~6~

3K 176 16
                                    


İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

Siparişlerimiz geldiğinde yemeğe baslayacaktık ki kayranın telefonu çaldı"alo tamam AVM nin kantinindeyiz oraya gelin"galiba annemlerin işi bitmişti "şoförümüz çocukları getirmiş"söyledi şeyle aklıma oğlum gelmişti sabah okula girmişti ve okuldan döndüğünde onların şöförü çocukları yanımıza getirmesini karar kılmıştık çünkü bizim evde kimse yoktu.

Buda demek oluyordu ki hem ben kayranın kızını hemde o benim oğlumu ilk görüşü olucaktı ayrıca çocuklar şimdiye tanışmışlar bile umarım birbirleriyle iyi geçinirler.

Kayraya baktıgımda onunda daldıgını farkettim galiba oda benim düşündüklerimi düşünüyordu.

"Baba"

"Anne"

Diye bağırıp koşarak yanında söförle gelen çocuklarımızın sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım elimi açıp yanıma gelen oğlumu kucagıma aldım ve yanagından öptüm"anne seni özledim"oğluma bakıp"bende seni özledim bebeğim"dedim zade bana karşısını gösterip"anne bak o benim ablam olucakmış oda babammış"diyerek hevesli konuşan oğlum kayrayı ve kızını çoktan kabul ettiğini gösteriyordu.

Kayra ve kucağındaki  güzel sarışın kıza baktım Kayra biraz endişeyle kızı ise sevinçle bakıyordu,onlarda bizim gibi dış görünüş  olarak birbirine benzemiyordu zade kayraya kızı ise bana bensiyordu fiziksel özellik olarak bu garip bir tesadüftü.

Düşüncelerimden çıkıp gülümseyerek babasının kucağındaki güzele"merhaba canım adın ne"diye sordum sevimli bir sesle bu elimde değildi söz konusu çocuklar olunca hep böyle yumuşardım.

"Merhaba ben esin sen benim annemmi olucaksın"

"Evet canım annen olucam"

Gülerek el çırpan kıza gülümsedim ve kayraya baktım rahatlamıs bir ifadesi vardı"sana anne demek istiyorum ben"diyen kıza bakıp"söyle tabi güzelim"dedim bu duyan kız sanki olabilirmiş gibi daha cok gülümsedi,şimdiden sevmiştim onu zaten tüm çocukları severdim.

"Anne bende babamla konuşmak istiyorum"

Kayraya baktım oda zadeye bakıyordu küçük bir gülümsemeyle"merhaba aslan parçası ben Kayra yakında annenle evlenicez ve baban olucam"sakin bir sesle konuştu.

"Sen adını söylemicekmisin"

"Benim adım zade"coşkuyla konuşana oglum içimi rahatlatmisti bu evlilik onun icindi eger babasi ve kardeşi olacak insanları sevmeseydi ne yapardım bilmiyorum,Kayra elini uzatıp"memnun oldum aslanım"dedi zade de minik elini uzatıp elini tuttu.

"Sana şimdi baba demek istiyorum"

Kayra bunu duyunca biraz duraksadı ve"tabi söyle oğlum"ondan duyduğum oğlum kelimesi beni oldukça şaşırtmıştı bu kadar çabuk alışacagını düşünmemiştim.

Çocuklarda sipariş verdikten sonra yemeği bekledik yemek gelince birlikte yemeye başlamıştık bu ilk baş başa  aile yemegimizdi,garip hissetmiştim.

"Oğlum bizim işimiz bitti geç olmadan eve gidelim"yanımiza gelen ailemize baktım"siz aç degilmisiniz"diye sordum"yok canım yorulduk evde yeriz"başımı sallayıp zadeyi kucağından indirip ayağa kalktım,kayraya baktıgımda onlarında gitmek için hazırlandığını gördüm,birbirimizle vedalaştıktan sonra AVM den çıkıp arabaya bindik bu sefer ben sürdüm çünkü babam daha çok yorulmuştu.

Eve geldiğimizde yemek yiyip odalarımıza çekildik oğlum kucağımda yatarken"anne ben babamı ve ablamı çok sevdim"onları nasıl hemen benimsedi anlamasamda takılmadım bende bunu istiyordum zaten"onlarda seni çok sevdi canım ama uyuman lazım"oğlum dan ses çıkmamasıyla uyuduğu anladım.

Yarın nişan olucaktı ve ondan sonra düğün hayatımda yeni bir sayfa açılıyordu biraz korkuyor olsamda bunun yersiz olduğunu düşünüyorum çünkü Kayra bende iyi bir izlenim bırakmıştı birbirime sevgimiz olmasada en azından saygı olurdu..

....

Ben odamda sakin sakin bugün olacak nişan için hazırlanırken ev çok sesliydi bir kaç akrabalarımız gelmişti ve hep birlikte hazırlıkları yapmışlardı,kimse hiç birşeye dokunmama izin vermemişti bende odama hazırlanmaya gelmiştim birazdan erkek tarafı gelirdi ondan sonrada yüzükler takılırdı.

Tıklanan kapımla"gel"diye seslendim kuzenim gelmişti"Berkay hazırlandınmı"ve cevabımı beklemeden önüme geçip uzunca beni inceledi sonunda da"aayy çok güzel olmuşsun ama bişeyler eksik"sorarcasına ona baktım ayna masasına baktı aradıgını bulmamış olacakki elindeki çamtadan adının ne olduğunu bilmediğim bir kaç makyaj malzemesi çıkardı"sana makyaj yapıcam"söylediği şeyle gözlerimi büyüttüm"saçmalama"dedigimde beni sandalyeye oturtup"az yapıcam fark etmiceksin bile"dedi bundan kurtulamiyacagimi anladığım için sessizce onu bekledim.

Biraz sonra"işte bitti"dedi aynada kendime baktım hafifi bir allık,dudağıma lipgloss ve yüzüme kapatıcı uygulamıştı göze batmiyormu aksine yüzümü canlı göstermişti"tamam güzel oldu"odanın kapısı yeniden açıldığında kapıya baktım zade gelmişti bugün okula gitmek istememişti bizde izin almıştık galiba kayrada kızi için izin almıştı.

"Anne çok güzel olmuşsun"

"Ne sandım bebeğim ben yaptım tabi güzel olur"

Onlara gülümseyip ayağa kalktım elimi zadeye uzatıp "hadi içeri gidelim" dedim tam o sırada kapı zili çaldı gelmişlerdi"anne geldiler"bagırarak konusup içeri koşan oğlumun ardından bakıp ayşeyle birlikte kapıya gittim içimde yersiz bir heyecan vardı.

Kapıyı açtıgımda Figen hanım ve Ahmet beyle göz göze geldim"hoş geldiniz"dediğimde onlari içeri buyur ettim "hoşbulduk evladım"diyip içeri girdiler arkalarından on civarı akrabaları içeri girdi hepsini selamladim ve en sonunda sıra elinde bir demek kırmızı gül ve çikolata kutusuyla bana bakan kayraya geldi"hoşgeldin"dedim "hoşbuldum "diyip elime gülü ve kutuyu uzattı bende elinden aldım"teşekür ederim"dedim biraz utanmıştım başını sallayıp içeri girdi bende kapıyı kapatıp arkasından içeri girdim.

Salon kalabalıktı içerisi dolmuştu içeri girmeden doğrudan mutfağa gitim kahve yapmak için Ayşe yanıma gelip"yirmi beş kişiler canım"dediğinde bir tencerede kahve yapmaliydim galiba.

Ben kahve yaparken Ayşe fincanları hazırladı kahveyi fincanlara doldurduktan sonra içeri götürdüm ve ilk önce selim beye sonra Figen hanıma uzattım sonra annem ve babama verdim daha sonra kayraya verdim tabikide kahvesine tuz koymamıştım gerek yoktu.

Odadaki diğer misafirlere de verdikten sonra oturdum herkes sohbet eşliğinde kahvesini içtikten sonra selim bey ayağa kalkıp"o zamanlar yüzükleri takalım"dediğinde bizde ayağa kalktık ve kayrayla birbirimize bakıp organizasyon ile süslenmiş alana gidip yan yana durduk Ayşe yüzük tepsisini getirip bize uzattı Kayra benim yüzüğünü alıp bana baktı bende ona bakıp elimi uzattım yüzüğü yavaş ve nazik bir şekilde parmağıma koydu bende onun yüzüğünü alıp bana uzattığı parmağına koydum daha sonra selim bey uzun kırmızı kurdeleyi elindeki makasla kestigi anda alkış sesleri içeriyi doldurdu.

Daha sonra ikimizin birkaç fotoğrafları çekildi,herkes bizimle fotoğraf çekildikten sonra ben zadeyi Kayra ise kızını kucağına alıp bu şekilde bir fotoğraf çekildik onlarda çok güzel olmuştu esin pembe tüllü bir elbise giymişti zade ise onun gibi minik bir takım giymişti.

Vakit gecikince misafirler gittiler bizde evi topladik ve yataklarımıza geçtik,çok yorulmuştum bu işlerin bir an önce bitmesini istiyordum....

Hayali okuyucular bir takip edinya.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin