İyi okumalar.Berkay'ın anlatımıyla.
Masaya oturmuş yemek yiyorduk, Kayra döktürmüştü yine yemeklerin tadı çok güzeldi yada bana öyle geliyordu çünkü bu aralar içtahım çok açılmıştı, durmadan açıkıyordum ve yemek yyiyordum.
Hamile olduğum için zaten kilo alıyordum ama birde benim çok yemem daha çok şişman olmama neden oluyordu ve bu durum beni bir tık üzüyordu çünkü şu sıralar kendimi hiç güzel hissetmiyordum.
Geçen gün banyodan çıktıktan sonra aynada kendime uzun uzun bakmış ve bu kararı almıştım ben artık çok çirkin olmuştum, bu düşüncelerle aglamıştım ve Kayra bunu farkettiginde bana bişey oldu diye çok korkmuştu, hemen yanıma gelip sorunu anlamaya çalışmıştı ben ona çok kilo aldım ve çirkin oldum deyince önce biraz afallamıştı daha sonra bana gülmemek için kendini zor tutmuş bir şekilde bakmıştı.
Onun tepkisiyle daha çok üzülüp ağlarken Kayra kendine gelip hemen bana sarılmış ve güzel olduguma dair bir sürü şey söylemişti, bebeğimiz ve kendim için yemek yemem gerektiğini söylemişti, ayrıca şişman halimin daha güzel olduğunu söyleyiyordu, durmadan yanaklarımı sıkıp öpüyordu çocuklarda 'anne çok tatlı oldun' diyorlardı.
Bardagı alıp su içecekken karnımda hissettiğim anı hareket ve hafif acıyla duraksadım, bebeğimiz ilk defa tekme atıyordu bu hissin verdiği mutlulukla gözlerim hızla dolarken Kayra ve çocuklara baktım"t-tekme at-attı"sevinçten konuşmaya çalışmıştım,Kayra şaşkınlıkla"ne"dedi küçük bir fısıltıyla bu sefer daha sakın ve yüksek sesle"tekme attı bebeğimiz tekme,hareket ediyor".
Çocuklar bana anlamsızca bakarken Kayra yüzündeki yavaş yavaş büyüyen gülümsemeyle yerinden kalkıp yanıma geldi önce alımdan sıkıca öptü sonra göz yaşımı sildi ve elini karnıma koydu bebek bir kez daha tekme atmıştı hemde iki kez"çok güzel hissettiriyor"dedi büyülenmiş bir sesle bana bakıp gülümsedi bende gülümsedim.
"Çocuklar hadi sizde gelin, bakın kardeşiniz bize kendini hatırlarıyor"
"Baba ama o daha dogmadı ki annemin karnında"
"Evet bebeğim, hemen doğmak istiyormuş o yüzden böyle yapıyor"
Zade ve esin gülümseyerek ellerini karnıma koydular ve beklemeye başladık biraz beklerken hiç hareket etmedi ama daha sonra küçük bir tekme daha attı ve eş zamanlı olarak çocukların kahkaha sesi geldi"anne hissettim, hissettim"çocuklar heyecanla konuşurken eğilip onları öptüm ve "tamam bu kadar yeter yemek yiyelim" dedim çocuklar başını sallayıp yerlerine otururken Kayra da beni tekrar öpüp yerine geçti, ve yemeğe devam ettik.
----
Kayrayla birlikte kontrole gelmiştik ve bu sefer bebeğimizin cinsiyetini ögrene bilecektik bunu için çok heyecanlıydık ikimizde,tabiki kız veya erkek olması sorun değildi biz sadece ögrenmek istiyorduk.
Doktor cihaza dikkatlice baktı ve daha sonra bize dönerek gülümsedi"tebrik ederim bir oğlunuz olucak"dedi, durdugum şeyle gülümsedim Kayra daha mutlu görünüyordu çünkü tahmini dogru çıkmıştı"teşekkür ederiz"dedi Kayra doktora karşı.
"Bebeğinize çok iyi bakıyorsunuz bir sorun yok, kalka bilirsiniz "
Başımı salladım Kayra karnımı silip ayağa kalkmam da bana yardım etti karnım artık beni zorlamaya başlamıştı eğilip hiç bir şey yapamıyordum, kendi işimi bile zar zor yapıyordum neyseki Kayra her an yanımda bana yardım ediyordu.
El ele tutuşup hastaneden çıktık ve arabaya bindik Kayra arabayı çalıştırıp bana bakarak konuştu"bebeğimizin cinsiyetini ögrendigimize göre alışveriş yapabilir güzelim"dedi, biraz yorgun his etsemde bende ailemizin yeni üyesine alışveriş yapmak istiyordum.
Başımı sallayıp"olur aşkım"dedim.kayra elimin üstünü öpüp sürmeye başladı, sessiz geçen bir yolculuktan sonra AVM gelmiştik arabadan inip bir bebek malzemelerinin satıldıgı mağazaya girdik.
İçeri girer girmez duygulamıştım etrafa büyülenmiş bakışlar atıyordum herşey o kadar yatlı görünüyordu ki yumuşacık olmuştum, kayranın avucundaki elimi sıkıp ona baktım"Kayra çok güzel"dedim Kayra da aynı benim gibi düşünüyor olucak ki hemen başını sallayıp beni onayladı"evet, öyle"dedi.
"Hadi bakalım"
Erkek çocuk eşyalarının olduğu kısıma gelip ayrı ayrı kısımlara baktık, elime gelen herşeyi alıp inceliyordum herşeyi Kayra ya gösterip "bak çok güzel" veya "bunu da alalım mı" diye söyleniyordum, Kayra beni hiç bozmadan gülerek "alalım gülüm" diyordu.
"Aşkım herşeyi almak istiyorum"
"Sen iste magazayı alırım"
Biraz daha bakıp bebeğimize bolca kıyafet ve gerekli olan tüm ihtiyaçlarını aldık, daha sonra başka bir mağazaya girip banada kıyafet almıştık, daha sonra eve gelmiştik.
Ve şuan ben kayra zade ve esin koltukta oturmuş bebeğimize isim düşünüyorduk, her birimiz bir isim söyliyordu ve çok kararsız kalmıştık.
"Anne ben çok seviyorum umut ismini, kardeşimin ismi umut olsun"
Hevesle konuşan esine baktım tam konuşacakken zade araya girdi"hayır anne ablam sevdiği çocugun adını söyliyor, bence emir olsun"zade nin söyledigi şeyle şaşkınca esine baktım, esin başını egmiş ve elleriyle oynuyordu yanakları ise kızarmıştı.
"Prensesim kardeşin neler söyliyor"
Kayranın sesi aşırı kıskanç gelmişti bu sefer şaşkınca Kayra ya baktım onunda bakışları bana dönerken ona uyarıcı bakışlar attım ama aldırmamıştı.
"Hayır baba benim sevdiğim tek erkek sensin gerçekten " dedi esin hızla, Kayra "aferim kızıma" deyip saçlarını öptü, bende zadeye baktım ve onu azarladım"oğlum ablanı ispinyonlamak hiç doğru bir davranış değil, özür dilemelisin"dedim zade "özür dilerim abla " dediğinde esin bişey demedi bunun üstüne zade yerinden kalkıp esine sarıldı oda ona karşılık verince affettiğini anladık.
"Neyse geç oldu çocuklar uyuyalım hadi yataklara"
Kayra çocukları uyku için hazırkarken bende odama girip yatağa geçtim çok yorulmuştum hemen uyumak istiyordum, zaten ismede karar verememiştik, ben gözlerimi kapatırken Kayra gelip ışıgı kapattı, yatağa yürürken "bebeğim Uyudunmu " diye sordu üzerimdeki uykuyla"hıımm"diye bir mırıltı çıkardım, Kayra kıkırdayıp yatağa girdi ve alnımı öpüp "iyi geceler güzelim" dedi, yatakta ona doğru kayarken bana sarıldı ve yorganı iyice üstümüze çekti"iyi geceler aşkım"dedim ve uyuduk.
Selam millet.
Sizce bebeğin ismi ne olsun önerilerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)
Short Storyiki yetişkin adamın ilk evliliklerinde yaşadığı dramatik olayların ardından çocukları için tekrar evlenmesi konu alır. hikaye konusu kanal7 de yeni yayınlanan Hint dizisi bahar yeli konusundan esinlenerek yazilmistir. EŞCİNSEL EVLİLİKLERİN YASAL OLD...