~19~

2.4K 138 9
                                    


İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

Kayrayla bütün gün yazışmıştık durmadan bana mesaj atmıştı hatta bir ara bana kocaman kırmızı gül demeti yollamıştı bu ilgili hali çok hoşuma gitmişti,başta işe gitmeyeceğini ve bütün gününü bana vermek istediğini söylemişti ama ben onu zar zar ikna etmiştim her ne kadar bunu çok istesemde olmazdı çünkü bu aralar işleri çok yoğundu galiba şirket yeni bir ortaklık kuracagı içindi.

En sonundada benden başbaşa bir akşam yemeği sözü almıştı,çocukları annesine gönderecektik hem onlarda özlemişti zaten görmek istiyorlardı.

Bütün ginyum akşam birlikte geçirecegimiz zamanı düşünerek geçirip heyecanlanmıştım,Kayra ne kadar sorarsam sorayım bişey söylememişti gidicegimiz yer konusunda.

Sadece bana evli olsakta şuan yeni sevgiliymişiz gibi hisettirecegini söylemişti bunu nedeni evliliğimizin başta cocuklar için olmasıydu.

Biz birbirimize sonradan aşık olmuştuk ve evliydik bu çok güzeldi tabiki ama kayrayla o sevgililik aşamadını yaşamak istiyordum.

O duyguları yaşamak istiyordum, üniversitede keremle sevgili olmuş olsakta o benimle böyle şeyler yapmazdı hep evlilik der dururdu.

Kayra ise bana herşeyi yaşatacağını söylemişti,üstelik ben hiç bişeyden bahsetmeden beni anlamıştı.

Galiba gerçekten doğru kişiyi bulmuştum.

Kayra bana bir saat sonra seni almaya geliyorum diye mesaj atınca hemen hazırlanmak için önce banyoya girip güzel bir duş aldım ardından saçlarımı kurulayın dolabıma yöneldim.

Siyah bir tişört ve yine siyah kumaş bir pantolon çıkarıp giydim kemerimide bağlayıp tişörtü pantolonun içine hafif koydum ve güzel bir görüntü elde ettim iki tane ince yüzük ve uzun bir zincir kolye takip aynada kendime baktım saçıma elimle biraz şekil verip biraz kapatıcı güneş kremi ve parlatıcı sürdüm.

Hazır olduğumu düşünürken geçen gün aklıma yaşadıklarım geldi ayrıca nereye gidicegimizi de bilmediğim için yanıma uzun siyah bir kaban aldım.

Vaktin az kaldığını gördüğümde ayakkabimi giyip dışarı çıktım kapıyı kilitleyip cebime koydum ve bahçedeki koltuklara geçip oturdum biraz bekleyince Kayranin arabası geldi ve bahçe kapısını önünde durdu.

Onun geldiğini görünce ayağa kalkıp heyecanla yürüdüm arabanın yanına gittiğimde arabadan inen kayraya baktım ve gülümsedim"çok güzel olmuşsun bebeğim"deyip dudağıma uzanıp küçük bir öpücük kondurdu,bende yanağından öpüp"teşekür ederim"dedim.

Kayra elini belime koyup"hadi gidelim"dedi başımı sallayıp diğer tarafa geçtim Kayra kapıyı açtığında bindim ve kemerimi taktım kayrada binince yola çıktık.

"Heyecanlı mısın"

"Evet hemde çok hala nereye gidicegimizi söylemedin"

"Birazdan görüceksin zaten"

Kısa süren yolculuktan sonra araba durduğunda Kayra"inme"diyip çıktı arabadan ben ona bakarken o ön taraftan dolanıp benim kapıma geldi ve gülümseyerek açtı arabadan inip bende gülümseyip"teşekür ederim"dedim.

Elimi tutup kocaman sahile doğru ilerledi burda birkaç insan vardı onlarında geçip biraz uzaklaştıgımızda ilerde bir masa etrafı süslenmiş direkler ve yanında elinde çalgı olan iki adam vardı oraya biraz yakınlaşınca gül ve küçük mumlarla süslenmiş yol vardı.

Bu görüntü gözlerimi ışıldatmıştı,çok güzel görünüyordu herşey,bütün bunlar benim için ilkti.

Kalbim hızla çarparken elim kayranın elinde gülümseyerek geçtim o güzel güller ve mumlarla süslenmiş yolu.

Masaya vardığınızda Kayra elimi bırakıp sandalyemi çektiğinde oturdum oda geçip karşıma oturduğunda bana baktı"beğendi mi"dedi hemen heyecanla ve yüzümdeki kocaman gülümsemeyle"çok güzel olmuş"dedim.

"Önce yemeğimizi yiyelim afiyet olsun"

"Sanada"

En sevdiğim yemegin balık olduğunu nerden ögrenmişti bilmiyorum ama şuan  tabaktaki dumanı üstünde fırınlanmış balığa aç gözlerle baktım ve çatalı elime alıp yemeye başladım Kayrada yediğinde pek konuşmadık.

Yemeğimi bitirdiğimde kayrada bitirmişti bir garson gelip masayı topladığında Kayra bana bakıp elimi tuttu ve üstüne öpücük kondurdu.

"İlk Dansımızı edelimmi"

"O-olur"

Bunu dememle Kayra elimi bırakmadan kalkıp benide kaldırdı hafif masadan uzaklaştıgımızda Kayra durup elini belime koydu iki yandan bende iki elimi boynuna sarıp ona baktım tam o sırada yanımızda duran adamlar keman çalmaya başladı.

Müziğin hafif ritmi,gelen hafif rüzgar tenimi okşarken karşımdaki aşık olduğum adama gülümseyerek bakıyordum durmadan gülüşümden öpüyordu beni,yerimizde küçük küçük hareket edip sallanırken başımı kayranın omzuna yasladım,çok mutlu hissediyordum kendimi.

Bana bakarken gözleri parlayan bu adam beni çok iyi hisettiriyordu,doğru kişiyi bulduğumu gösteriyordu.

Kayra gerçekten çok romantikti.

Biraz daha dans ettiğimizde kayrayla sahilde yürümeye başlamıştık su buz gibi soğuktu ama yinede ayakkabılarım elimde kayrayla birlikte yürüyordum ayaklarımıza vuran dalgalarla.

"Çok güzel bir geceydi Kayra çok teşekkür ederim"

"Böyle şeylere alışsan iyi olur"

"Artık eve gidelim merak etme gece daha bitmedi"

Dediğinde anlamamıştım evde ne yapıcaktık ki"nasıl evde demi sürpriz hazırladın"diye masumca sordugumda Kayra gür bir kahkaha attı"evet yavrum çok güzel bir sürpriz"dedi.

"Yaa gercekten mi neymiş"

Kayra kulağıma eğilip kısık bir sesle"sadece gerçekten benim olmanı istiyorum"dediğinde kalbim son hız atmaya başlamıştı heyecanla konuşamazken Kayra bana bakıp keyifle gülümsedi,başımı önüme eğdim çok utanmıştım"utanınca çok güzelsin be yavrum"diyen kayrayla daha çok utandım.

"A-ama çocuklar"

"Onlar bu gece annemlerde kalıcak yarın şoför okula götürecek merak etme"

Pek tabi böyle bir anın gelicegini biliyordum istiyordumda ama bir anda söyleyince ne diyeceğimi bilememiştim.

Galiba onunla sevişmeyi bende istiyordum.

Evet arkadaşlar yine yazma kararı aldım sövebilirsiniz jsjsjesj.

Neyse

Anliyacagınız üzere diğer bölüm sokuş var sjsjsjsj

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin