~7~

2.7K 180 5
                                    

İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

"Değerli konuklar,öncellikle düğün merasimine hoşgeldiniz"herkes alkışlayıp nikah memurunun diğer sözünü bekledi"arzu ederseniz hemen nikah merasimine başlayalım evet beyfendi adınız soyadınız"bana uzatılan mikrofon ve soruyla derin bir nefes alıp mikrofona egildim "Berkay yurtsever "nikah memuru onaylayan mırıltılar çıkarıp yanımdaki kayraya bakıp soruyu bu sefer ona yöneltti"adınız soyadınız"Kayra düz bir sesle konuştu"Kayra uyaroglu"

Memur bu sefer şahitlere adını sordu"Ayşe yurtsever ve ferdi uyaroglu"nikah memuru mikrofonu eline alıp gülümseyerek konuştu"evet değerli çiftimiz evlenmek için bize müracaat etti bizde evlenmelerine herhangi bir engel göremedik şimdi çiftimizden herkesin önünde evlenmek istediklerini bir kez daha beyan etmelerini istiyorum"

"Sayın Berkay yurtsever hiç bir baskı altında kalmadan hastalıkta sağlıkta sayın Kayra uyaroglu ile evlenmeyi kabul ediyormusunuz"

Cevap vermeden önce biraz düşündüm galiba korkuyordum ilk evliligimde yaşadığım olaylar aklımdan hiç çıkmayacaktı"evet"sesim düşüncelerimin aksine sakin ve kısık çıkmıştı salonu dolduran alkış sesinden sonra memur kayraya sordu.

"Sayın Kayra uyaroglu hiç bir baskı altında kalmadan hastalıkta sağlıkta sayın Berkay yurtsever ile evlenmeyi kabul ediyormusunuz"yan tarafımdaki sandalyede oturan kayraya döndüm masada olan eli yumruk haline gelmişti sert ve otoriter bir sesle"evet"demişti.

Yeniden yükselen alkış sesleriyle memur şahitlere yani kuzenim Ayşe ve kayranın kardeşi ferdiye sordu onlarda da olumlu cevap alınca boğazını temizleyip konuştu"o zaman bende belediye başkanının bana verdigi yetkiye dayanarak sizi eş ilan ediyorum hayırlı uğurlu olsun"önüme uzatılan deftere titreyen elimle imzamı attım Kayra ve şahitlerde aynısını yapınca alkışlandık ve herşey bitmişti artık yine evli biriydim beni yeni bir hayat bekliyordu.

Benim için beyaz yeni bir sayfa açılmıştı.

Memur evlilik cüzdanını bana uzattığın da elinden aldım ve kayraya baktım oda düşüncelere bogulmuştu muhtemelen ilk aşkıyla yaptığı evliliği düşünüyordu.

Ayağa kalktığımda kayrada kendine gelip ayağa kalkıp yanıma geldi ve göstermelik olarak havaya kaldırdıgım evlilik cüzdanını bir kenarından tuttu ve benim gibi yapmacık bir gülümseme takındı.

Büyük bir mutlulukla bize doğru koşan çocuklarımıza baktım aşağı eğilip ikisine sarıldım"artık bir aile olduk anne"gözlerimi sıkıca kapattım ve zorlukla konuştum"evet canım artık aileyiz"onlara sarılmayı bıraktım ve ayağa kalktım kayarada onlara sarıldıktan sonra sıra fotoğraf çekinmeye gelmişti önce ikimizin fotoğrafini çektiler ve bizden bir kaç poz istediler sırtımı kayranın gövdesine yasladım ve kayrada elini iki yanından belime yerleştirdi elinin dokusunu hissetmiyordum bile.

Bunun gibi bir kaç pozdan sonra işimiz bitti kayrayla olan bu ilk temasımız beni utandırmıştı ,kafamı kaldırıp yüzüne bakamıyorum ki oda misafirlerle ilgileniyordu beni fark etmemişti.

Düğünün bitmesiyle misafirler dağıldı annem ve babamla sıkıca sarılıp vedalaştık aynı şekilde zadeylede vedalaştılar normalde olsa onlardan uzak olmazdı ama yeni babası ve kardeşi için unutmuştu onları galiba.

Onlarda gittikten sonra kayranın ailesiyle birlikte arabalara binip evlerine geldik büyük bir malikaneydi bahçeside bir okadar büyük ve güzeldi evin içi ise baya lüks eşyalarla dekore edilmişti"Kayra oğlum eşine odanızı göster rahat bişeyler giysin ben çocukları odalarına götürüp uyuturum bugünlük böyle olsun"koltukta oturan annesine bakıp hiç birşey demeden ayağa kalkan kayrayla bende ayaklanıp koltuktan uyuya kalan çocuklarımıza bakıp peşinden gittim.

Uzun merdivenlerden çıkıp ikinci kata çıktı ordanda yine merdivenlerden çıkıp üçüncü kata gittik sadece üç oda vardı ikisi yan yanayken biri diğer ikisinden uzaktaydı önce ilk iki odadan sagdakini gösterip "bu zadenin odası yanındaki esine ait odada herşey var kontrol et istediğin birşeyler varsa yarın söylersin sana göre düzenlerler"dedi bana bakarak bende kafamı salladım sadece biliyordum ki eksik bişey yoktu.

Daha sonra az ilerdeki odaya yürüdü ve kapıyı açtı içeri girdi ben de onun ardından girdim oda baya büyüktü içinde banyo olduğunu tahmin ettiğim bir kapı vardı kapının karşısında iki kişilik büyük bir yatak vardı çarşafları kırmızıydı iki yanında komidin ve üstünde ise lamba vardı sağ tarafta büyük bir dolap ve bir boy aynası vardı biraz ötede makyaj aynası ve üstünde bir sürü bakım ürünü vardı.

Büyük pencerin yanında bir sehpayla birlikte iki tane şık koltuk vardı odanın ortasında ise güzel bir halı vardı siyah ve kırmızı renklerinin buluştugu bu oda hoşuma gitmişti.

"Burası bizim odamız bu kat bize ait şu gördüğün kapı banyo kapısı eşyaların önceden yerleştirildi istersen bir duş al"

"Tamam teşekkür ederim"

Kayra aynanın karşısına geçip saatini çıkarırken bende dolaba yürüyüp kendi eşyalarımı bulmaya çalıştım buluncada bir eşofman takımı aldım ve banyoya gidip kısa ama güzel bir duş aldım.

Banyodan çıktığımda Kayra benim gibi üstünü değiştirmiş gri bir eşofman giymişti bana bakıp konuştu"sesinle konuşmak istediğim bir konu var"dedi gerginlikle başımı sallayıp aramıza biraz mesafe bırakarak yatağa oturdum"sen ne düşünüyorsun bilmiyorum ben bu evliliğe kızım için evet dedim bende farklı bişeyler bekleme lütfen sen olmasan bir başkası olucaktı ve senden tek isteğim kızıma annelik etmen"ondan duyduğum şeylerle çok şaşırmıştım bunu beklemiyordum"aslında bende oğlum için evlendim seninle aynı düşüncedeyim ve bu söylediklerin beni çok rahatlattı"dediğimde Kayra hemen bana döndü oda bunları söylememi beklemiyor olacak ki şaşırmıştı.

"gerçekten öylemi düşünüyorsun"

"Çocuklarımıza ve ailelerimize belli etmeyelim bence iki arkadaş olabiliriz"

"Öyle rahatladım ki bilemezsin bu konuda anlaşmamız çok iyi oldu"

Ona gülümseyip ayağa kalktım ışığı kapatıp yatağa girdim"galiba aynı yatakta uyumalıyız"oda bana gülüp yatağa girdi"iyi geceler"dedi bende"iyi geceler"dediğimde uyumak için gözümü kapattım.

Wattpad kadar sorunlu bir uygulama daha görmedim amk.

Neyseee yorum yapında katlanılır olsunn aşklarımm🤩🤗

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin