~26~

1.7K 110 25
                                    


İyi okumalar.

Berkay'ın anlatımıyla.

Bugün üstümde sebebini anlayamadıgım bir yorgunluk vardı, uyandıgımdan beri halsizdim, canım hiç birşey yapmak istemiyordu, arada bir miğdem bulanıyordu, ama hasta olduğumu sanmıyordum çünkü havalar soğuk bile degildi, nedenini anlamamıştım.

Aynı zamanda çok durgusalda olmuştum şu son günlerde mesela şuan Kayra ve çocuklar neden beni yalnız bırakıp gittiler diye düşünüp agliyacak gibi oluyordum, halbuki Kayra her gün ki gibi işe çocuklar ise okula gitmişti..

Yatakta uzanmış dinleniyorken bir anda gelen kusma isteğiyle hemen ayağa kalkıp banyoya girdim klozete eğilip içimdeki herşeyi çıkardım ve sifonu çekip ayağa kalktım halsizce, aynanın karşısına geçip elimi yüzümü yıkadım elimle agzıma su verip çalkaladım, başımı kaldırıp kendime baktıgımda yüzümün çok solgun göründügünü farkettim, umursamadan havluyla kurulanıp banyodan çıkıp yatağa uzandım.

Telefonumun zil sesi gelince elimi komidine atıp telefonu aldım annem arıyorsu, açık kulagıma götürdüm"alo, bebeğim nasılsın"diye annemin sesi geldiğinde onu ne kadar özledigini hatırladım"iyim annem, sen nasılsın, ne yapıyorsun"dedim.

"Bişey yapmıyorum seni özledim öyle arayım dedim"

"İyi yaptın bende çok özledim, bir ara gel"

"Olur yavrum gelirim, bak be dicem bizim komşumuzun uzun zamandır çocugu olmuyordu ya işte o hamileymiş"

"Ay çok mutlu oldum anne gerçekten çok istiyorlardı"

"Evet oğlum" biraz daha konuştuktan sonra telefonu kapattık, bir anda aklıma gelen şeyle ne yapacagımı bilemeden durdum,bu olabilir miydi acaba bende hamile miydim, zadeye halime oldugum zaman aklıma geldiğinde aynen böyle olduğumu hatırladım.

Bu düşünceyle heyecanla ayağa kalktım ve odadan çıkıp vestiyersen montumu alıp giydin ve yanıma çamtamıda alıp dışarı çıktım kapıyı kilitleyip kilidi çantama koydum ve ayakkabılarımı giydim.

Bu aklımdaki düşüncelere cevap bulmak için hamilelik testi alıcaktım, bu ihtimal hiç aklıma gelmemişti o yüzden hala şaşkındım, belkide annem söylemeseydi hala bilmiyor oluckatım.

Evden çıkıp mahalledeki kısa mesafede olana eczaneye doğru yürümeye başladım,biraz sonra eczane göründügünde hemen içeri girip hiç oyalanmadan bir test alıp çıktım.

Geldiğim yolu aynı şekilde geri döndüm ve eve girdim, üstümdekileri çıkarıp banyoya girdim ve testi yaptım, beklemem gereken o beş dakika bana yıllar gibi gelmişti çok heyecanlıydım, kalbim hızla atıyordu.

Vakit geldiğinde gözlerimi sıkıca kapatıp testi elime alıp göz hizama kaldırıp yavaşça gözlerimi açtım ve teste görünen çift kırmızı çizgilere uzun uzun baktım, nefesim kesilmişti ama kalbim hızla atıyordu, görüş alanım bulanıklaşınca gözlerimin doldugunu anladım testi avuçuma alıp sıkıca tuttum, bu benim için çok güzel bir haberdi ama Kayra ve çocukların ne tepki vereceğini bilmiyordum o yüzden biraz endişelenmiştim, ama içimde Kayra dan bir parça taşımak çok istiyordum.

Elimi karnıma atıp gülümsedim onu şimdiden benimsemiştim, bu akşam Kayra ve çocuklara aynı anda söyliyecektim.

Saate baktıgımda çocukların ve kayranın gelmesine yakın olduğunu farkettim, mutfağa gidip yemek yaptım gelen yemek kokusundan biraz miğdem bulansada yapmıştım, salona  gidip televizyon açıp onları beklerken biraz izledim daha sonra kapı açılınca Kayra ve çocuklar içeri girdi ayağa kalkıp yanlarına gittim gğlümseyerk"hoş geldiniz"dedim çocuklar bana sarılıp"hoşbulduk anne"dediklerinde içeri girdiler bende Kayra ya baktıgımda oda yanıma gelip elini belime koyup kendine çekti ve dudagıma küçük bir öpücük kondurdu "çok özlemişim bebegimi" dedi hemde ona sıkıca sarıldım ve burnumu çektim galiba yine agliyacaktım"bende çok özledim"dedim, sesim çocuk gibi çıkmıştı.

Kayranın bedeni kasılırken benden ayrıldı ve şaşkınca yüzüme baktı"yavrum niye aglıyorsun, bişeymi oldu"dedi bir yandan da göz yaşımı siliyordu"hayır bişey olmadı hadi geç içeri"dedim Kayra bana şüpheyle baktı bişey demediğini anlayınca içeri girdi, bende mutfağa gidip sofrayı kurdum o sırada çocuklar gelip oturmuştu Kayra da geldiginde"afiyet olsun"diyerek yemeğe başkadık, çocuklar okulda yaptıkları şeylerden bahsederken onları dinledim.

Daha sonra yemekler yenince,Kayrayla birlikte masayı topladık ve bulaşıkları yıkadık, Kayra ya ben yaparım desemde yardım etmişti zaten işte yorulmasına rağmen hemde.

Mutfagı topladıktan sonra içeri girdik ve salonda oturan çocukların yanına gittik Kayra oturduğunda beni de yanına çekip oturttu ve yanagımdan sıkıca öptü, utançla çocuklara baktıgımda televizyona odaklandıklarını görünce biraz rahatladım.

Şuan açıklama kararı adıgım için Kayra ve çocuklara bakıp"size söylemem gereken önemli bişey var"dedim heyecanla, bakışları anında bana dönünce bişey demeden merakla bana baktılar, bir anda söylemenin daha mantıklı olduğunu düşündügüm için uzatmadan söyledim"ben hamileyim"dedim içindeki mutlulukla.

Kayra ve çocuklar şaşkınca bana bakarken donmuş gibilerdi hiç bir tepki vermiyorlardı, tam üzülmüştüm ki zade ve esinin bir anda bagırarak sevinip"kardeşimiz olucak"diye bana sarıldılar, kendimi tutamayıp agladıgımda onlara sıkıca sarıldım, durmadan beni öperken bende onlara karşılık verdim.

Onlardan ayrılınca bakışlarım Kayra yı bulduk söyledigim şeyi yeni algılamış gibi gözlerini büyükçe açmış aynı şekilde dudaklarıda hafif aralanmıştı fısıltı şeklinde söyledigi şeyi zar zor duydum"hamilesin, bebek, bebeğimiz olucak"bundan sonra hızla kalkıp beni kucagına aldı ve etrafında döndürdü ben ani hareketiyle çıglık atıp ona sıkıca tutunurken Kayra durmadan"baba oluyorum lan baba"diye sevinçle bagırıyordu buna çocuların kahkaha ve alkış sesleri de katılmıştı.

"Kayra yeter başım döndü" dediğimde Kayra hemen beni dikkatlice koltuğa bıraktı ve endişeyle"noldu bişeymi oldu bebek iyimi, sen iyimisin"diye saçmalamaya başkadı elinden tutup gülümsedim ve"korkma iyim"dedim.

Kayra bana sevgiyle bakıp önce alnımdan sonrada yanagımdan sıkıca öptü"bu çok güzel bir haber bebegim"dedi ve devam etti"hayatıma girdigin için ve bu güzel hediye için çok teşekkür ederim "dedi daha fazla duygulanınca göz yaşımı tutamadım ve ona sıkıca sarıldım" asıl ben çok teşekkür ederim bana verdiğin herşey için"dedim.

Gecenin devamında Kayra annesini arayıp onlara söylemişti bu haberi onlarda çok mutlu olmuş ve tebrik etmişlerdi hızını alamayıp benim annemide aramış ve birlikte söylemiştik onlarda çok mutlu olmuşlardı.

Endişelerimin boşuna olduğunu görmek çok rahatlatmıştı.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin