~11~

2.6K 164 9
                                    


İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

Çocuklar için Açtığımız animasyon komedi filmin sonuna yaklaştığımızda  zade benim kucağımda esin ise babasının kucağında uyuya kalmıştı.

Sonunda animasyon  bittiğinde Kayra yanındaki kumandaya uzanıp televizyonu kapattı ve yine aynı kumandayla ışıkları açtığında uzun süredir karanlığa alışmış gözlerim acıdıgı için gözlerimi kıstım.

Kayrada yerinde biraz kıpırdanıp bana döndü,benimde boynum agrımıştı zade kucağımda olduğu için hareket edememiştim.

"Saat geç olmuş çocukları yataklarına yatıralım"

Başımı sallayıp zadeyi sıkıca tutup ayağa kalktım kayrada aynısını yaptığında odalarına gidip yataklarına yatırdık.

İkimizde odalarından çıktığımızda kayraya döndüm"yarın işe gidiceksin istersen uymaya git ben odayı hallederim"bana itiraz edip"sende erken uyanıyorsun birlikte temizleyelim çabuk olsun"dediğinde itiraz edeceğim ki arkasını dönüp gitti.

Bende peşinden gidip odaya girdiğimde etrafı toplayan kayraya yardım ettim yastıkları düzeltip perdeleri açtım Kayra kırıntıları temizlerken odadan çıkıp mutfağa girdim ve bir tepsi alıp geri odaya döndüm Kayra temizlemeyi bitirmişti.

Tepsiyi masaya bıraktığımda bardakları üstüne koydum kaseye elimi uzattıgımda kayrada benimle aynı anda uzatınca elimiz birbire değdi utançla elimi çektim oda elini çekmişti.

Ona bakamadıgım için ne yaptığını yada yüzündeki ifadeyi göremedim,başımı eğdim yüzüm yanıyordu yanaklarımın kızardıgına emindim utanınca hep böyle olurdu zaten.

Ben diğer kaseyi aldığımda oda onu alıp tepsiye koydu,yere düşen pipetleri kaldırmak için yere eğildim onları elime alıp kafamı kaldırdıgımda sehpaya çarptım gelen anı darbeyle acıyla inledim.

Sesimi duyan Kayra hemen yanıma gelip kolumu tuttu farkında olmadan bana temas etmiş olsada heyecanlanmıştım neden bana her temas ettiğinde kalbim hızlanıyordu anlamasamda umursamadım.

"noldu"

diye sorduğunda Elimi çarptıgım yere koydum"başım sehpaya çarptı"dedim yüzümü buruşturarak.

"Elini çek nasıl olduğun bakayım"diye yumuşak bir sesle konuştuğunda Elimi çektim çarptıgım yere bakıp elini kaldırıp dokundu"biraz şişmiş ve kızarmış hemen buz koymalıyız"dedi beni koltuğa oturtup"ben buz almaya gidicem beni bekle"diyip cevap vermemi beklemeden hızla çıktı odadan.

Zaten bir cevap verebilecegimi sanmıyorum bana ilk defa bu kadar temas etmişti hem bunun için hemde sakarlıgım için utanmıştım.

Kayra elinde poşete koyduğu buzla yanıma geldiginde düşüncelerimden çıkıp ona baktım yanıma oturup buzu dikkatlice şişen yere koydu ani gelen soguklukla irkildim Kayra bana bakıp geri yaptığı işe döndü.

Bu ilgili haline şaşırsamda hoşuma gitmişti ama buna alışmamalıydım çünkü o hala eski eşini seviyordu onu unutmamıştı evli olsakta bu çocuklar içindi,aramızda bişey olamazdı.

O buzu tutarken bende iki elimi kucağımda buluşturmuştum ve yere bakıyordum çünkü ona bakamıyordum.

Biraz böyle tuttuktan sonra"acıyor mu hala"diye sordu"hayır geçti bence bu kadar yeter teşekür ederim"dedim.

Buzu masaya bırakıp bana baktı"sorun değil bir dahakine dikkatli ol hadi sen uyumaya git bende bunları mutfağa götürüp geliyorum"itiraz edicekken bunu fark edip"hadi"dedi bende mecbur kalkıp odaya gittim.

Adam sabah erkenden işe gidicekti ben başına iş açmıştım resmen, sakarlıgım tutmuştu kendime kızıp odaya girdiğimde aynanın karşısına geçtim.

Kızarmış yere bakıp dokundum şişkinligi belli olmasada dokununca hissediyordum ve galiba buzun sogukluguylada kızarmıştı baya.

Kayraya acımıyor desemde hala açıyordu,sadece onu daha fazla uğraştırmak istememiştim.

Kayra içeri girdiğinde benimle göz göze geldi ben hemen dolaba yürüyüp açtım ve içinden eşofman takımı çıkardım banyoya girip yüzümü yıkadım üstünü değiştirip dişlerimi fırçaladım ve banyodan çıktım kayrada üstünü değiştirmişti.

Ben yatağa yürürken oda banyoya gitti galiba dişinin fırçaliyacaktı,yatağa uzanıp üzerime battaniyeyi örttüm ve gözlerimi kapattım,biraz sonra banyodan çıkan Kayra ışıkları kapatıp yatağın yan tarafına geçip uzandı bana bakıp"iyi geceler"dedi bende ona bakmadan"iyi geceler dedim kısıkca utancım hala geçmemişti.

Vakit biraz ilerleyince hala uyuyamamıştım başımda hafif bir ağrı vardı kendimi durmadan hareket etiriyordum"sorun ne neden uyumuyorsun"diyen sesle irkildim kayranın uyuduğunu sanmıştım"bilmem uyku tutmadı"dedim aklıma gelen şeyle hemen kayraya döndüm"çok özür dilerim seni rahatsız ettim benim yüzümden uyuyamadın degilmi"eğer öyleyse gerçekten çok üzülürdüm adama bu gece bela olmuştum.

"Hayır seninle alakalı değil benide uyku tutmadı"

Desede içim rahat etmemişti yinede  başımı salladım Kayra sırtını yatak başlığına yaslayıp oturur pozisyona geldi bende aynısını yaptım.

Biraz sessizce oturduktan sonra konuşma kararı aldım ki oda aynı kararı almış olmalı ki aynı anda konuştuk"en sevdiğin yemek ne" "en sevdiğin renk ne"ben yemeği o rengi sormuştu bu hareketimizle birbirimize bakıp güldük.

"Önce sen söyle"diyen kayrayla itiraz etmeden söyledim.

"mavi"

"Neden"

"Bilmem galiba gökyüzü mavi olduğu için bana özgür hissetiriyor"

"Peki sen"

"Siyah seviyorum karmaşayı sevmedigim için galiba yemek olarakta ayırt etmesemde mantı diyebilirim"

"Bende sarma çok severim biliyormusun çok iyi mantı yaparım"

"O zaman bir gün banada yap"

Dediğinde kalbim yine hızlanmıştı ona bakıp gülümsedim"yaparım"dedim,yatağa uzanıp konuşmaya zevklerimizden bahsetmeye devam ettik başımın agrısını tamamen unutmuştum, kendi hakkında söylediği herşeyi aklımın bir köşesinde not ettim.

Konuştukca gelen uykumuzla gözlerimizi kapatıp uyuduk,aksilikler olmuş olsada güzel bir geceydi.

En azından benim için...

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin