~21~

2.3K 132 17
                                    


İyi okumalar.

Berkay'ın anlatımıyla.


Sabah kayranın yüzüme kondurduğu öpücüklerle uyanmıştım, bu bana çok güzel hisettirmişti.

Bugün haftasonuydu hem Kayra hemde çocuklar evde olucaktı bu yüzden bizde birlikte vakit geçirmek için bişeyler düşünmüştük, önce pikniğe gidicektik bugün hava çok güzel oldugu için bu aklımıza gelmişti, daha sonra ise lunaparka gidicektik.

Eminim çok güzel ve eğlenceli bir gün olucaktı.

Dün yaptıgımız şeyden dolayı arka tarafım acıdıgı için Kayra beni banyoya taşımıştı ve birlikte duş almıştık, daha sonra deliğime krem sürüp beni giydirmişti.

Ben Mutfağa gidip piknik için yiyecek şeyler hazırlarken kayra da çocukları hazırlamıştı,herşeyi arabaya koyup yanımıza çocuklar oynasın diye top ta almıştık.

Piknik için gidicegimiz yere doğru yola çıkarken çocuklar çok heyecanlı ve mutluydu aynı şekilde ben ve kayrada.

Araba durduğunda inip geldiğimiz yere baktım yemyeşil güzel ve temiz bir ormanlık alandı etrafta bizim gibi piknik yapmaya gelen bir kaç aile daha vardı.

Çocuklar arabadan inip ağaçların arasına doğru koşarken onlara seslendim"dikkat edin düşersiniz"çocuklar koşmaya devam ederken"tamam anne"diye bağırdı.

Kayranın malzemeleri indirdiği görünce bende ona yardım ettim ve sıcak ama gölge olan bir yer seçip yerleştik.

"Hadi çocuklar gelin bişeyler atıştıralım"

Diye Kayra seslendiğinde çocuklar hemen gelip yanımıza yere serdigimiz sofraya oturdular"afiyet olsun"dediğimde onlardan da aynı karşılıgı aldım ve yemeye başladık.

Karnımızı doyurdugumuzda yiyecekleri kaplarına koyup kenara bıraktık çocuklar topu alıp bana ve Kayra ya bakarak"sizde oynayın bizimle"dediler, Kayra"olur oynarım ben"dedi.

Bunu demesiyle üçünün de bakışları bana dönmüştü aslında oynamak istemiyordum ama galiba oynamam gerekiyordu "tamam oynayalım" dediğimde üçüde sevinçle ayağa kalktı.

Ben ve esin bir takım Kayra ve zade de bir takım olduğunda yakantop oynamaya başladık çocuklar çok mutluydu ben ve kayrada onlarla birlikte çocuklaşmıştık.

Biraz daha oynadıgımızda yorulmuştum"benden bu kadar çok yoruldum"dediğimde zade ve esin hemen itiraz etmişti Kayra ise"çocuklar bende yoruldum siz oynayın biz biraz dinlenelim olurmu"dediginde çocuklar istemesede onaylamıştı.

Kayra gülümseyerek yanıma gelip elini belime koydu ve yürümeye başladık yere serdigimiz bezin yanına gelince Kayra uzandı ve benide kendine çekti başımı gögsüne koyup uzandım ve ona sarıldım.

Kayra dudagıma öpücük kondurup"seni çok seviyorum o kadar güzelsin ki bakmaya kıyamıyorum"dedi.

Bende başımı yukarı kaldırıp ona baktım ve"bende seni seviyorum bu kadar kısa sürede nasıl oldu bilmiyorum ama sensiz yaşayamiyacak gibi hissediyorum"dedim ve dudağımı ddudaklarına bastırıp kayrayı öpmeye başladım kısa ama tutkulu bir öpüşmeden sonra Kayra"geç olmadan lunaparka gidelim"dedi bende onaylar şekilde başımı sallayıp ayağa kalktım.

Çocuklara haber verip eşyalarımızı kaldırdık ve çöpümüzü topladık arabaya binip açtıgımız hareketli şarkıyla eğlenerek yola çıktık.

birkaç  daka sonra Luna parka ulaştık Kayra arabayı park eti ve bizde onunla birlikte arabadan indik, Luna parka girer girmez çocuklar buna bineceğim şuna bineceğim diye tutturdu ve onlar için birkaç alete bilet aldık.

Onlar ile birlikte çarpışan arabalara bindik, zade kayranın kucagında esin benim kucagımdaydı çarpışan arabalar birbirine her çarptığında geriye savruluyoruz bunun ile birlikte kahkaha patlatıyorduk baya eğlenceliydi.

Ordan inip gondola bindiğimiz de çok endilelenmiştim çünkü çok tehlikeli görünüyordu Kayra bana cesaret verdiğinde bindik ve emniyeti iyice kontrol etik.

Yanımdaki kayranın elini sıkıca tutum ve gözlerimi sıkıca kapatım biraz hareket etikten sonra birşey olmadığını görünce rahatladım ve gözlerimi açtım.

Oraya da bindiğimiz de çocuklar  büyük tramboline bindiler bizde o sırada peluş oyuncakların küçük bir oyunla bedava verildiği tezgaha gittik daha doğrusu ben kayradan o peluş oyuncagı istemiştim.

Kayra adamdan bilet alıp eline ufak turuncu topu alıp bana baktı"şans öpücügü yokmu"dedi gülümseyerek dudagına bir öpücük kondurup geri çekildim ve heyecanla kayranın atışını bekledim.

Kayra tek gözünü kapatıp karşısındaki şişeleri hedef alıp tam onikiden vurdum adam şaşkınlıkla alkışlarken ben sevinçle Kayra ya sarıldım ve adamdan peluş oyuncagı alıp çocukların yanına gittik.

Çocuklar trambolinden inince ellerindn tutup fotoğraf çekilen yere gittik, bir sürü farklı poz ve degişik eşyayı kulanarak fotoğraf çektik.

Hava kararmaya başlarken eve gitme kararı aldık ve Luna parktan çıkarken çocuklar pamuk şeker istemişti Kayra kendide dahil hepimize aldı onları keyifle yerken eve doğru yola çıktık.

Bugün çok güzel bir gün olmuştu ailemle böyle daha çok güzel günler geçireceğimize emindim.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin