~8~

2.8K 170 1
                                    


İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

Gelen tıkırtı sesleriyle gözlerimi araladıgımda aynanın karşısında hazırlanan kayraya baktım yapılı vücudunu kaplayan siyah takım elbise ona çok yakışmıştı özenle yaptığı saçı ve yeni çıkmaya başlamış sakalıyla baya yakışıklı görünüyordu,uyandıgımı farketmemişti.

"Günaydın"

Sesimi duyduğunda aynada bana baktığında göz göze geldik arkasını dönüp"günaydın afedersin seni uyandırdım galiba"dedi.

"Sorun degil zaten bu saatlerde uyanırım hep"

"Sende hazırlan kahvaltıya birlikte inelim"

Başımı tamam anlamında sallayıp yataktan çıktım ve dolaba ilerledim kapadı açıp uygun bir şeyler ararken konuştum"şirkete mi gideceksin"dedim arkama bakmadigim için ne yaptıgını bilmiyordum.

"Evet o yüzden hep erken kalkarım"

"Şirketiniz çok büyükmü"diye sorduğumda aldığım cevap beni şaşırtmıştı"iki tane şirketimiz var birine ben diğerine kardeşim bakıyor arada ona da yardim ediyorum"uzun açıklaması ailesi hakinda bilgi sahibi olma çabalarımı anladıgını belirtiyordu.

"Zor olmalı çok yoruluyorsun degilmi"

"Evet ama alıştım eve gelip kızıma sarıldıgımda yorgunluğun geçiyor"

Kızını çok seviyordu bu belliydi çok iyi bir babaydı eminim ki zadeyede böyle davranıcaktı,istediğim elbiseleri seçip banyoya gittiğimde oda pencerenin yanındaki koltukta oturuyordu.

Banyoya girip kısa bir duş aldım üstümü değiştirip dişlerimi fırçaladım banyodan çıktığımda Kayra telefonuna bakıyordu,aynanın karşısına geçip saçlarımı düzelttim biraz parfüm sıkıp kayraya dönüp"aşağı inebiliriz"dedim.

Bişey demeden ayağa kalkıp beni biraz süzdü sonra kapıya yürüdü çıkmadan bana dönüp "telefon numaranı versene kaydedim" dedi bende kapami tamam anlamında sallayıp telefonumu çıkarıp numaramı söyledim beni kaydedip aradı ve kapattı bende onun numarasını kaydettigimde"gidelim"dedi ve dışarı yürüdü bende arkasından çıktım kapıdan merdivenlere ulaştığımızda kayranın kolundan tuttum.

Tutuşumla bana dönen kayrayla konuştum"çocuklara bakalım önce okula gitmeleri gerekiyor onları hazırlamalıyım"dediğimde onunda aklına yeni gelmiş gibi"haklısın"diyip  ilk kızının odasına yürüdü ve kapıyı açtı Aralık bırakarak içeri girdi ardından bende girdim esin mışıl uyuyordu çok tatlı gelmişti gözüme,odasına göz gezdirdigimde sade bir çocuk odası olduğunu farkettim tek kişilik küçük bir yatak üzerinde bir sürü şekilli yastıklar vardı çarşafları odanın geneli gibi pembeydi,yan tarafta bir komidin ve üstünde babasıyla ve annesiyle çektiği bir fotoğraf çerçevesi vardı pembe beyap desenli orta büyüklükte giysi dolabı ve bir çalışma masası vardı,küçükte bir oyun alanı vardı yanında da pembe bir koltuk vardı.

Odayı incelemiyi bitirip yatağa baktım Kayra yatağın bir tarafına oturub kızına eğilip yanağından öptü "güzelim hadi uyan okula gitmen gerek"diye uyandırmaya çalıştı hemen uyanmıştı zaten galiba alışmıştı"günaydın baba günaydın anne"diyip gözlerini ovuşturduktan sonra babasını yanagindan öptü bana yaklaşınca bende yanına gidip ona eğildim ve o yanağımı öperken gülerek"günaydın canım"dedim ve bende alnından öptüm.

"Hadi kalk kardeşini uyandırmaya gidelim"

Bunu duyan esin hemen yataktan çıkıp zadenin odasına koştu bende arkasından gittiğimde kayranın ayak seslerini duydugumda onunda geldiğini anladım.

Odaya girdiğimde zade yatakta uyuyordu esin de yatağın yanında zadenin yüzüne dokunup gülüyordu zadenin odası esinin kiyle aynıydı sadece renkler farklıydı.

Oğlumun yanına gidip eğilip onu öptüm ve uyandırdım oğlum biraz uğraştan sonra uyandığında uykulu bir sesle"günaydın"dedi hepimize hitaben"günaydın bebeğim"dediğimde kayra eğilip zadeyi kucağına alıp onu öperek"günaydın aslanım"dedi galiba zade bu hitabı babasından duymayı çok seviyordu ki uykusu hemen kaçmış ve otuziki dış  gülümsüyordu.

Bende esini kucağıma alıp konuştum"hadi sizi giydirelim sonrada kahvaltıya inelim yoksa hepimiz geç kalıcaz"dedim"Kayra sen zadeyi giydirebilirmisin"diye sordum bende esini giydiricektim birbirimize alışalım.

"Tabi biz erkek erkeğe hazırlanırız"

Ona gülümseyip odadan çıktım ve esinin odasına girdim onu indirip elinden tutum dolabı açtım ve esine ne giymek istediğini sordum istediği kıyafetleri çıkarıp giydirdim onu güzelce hazırlarken söylediği şeylere cevap veriyordum.

"Evet okul için hazırsın bakalım baban ve kardeşin ne durumdalar"elinden tutup odadan çıktım ki aynı anda Kayra ve zade de çıktı,birbirimize bakıp merdivenlere indik,heyecanlanmıştım bu yeni ailemele ilk kahvaltım olucaktı kayranın anne ve babasıyla anlaşmayı umarak salona indik ve masaya geçtik masada Figen hanım selim bey ve ferdi vardı.onlara bakıp"günaydın"dedim benimle birlikte kayrada söylemişti.

Onlarda bize günaydın dedikten sonra kahvaltıya başladık.

Kahvaltı Kayra ve kardeşinin işin hakinda konuşmasıyla geçti.kayra ayağa kalktığında "afiyet olsun benim işe gitmem lazım"diyip kızını ve zadeyi öptügünde Figen hanım sinirle oğluma bakıyordu bu bakışları beni endişelendirdi  galiba oğlumu hala kabul etmemişti.

Düşüncelerimden çıkıp kayrayı kapıya kadar geçirdim ve o arabaya binerken"kolay gelsin"dedim oda bana bakıp"sağol"dedi gidene kadar orda durdum daha sonra içeri girdim ve çocukları öpüp kapıya kadar götürüp şoföre teslim ettim,zade eski okulunda değil esinin okuduğu özel okulda okumaya başlamıştı bugün ilk günüydü umarım iyi geçer.

Kapıyı kapatıp içeri girdim selim bey ve Figen hanım koltukta oturmuş kahve içiyorlardı masayı toplayan çalışan kadınlara bakıp yanlarına gittim ve onlara yardım ettim bana itiraz etselerde yaptım. Daha sonra bende salona gidip koltuklara oturdum bugün nasıl geçicekti bilmiyorum ama çok sıkılıcagım kesindi.

Kitabı yeni okumaya başlayan güzelliklerrr🌚

Panoma uğramaya ne dersiniz?? Panom herkese açıkkk gelip benimle tanışmak isteyenler buyursun gelsin tanışalımmm, çok arkadaş severim ben 🥰

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin