İyi okumalar.Berkayın anlatımıyla.
Hepimiz masada toplanmış akşam yemeğini yiyorduk kimse konuşmuyordu arada sırada işle ilgili konuşan Kayra ve ferdi dışında.
Zadenin ayağa kalktığı görünce ona baktım"doydunmu oğlum"diye sordum oda"evet anne"dedikten sonra yan tarafında oturan esinin yanına gidip"abla hadi oyun oynayalım"dedi.
"Ama ben daha doymadım ki"
"Ya ama oyun istiyorum"diye direten oğluma bakıp konuştum"canım ablan doymamış sen git oyna sonra oda gelir hım"dediğimde bana bakıp daha çok söylenmeye başlayıp esinin kolundan çekiştirirken esinin sol kolu bardağa çarptı ve üzerine döküldü.
Hemen ayağa kalkıp zadeyi esinden uzaklaştırdım kayrada yerinden kalkıp esinin yanına gelmişti"baba ıslandım"diye ağlamaya başladı Kayra onu sakinleştirmeye çalışırken bende zadeye yaptığı yanlış için kızıyordum ki o sırada Figen hanım konuştu.
"Oğluna bu yaşa kadar terbiye veremedinmi torunuma yaptığına bak şimdi hasta olucak"
Kızgın sesi ve herkesin bakışları üzerimizde olmadından kaynaklı korkmuştum"oğlum adına özür dilerim ben hemen esinin üstünü değiştiricem"zadenin kolunu bıraktım zade de korkmuş olmalıki ses çıkarmıyordu, kayraya baktığımda sinirli olduğunu gördüm galiba kızı için kızmıştı bu düşünceyle daha çok endişelenirken Kayra konuştu.
"Anne onlar daha çocuk böyle şeylerin olması normal bir daha eşime ve çocuğuma bu ses tonuyla konuşma lütfen"
Kayranın bizi savunmasına çok şaşırmıştım ayrıcada bu tavrı hoşuma gitmişti.
"Ama oğlum görüyorsun hep oğlunu savunuyor torunumu çok ilgisiz bırakıyor"
Kayranin ona cevap vermek için ağzını açtığını görünce araya girdim"Kayra sorun değil"dedim konunun uzamasını istemiyordum bana iftira atıyor olsada Kayra gerçeği biliyordu bu bana yeterdi.
Kayra gözlerimin içine baktığında bende onunla göz teması kurup içten bir şekilde gülümsedim dudaklarıma baktığında heyecanlandım biraz bakıp gülümsediginde rahatlamıştım.
"Güzelim hadi üstünü değiştirelim olurmu"
"Tamam"
Elinden tutup yürüdüm arkamadan adım sesleri duyduğumda arkama baktim Kayra zadeyi kucağına almış gönlünü almaya çalışıyordu bu tavrı çok hoşuma gitsede zade hatalıydı bunu onunla konuşacaktım.
Biz yukarı çıkarken selim bey ve ferdinin sesleri geliyordu galiba Figen hanıma kızıyorlardı.
Bu kadının zadeyi istememesinden dolayı böyle yaptığını biliyordum ama ona nasıl karşılık vermeliydim bilmiyorum bir gün herkesi ikna edicek ve çocuğumu alıcaklar diye çok korkuyordum Kayra bugünkü tavrıyla içime su serpmiş olsada emin olamıyordum işte.
Esinin odasına geldiğimizde elini bırakıp ona bir kaç parça elbise çıkardım ve ona gösterdim"bunları giymek istermisin kızım"diye sordum elimdekileri baktıktan sonra"evet çok güzeller"dedi.
Tatlılıgına dayanamayıp yanağından öptügümde kıkırdadı ve üstünü çıkarmam için baya yardım etti elbiselerini değiştirdiğimde bozulan sapsarı saçlarını tarayıp bağladım mis gibi kokuyordu.
"Babanın ve kardeşinin yanına gidelimmi"diye sordum"evet"dediğinde kapıya döndük ki kapının pervazına kendini yaslamış elini göğsünde bağlamış bize gülümseyerek bakan kayrayı gördüm.
Gülmek ona çok yakışıyordu gerçekten güzel bir gülümsemesi vardı.
"Bizde sizin yanınıza gelicektik baba"diyen sesle kendime geldim kayrada sanki dalmış gibi kendini toparladı,ve bize doğru yürüyüp kızına eğilip kucağına aldı alnından öptü ve"kardeşine kızma tamammı çok pişman olmuş"dedi aralarını düzeltmeye çalışması gülümsememe neden oldu.
"Kızmadım baba affettim onu"
"Yanına gidelimmi o zaman"
"Evet"
Kayra bana döndüğünde biraz bakıp yürüdü bende peşinden odadan çıkıp yan odaya girdim zade yatakta oturmuş uslu uslu bizi bekliyordu geldiğimizi görünce hemen ayağa kalktı yanına gidip sarıldım çok üzgün görünüyordu bebegim.
"Anne ben sadece oynamak istemiştim gerçekten abla senden çok özür dilerim"
"Üzülme kardeşim seni affettim"bunu duyan zade hemen gülümsedi bu tatlılıklarına gülümseyip onu yere bıraktım kayrada esini bıraktığında sarıldılar.
Kapı çaldığında Kayra"gel"dedi.içeri giren çalışanımız nazlıya baktım"efendim odayı hazırladıgınızda haber verin demiştiniz"dediğinde anlamamıştım nazlı odadan çıkıp kapıyı kapattı.
Kayraya baktığımda oda bana bakıp"çocuklar için film izleme gecesi yapmak istedim senin için sorun yok degilmi"dediğinde hemen başımı salladım"yok izleyebiliriz"dedim.
Çok iyi düşünmüştü bu çocuklarla birlikte ailecek yapıcagımız ilk aktiviteydi heyecanlanmıştım.
"Hadi çocuklar gidelim"
Çocuklar heyecanla ve mutlulukla koştugunda kayrada peşlerinden gitti bende onları takip ettiğimde ikinci katta bir odaya girdiler bende girdim.
Odanın atmosferi sinema salonu gibiydi kocaman rahat olduğu buradan bile belli olan L koltuk yanında iki tane tekli koltuk ortasında büyük bir sehpa üstünde cips patlamış mısır çocuklar için meyve suyu ve bizim için kola vardı pencereler perde ile kapatılmış ışıklarda kapalıydı kocaman bir televizyon koltukların karşısında duvarda asılıydı.
Kayranın bana seslenmesiyle düşüncelerimden çıkıp koltukta oturmuş aileme doğru yürüdüm.
Okuyudukları her bölüme oy veren herkese teşekkür ederim.yazma isteğimi güçlendiriyorsunuz.
Keşke yorumla3ınızıda belirtseniz bebekler😗🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)
Short Storyiki yetişkin adamın ilk evliliklerinde yaşadığı dramatik olayların ardından çocukları için tekrar evlenmesi konu alır. hikaye konusu kanal7 de yeni yayınlanan Hint dizisi bahar yeli konusundan esinlenerek yazilmistir. EŞCİNSEL EVLİLİKLERİN YASAL OLD...