~20~

2.4K 130 36
                                    


İyi okumalar.

Arkadaşlar bölümde smut var haberiniz ola.

Berkayın anlatımıyla.

Eve gelmiştik ben banyoda duş alan kayrayı heyecanla beklerken ne yapacagımı düşünüyordum ilk ben duşa girmiş ve temizlenmiştim.

Birden aklıma evlendigimizde annemlerin bizim yerimize yaptıgı alışveriş geldi,annem bana çok güzel gecelikler aldıgını söylemişti o zamanlar umursamamıştım kutusundan bile çıkarmamıştım ama şimdi lazımdı.

Hemen dolabı açıp kutuları koyduğum kısma bakyiym ve en üsteki kutuyu alıp açtım içindeki siyah dantelli ve oldukça kısa olan saten geceliğe baktım ve elime aldım gayet güzeldi.

Kayra çıkmadan hemen üstümü değiştirip geceliğimi giydim ve boydan aynanın karşısına geçip kendime baktım.

Gecelik o kadar kısaydı ki kalçalarımı zar zor örtüyordu ama her hareketimde açılıyordu bembeyaz tenim daha çok belli oluyordu, ince ve uzun bacaklarımı açığa çıkmıştı,gerçekten çok seksi görünüyordum.

Banyo kapısı açılırken Kayra çıktı ve bakışları bana dönünce yerinde durup baştan aşağıya beni inceledi daha sonra aynada benimle göz göze gelince ağır bir şekilde yutkundugunu gördüm.

Bakışlarını hiç çekmeden yanıma yürürken utanıp başımı eğdim ve ona doğru döndüm Kayra yanıma geldiğinde elini ince belime koyup beni kendine çekti ve gözlerimin içine bakıp dudağımı öpmeye başladı bende gözlerimi kapatıp ona karşılık vermeye başladığımda şehvetli bir öpüşün içine girdik.

Kayra üst dudağımı emerken bende onun alt dudağını emmeye başladım biraz daha devam ettiğimizde Kayra benden ayrılıp hiç uzaklaşmadan dudağı dudağıma degerken konuştu"çok güzelsin"dedi her konuştuğunda dudaklarımız birbirine degiyordu"senin için,senin olmak istiyorum"dedim birbirimizin nefesi bir birine karışırken Kayra hiç beklemeden elini omzuna koyup geceligin ince ipini aşağı doğru kaydırıp bıraktıgı gibi gecelik tamamen üzerimden düşmüştü altında sadece baksır giymiştim.

Kayra bana aç gözlerle bakarken bende elimi giydiği tişörtün eteklerine koyup yukarı çektim oda bana yardım edip elini kaldırdığında hemen çıkardım ve yere attım şimdi sadece üstündeki picamayla kalmıştı.

Kayra beni belimden tutup kucağına aldığında ayaklarımı belinin iki yanına koydum ve sıktım elimide boynuna götürdüğümde onu öpmeye başladım Kayra yatağa doğru giderken bana karşılık vermeye başladı.

Beni yatağa bırakıp üzerime çıktı elini iki yanıma koyup destek aldı dudaklarını boynuma yöneltip orayı öpüp emmeye başladığında bende kafamı ters tarafa çevirip ona yer açtım başımı arkaya atarken nefes nefese kalmıştım.

Orda işi bitince aşağı eğilip gögüslerimi ağzına aldığında zevkle inledim çok tahrik olmuştum inlememle Kayra daha çok emmeye başladı bu sefer diger gögsümede aynı şeyi yaptı.

Elini baksırımın iki yanına koyup aşağı çektiğinde kalbim hızla atmaya başladı heyecanla elimi yatak çarşaplarına koyup sıktım Kayra baksırımı indirip alttarafima bakıp bir küfür savurdu ve hemen kendi esofmanını ve baksırnı aynı anda indirdi.

Gözlerim penisine kayarken gözlerim şokla açıldı çok büyük ve damarlıydı bu hoşuma gitsede gözümü biraz korkutmuştu kayraya baktığımda bana bakıp keyifle gülümsedigini gördüm.

Üzerime çıkıp elini komidine atıp çekmeceden kondom ve kayganlaştırıcı çıkardı kondomu çıkarıp penisine taktıgında kayganlaştırıcıyı eline döküp bana baktı"hazırmısın güzelim"dedi boğuk bir sesle konuşamiyacagımı anladıgımda başımı sallayıp onayladım.

Kayra parmağını girişime sürüp kayganlaştırıcıyı deliğime yaydı daha sonra bir parmağını yavaşça girişime koydu içime giren parmakla heyecanım artmıştı ama canım çok yanmıyordu bu iyidi Kayra biraz durup ikinciyi ve üçüncü parmağını aynı anda ittiginde acımıştı,zevk ve acıyla derince inledim.

Makas hareketleriyle beni iyice genişletigine emin oldugunda parmaklarını çıkardı ve kayganlaştırıcıyı penisine sürdü ve bana baktı" yavaş olucam kasma kendini ve acırsa söyle durucam"dediğinde nefes nefese"tamam"dedim.

Kayra penisini deliğime biraz sürüp girisime dayadı ve yavaşça içime itti başını içimde hissettigimde elimde olmadan kasıldım Kayra içime yavaşça girerken canım çok acıyordu Kayra bana bakıp duraksadı çıkacagını farkettigimde elimi sırtına koyup ona engel oldum"devam et"dedim Kayra biraz bana bakıp devam etti içime tamamen girdiğinde durdu ve inlercesine"sikeyim"dedi,ikimizde şimdiden ter içinde kalmıştık.

içimdeki doluluk hissi acayip hoşuma gitmişti.

Kayra açık ve muhtemelen şişmiş dudaklarıma bir öpücük kondurup içimde hareket etmeye başladı içimde her gidip gelişinde bende aynı anda hareket ediyordum.

Acı yerini zevke bıraktıgında kayraya bakıp"hızlan"dedim Kayra bu komutu bekliyormuş gibi hızla gidip gelmeye başladı aldığım zevkle derince inliyordum kayra benim inledigimi duyunca daha çok hızlanıyordu.

Zevk noktama yaptığı vuruşla kayranın sırtına tırnaklarımı geçirdim ve derince inledim"aahh o-orası daha hızlı"dedim Kayra içimde hızla gidip gelmeye devam ederken ben durmadan inliyordum.

Kayra içimden çıktığında ona şaşkınlıkla baktım hemen beni kucağına alıp yatakta oturur pozisyona gelip sırtını başlığa yasladı ve bana bakıp"sikimi içine al ve zıpla bebeğim"dedi erkeksi bir sesle,hemen dediğini yapıp üstünde biraz yükselip penisini deliğime komunlandırdım ve yavaşça üstüne oturarak içime aldım aldığım zevke inledim kayraya baktığımda başını arkaya atmış ağzı açık bir şekilde hızlıca nefes alıp veriyordu çok güzel bir görüntüydü.

İçime tamamen alıp üstüne oturdugumda biraz bekledim ve ayaga kalkıp oturmaya başladım her hareket edişimde kayrada benimle birlikte inliyordu,penisini çok derinimde hissediyordum biraz daha aynı şekilde devam ettiğimde yorulmuştum kayrada bunu anlamış olucakki elini iki yandan belime koyup beni zıplatmaya başladı başımı eğip kayranın dudaklarını zorda olsa öpmeye çalıştım yapamayacağımı anlayınca kayranın kulak memesini ağzıma alıp emdim ve hafif ısırdım kulağı agzımdayken üstünde zıpladıgım için kulağına inliyordum.

Gelmeye yakın olduğumu farkettigimde elimi penisime attım Kayra bunu fark ettiğinde elimi çekip penisime elini sardı ve aşağı yukarı çekiştirmeye başladı aldığım haz ikiye taklanınca daha çok inledim dayanamayıp kasılıp boşaldığımda kayrada benimle aynı anda boşalmıştı.

Kayra bana bakıp alnımdan öpüp yavaşça içimden çıktı beni yatağa yatırdıktan sonra penisindeki prezervatifi çıkardı başını bağlayıp çöpe attı daha sonra bana dönüp"duş almalıyız güzelim"dedi çok yorulmuştum o yüzden masumca kayraya bakıp"yarın yapalım lütfen çok yorgunum"dedim ve onu çekiştirdim  gülerek yatağa uzanıp beni kendine çekti"iyi geceler bebeğim"diyip dudağımdan öptü bende"iyi geceler aşkım"dedigimde üstümüze bataniyeyi örttü gözlerimi uyumak için kapattıktan bir süre sonra uyumuştum.

Nasildi sjdjjddjjd ben çok sevdim.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin