lazımdı yoksa onlarda böyle hasta olurdu.

Musluğu açıp elimi yüzümü yıkadıgımda biraz kendime gelmiştim,üstümü değiştirmek istemiyordum çünkü çocuklar ve Kayra gittiğinde tekraar yatmayı planlıyordum,bu yüzden üstümde kedi motifleri olan sırf zade çok istedi diye aldığım ve akşam üzerimde bu picamayı gördüğü gibi gülen ama ben bozulmiyim diye beli etmemek için binbir takla atan kayrayı umursamadan mutfağa kahvaltı hazırlamaya gittim.

Buzdolabı açıp kahvaltılıkları çıkardım,dört tane yumurtayi kaynatmak için ocağa koyduğumda salatalık ve domates doğradıgım sırada Kayra içeri çocuklarla
girdi"günaydın"dediğinde ona dönüp halsiz bir sekilde"günaydın"dedim  Kayra sesimden birşeyim olduğunu anlamış olacakki bana bakıp"iyimisin sesin çok kötü geliyor"dedi onu ve çocukları endişelendirmek istemediğim için"iyim ya biraz halsizim sadece geçer ama merak etme"dedim.

"Emin misin istersen doktora gidelim"

"Eminim merak etme"

Kayra pek emin olamasada"tamam"diyip kaynayan suya çay koydu demledikten sonra bardaklara doldurup masaya koydu bende yumurtalar haşlanınca soyup tabağa koydum ve masaya oturdum.

"Anne hastamı oldun geçmiş olsun"

"Küçük bir halsizlik sadece korkmayın"

"Afiyet olsun"diyip onları geçiştirdim emindim ki akşama kadar birşeyim kalmazdı onları endişelendirmeye gerek yoktu.

...

Kayranın anlatımıyla.

Şirkette çalışmaya gelmiştim güya ama bir türlü kendimi işe veremiyordum aklım berkayda kalmıştı bu sabah yüzü çok halsiz görünüyordu seside yorgun geliyordu ama ona sorduğumda iyi olduğunu söyleyerek beni geçiştirmişti.

Üstüne gitmek istemediğim için irdelememiştim ama hasta olduğunu farkettmiştim,eminim ki biz endişelenmiyelim diye iyi olduğunu söylemişti.

Oturduğum sandalyeden oflayarak kalktım ve büyük boydan pencereye doğru yürüdüm,onun için neden bu kadar endişeleniyordum bilmiyorum,zaten bu bir kaç haftadır hep böyleydi ona karşı duygularım değişmişti ona nasıl yaklaşacagımı bilmiyordum.

Onu düşünmek bile kalbimi heyecanla atımasina neden oluyordu,gerçekten çok güzeldi bazen kendimi onu izlerken buluyordum.

En sonunda dayanamayıp telefonumu elime aldım rehberden berkayı bulup hemen aradım telefon uzun uzun çalıp açılmazken daha çok korkmaya başlamıştım,onu o halde evde tek başına bırakmamalıydım.

Bir kez daha aradıgımda tam kapanacakken açıldı birazda olsa sakinleşirken berkayın kısık ve boğuk sesi geldi"alo"dedikten sonra bir kaç kes yorgunca öksürdü"Berkay iyimisin diye merak ettim nasıl oldun"dedim hızlıca.

"Kayra çok üşüyorum"

"Berkay hemen geliyorum merak etme"

Şoförü arayıp arabayı getirmesini söyleyip kapattım Hemen odamdan çıkıp kapıdaki sekreterime bakıp"eda bişey olursa ararsın"dedim onun cevabını beklemeden asansöre binip şirketten çıktım şoförden kilidi alıp hemen arabama bindim.

Hızla sürdüğüm için kısa sürede eve vardım hemen arabadan inip yedek kapı kilidini cebimden çıkardıgim gibi kapı yuvasına yerleştirip açtım içeri girip ardında kapıyı kapattım salona baktığımda Berkay yoktu hemen üst kata çıkıp odamıza girdim berkay yatakta solgun bir şekilde yatıyordu.

Yanına gidip elimi alnına koydum yanıyordu hemen üstündeki bataniyeyi çektim Berkay mayışık bir şekilde bana bakıp"Kayra çok üşüyorum"dedi bataniyeye elini uzattıgında elinden tuttum"merak etme birazdan iyi olucaksın seni banyoya götürücem tammami"dediğimde bana kısık gözlerle bakıp başını salladı yüzü kıpkırmızı olmuştu.

Berkayı kucağıma aldığımda irkilmişti ve hemen boynuma kollarını sarmıştı başınıda göğsüme koydu hemen odamızdaki banyoya girip berkayı küvete bıraktım suyu soğuk olacak şekilde ayarladım"Berkay şimdi üstünü indirmeliyim"Berkay bana bakıp masumca başını salladı eminimki ne dediğimi bile anlamamıştı.

Üstünü zorda olsa indirdim sadece baksırla kalmıştı hemen  başlığını elime  alıp suyu açtım berkayın vücuduna suyu tutarken gelen ani soguklukla irkilip elime sarıldı ve mızmızlanmaya başladı.

Onu iyice ıslatırken bende ıslanmıştım yetetli olduğunu düşündüğümde suyu kapatıp başlığı yerine koydum berkayı yavaşça ayağa kaldırıp havluyu ona sardım hemen sıkıca havluyu tutarken onu odaya götürdüm yatağa oturttuktan sonra dolaptan siyah bir picama takımı çıkarıp berkaya döndüm"giyinebilirmisin yoksa yardım edeyim mi"dediğimde Berkay kendine gelmiş olucakki utanarak başını eğdi ve"yok ben giyinirim" dedi bu hali hoşuma giderken gülümsedim ve dolaptan kendim için kıyafet çıkarıp banyoya gittim üstümü değiştirip içeri girdim berkay giyinmişti saçını kuruluyordu.

Saçını kurutmayı tamamlayınca"sana bir çorba yapıcam sonra ilaç içersin birşeyin kalmaz"dedim berkay bana bakıp"teşekür ederim"dediğinde"hadi yat ben gelene kadar"dedim o yatağa geçerken bende mutfağa gittim çorba için malzeme çıkarırken hala berkayı düşünüyordum.

Ona karşı olan hislerimi daha nereye kadar görmezden gelebilirdim bilmiyorum ama bunu yapmak gittikçe zorlaşıyordu.

İkinci kes aşık olmak mümkün müydü ki...

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin