~12~

2.6K 175 7
                                    


İyi okumalar.

Berkayın anlatımıyla.

Bir saat önce Kayra beni arayıp bir davette katılması gerektiği ve benimde ona eşlik etmemi istemişti nereye gidicegimizi nasıl ortam olduğunu bilmesemde kabul etmiştim bunun üzerine akşam için hazırlanmamı söylemişti.

Bütün gün ne giyeceğimi düşünmüştüm ama daha önce böyle davetlere katılmadığım için nasıl olmam gerektiğini bulamamıştım.

Ayrıca kayrayı utandırmak istemiyordum onun yanına yakışmalıydım ve nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum bunun için çok endişeliyim.

Belkide çok abartıyordum ama elimde değildi.

İşin içinden çıkamayınca Ayşe'yi aramıştım ve ondan öneri almıştım o böyle şeyleri iyi bilir ama onun söylediği şeyler çok abartılıydı bana şatafatlı ve şık olmamı söylemişti ama ben çok göz yormak istemiyordum o yüzden ayşeden de bir fayda bulamamıştım.

En sonunda dolabımı açıp kıyafetlerime uzun uzun baktım ne yapmalıydım bilmiyordum ben düşüncelere dalmışken kapım açıldı ve içeri çocuklar girdi yanıma geldiklerinde üzüntüyle onlara baktım.

"Noldu anne neden üzgünsün"

"Akşam babanızla gidicegim davet için ne giymeliyim bulamadım çocuklar"

Zade ve esin birbirine bakıp gülümsediler ve bana bakıp konuştu esin.

"anne merak etme biz sana yardım edicez ben bir kere babamla o davetlere katılmıştım ve nasıl giyindiklerini gördüm"

"Hem sen çok güzelsin anne ne giyersen yakışır"

Çocuklarımın bana yardım etmeye çalışması beni çok mutlu etmişti birazda duygulanmıştım büyümüşte küçmüşler sanki.

Küçük çocuklar olsalarda galiba onlara ihtiyacım vardı hem ikiside çok zekiydi onlara güveniyordum.

"Peki kendimi size bırakıyorum"

Esin ve zade gülerek dolaba yöneldiler ve tüm dolabı yerle bir ederek kıyafetleri kontrol ettiler boyları yetişmediginde bana istedikleri şeyi gösteriyorlardı bende onlara veriyordum.

"Bulduk ne giyeceğini bulduk anne"diye sevinçle bağıran çocuklarımla ümitlenmistim onlar ne derse onu giyecektim.

Bana beyaz arkası komple açık dekolteli ön kısmı ise beyaz dantelle çiçek mofitleri vardı altına ise bol kumaş bir pantolon vermişlerdi altınada siyah yüksek tabanli bir spor ayakkabısı verdiler.

Tamam bunlar güzel olabilirdi ama sırt dekoltesi biraz fazlaydı ve ben çok utanırım.

"Çocuklar bu gömlek olmasa"

"Hayır anne bunları giyiceksin"

Umutla gözlerinin içine baktım ama ikiside vazgeçicek gibi durmuyordu oflayıp banyoya gittim ve seçtikleri kıyafetleri giydim aynadan kendime baktıgımda gerçekten güzel olmuştu pantolon bel kısmı tam olduğu için kemere gerek yoktu böyle daha güzeldi arkamı hafif dönüp baktığımda sırtımın tamamen açıkta olduğunu gördüm ve gerçekten ayrı bir hava vermişti o ayrıntı hemen önüme geri döndüm şimdiden utanmıştım.

Daha önce böyle bişey hiç giymemiştim,bunları farketmemiş olmama şaşırmadım,ama çocukların tarzına ve bu akıllılıklarina çok şaşırmıştım doğrusu.

Banyodan çıkıp çocukların yanına gittim bana kitlenmiş bakıyorlardı"anne çok güzel oldun demiştim sana"konuşmama fırsat vermeden elimden tutup aynanın karşısına götürdüler ve bir kaç yüzük ve inci bir kolye taktılar bana bir kaç makyaj malzemesi verip sürmemi söylediklerinde yaptım.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin