İyi okumalar.Berkay'ın anlatımıyla.
Hamileliğimin üçüncü haftasına girmiştim, karnım çok büyük olmasada çıkmıştı, hamile olduğum belli oluyordu,normal de giydiğim kıyafetlerim beni zorlamaya başlamıştı hatta bazıları hiç olmuyordu, o yüzden Kayra yakın zamanda hem benim için hemde bebek için alışverişe çıkıcagımızı söylemişti.
Oysaki bebeğin daha cinsiyeti bile belli değildi, bunun için erken olduğunu söylesem de Kayra beni dinlemiyordu.
Şimdi ise doktora gitmek için yola çıkmıştık, daha önce gitmiştim ama Kayra olmadan tek başıma gitmiştim çünkü o yoğun oluyordu bir kaç kerede annemle gitmiştim, doktor bana bebeğimizin ilk fotoğrafı nı vermişti, çok duygulanmış ve hemen eve gidip Kayra ya göstermiştim, onun da gözlerinin dolduğunu fark etmiştim.
Kayra bu sefer benimle gelebileceği için çok heyecanlıydı, hastaneye hemen varmak istesede yavaş sürüyordu bizim için, bir elim karnımdayken diger elimi Kayra tutmuştu ve ara ara elimin üstüne öpücük konduruyordu.
Hastaneye vardıgımızda Kayra hemen inip benim tarafıma gelerek kapıyı açtı ve beni yavaşça çıkardı, tek başıma inebilsemde herşeyde yardım ediyordu.
"Teşekkür ederim aşkım"
"Rica ederim bebeğim"
Kayranın elini tutup yavaşça hastaneye yürüdük, kayranın özenle araştırıp bulduğu Doktor'un odasına geldiğimizde Kayra kapıyı çaldı içerden gelen"gel"komutuyla içeri girdik, doktor gülümseyerek ayağa kalkıp bizi selamladı bizde onunla selamlaşınca birlikte odaya girdik.
Ben yatağa uzanırken Kayra bana yardım etti üstümdeki tişörtü yukarı doğru sıyırdı, doktor sandalyeye oturup masadan aldıgı kremi karnıma sürerken tenime değen ani soğukla irkildim, doktor cihazı eline alıp sertçe karnımın üstünde gezdirmeye başladı aynı zamanda ekrana bakıyordu, bende baktığımda küçücük bebeğimizi gördüm.
"Bebeğiniz gayet saglıklı yinede kontrolü elden bırakmayın dikatli olun, üzüntü ve stresten uzak olun ve size verdiğim listeye göre ögünlerinizi uygulayın"
"Bebeğinizin kalp atışkarını dinlemek ister misiniz"
Doktor dediği şeyle heyecanla gülümseyip Kayra ya döndün çok istiyordum, Kayra da gözlerini irice açmış gülümseyerek bana baktı"evet, lütfen"dedi Kayra, doktor bu halimize gülümseyip cihazda bir şeyler yaptıktan sonra kulagımı dolduran bebeğimizin minik kalp atış sesleri beni ağlatmaya yetmişti, gözlerimden yaş akarken kalbim heyecanla atıyordu, Kayra elimi sıkıca tutmuştu hiç hareket etmeden sesi dinliyordu"ç-çok güzel"sesim titrek ve aglamaklı çıkmıştı Kayra ya döndügümde onunda gözlerinin dolduğunu gördüm.
Doktor bu kadar yeterli olduğunu söyleyip kapattıgında Kayra alnıma bir öpücük kondurup peçeteyle karnımı sildi ve tişörtümü aşagı çekti, elimden tutup kalkmama yardım etti,"doktor bey acaba cinsiyetini ne zaman ögrenebiliriz"diye sordu.
"Gelecek kontrolde ögrene bilirsiniz, önümüzdeki aya kadar kendinize dikkat edin,görüşürüz "
"Peki,görüşürüz"
Hastaneden çıkarken hiç konuşmadık arabaya binerkende ikimizin üstünde hala o güzel anın etkisi vardı, eve geldigimizde arabadan indik ve eve girdik,ben yorulduğum için koltıga geçip oturdum"güzelim açmısın"aslında doktora gitmeden önce kahvaltı yapmıştık ama şuan biraz aç hissediyordum"çok değil "Kayra yanıma gelip yanagıma bir öpücük kondurup karnıma eğildi ve orayada bir öpücük kondurdu" bebeklerim"diyip karnımı okşadı bende gülümseyerek ona bakıyordum.
"Sandviç yemek istermisin"
"Hımm olur"
"Tamam ben hemen yapmaya gidiyorum sen beni bekle burda"
"Hayır bende gelicem"
Elimi Kayra ya uzatıp parmaklarımı açıp kapattım Kayra bu halime gülerek elimden tutup kalkmamı sagladı birlikte mutfağa gittiğimizde Kayra beni sandalyeye oturtup buzdolabından gerekli malzemeleri çıkardı ve ekmeği istediği şekilde kesti kısa sürede hazırladıgında bende onu izliyordum.
"Evett, hazır oldu hadi bakalım bebeklerim doyursun karnını"
Portakal suyuda sıkmıştı ve afiyetle yemiştim ben yerken Kayra da gözlerindeki parıltıyla bana bakıyordu"çok güzel olmuş aşkım, eline saglık"dedim.
"afiyet olsun güzelim"
----
Gecenin bir vakti uyurken rüyamda gördügüm karpuzla uyanmıştım, canım aşırı çekiyordu aslında karpuz pek sevmem ama şuan çok istiyordum, yiyemedikçe daha çok çekiyordu canım.
Yarım saattir uyanmış ve bu istegimin geçmesini bekliyordum, akşam geç saat olduğu için kayrayı uyandırmak istememiştim, bulması zor olucaktı çünkü mevsimi değildi üstüne bu saatte bulmak imkansız gibi bişeydi.
Ama daha fazla danamamiyacagımı anladıgım için kayrayı uyandırıcaktım, yanımda sakince uyuyan Kayra ya dönüp elimi omzuna koyup hafif salladı"Kayra aşkım"diye seslendim hiç bir hareketlilik olmayınca bu sefer biraz daha hızlı dürttüm onu"kayra, Kayra uyan çabuk"diye sesimi biraz daha yükselterek konuştum Kayra gözlerini zorlukla aralayıp bana baktı ne olduğunu anlama çalışır gibi, ardından kendine gelmiş olucak ki hemen ayağa kalkıp gözleriyle beni kontrol etti"güzelim noldu iyi misin, bebeğe mi bişey oldu"diye endişeyle hızlıca konuştu"iyim ama canın çok karpuz çekti hemen git al"dedim üzüntüyle, Kayra gülümseyerek dudagımı öptü ve"aşerdinmi sen"dedi hevesle gözlerinin içine bakıp başımı salladım.
"hemen bulmaya gidicem bekle beni"diyip ayağa kalktı ışıgı açıp cüzdanın alıp üstündeki picamayla hemen çıktı evden gitmeden önce birilerini ararken görmüştüm onu.
Onu beklerken uykum gelmişti uzun zaman olmuştu gitmesine ama hala gelmemişti, tamam biliyordum zor bulucaktı ama sabrım kalmamıştı ağlamak üzereydim, keşke uyanır uyanmaz onuda kaldırsaydım.
Bir anda kapının sesi gelince geldiğini anladım ve heyecanla ayağa kalktım odadan çıkıp mutfağa gittim Kayra kocaman bir kaç karpuz getirmişti ve bir tanesini dilimliyordu, gözlerim kamaşırken hemen yanına gittim ve hevesle konuştum " aşkım bulmuşsun, hemen ver bir tane"dedim, Kayra gülerek bana baktı ve dolan gözlerimi farkettiği için suçlulukla bana baktı"bebegim özür dilerim, bulmak zor oldu"dedi ve elini yanaklarıma koyup yaşlarımı sildi ve bir dilimi alıp bana verdi, hemen alıp bir ısırık yedim çok güzeldi içimde garip bir his oluşmuştu"aşkım çok teşekkür ederim "dedim agzım dolu bir şekilde.
Kayra bu halime gülümseyip bana baktı ve dilimledigi karpuzları koyduğu tabağı bana verdi elimdekini bitirip o tabaktaki tüm karpuzları hızlıca yedim şimdi çok daha iyi hisediyordum işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)
Short Storyiki yetişkin adamın ilk evliliklerinde yaşadığı dramatik olayların ardından çocukları için tekrar evlenmesi konu alır. hikaye konusu kanal7 de yeni yayınlanan Hint dizisi bahar yeli konusundan esinlenerek yazilmistir. EŞCİNSEL EVLİLİKLERİN YASAL OLD...