~25~

1.8K 101 6
                                    


İyi okumalar.

Berkay'ın anlatımıyla.

+18

O olayın üzerinde iki ay geçmişti ve Kayra tamamen iyileşmişti, eski döngüsüne geri dönmüştü, son bir haftadır işleri çok biriktiği için sabah erkenden çıkıp işe gidiyor ve çok geç dönüyordu, bazen tüm gün yüzünü göremiyorum, sabah beni uydırmadan işe gidiyordu ben erken uyanmama rağmen ona yetişemiyorum, akşam ise uyumadan salon koltuğunda onu bekliyordum ama  bir süre sonra uyuya kalıyordum, sabah gözümü açtıgımda yatagımda oluyordum.

Kayrayı çok özlemiştim, ona dokunmayı, öpmeyi ve ona sarılarak uyumayı gerçekten çok özlemiştim, tamamen iyileşmeden önce hergün yanyana olmamıza ve kayranın durmadan beni orda burda sıkıştırıp ellemesine ragmen hemde.

İşleri vardı biliyordum ama evde kalmasını istemek benim elimde değildi, oda çok yoruluyordu bunu biliyordum.

Sonunda bu özlemime dayamayacagımı anladıgım için kendime söz vermiştim bu gün uyuya kalmicaktim, ve şuanda da tam olarak bunu gerçekleştirmeye çalışıyordum, salonda yine koltuğa oturmuş televizyon izliyordum çocuklar uyanmasın diye de sesini kısmıştım, gözlerim kapanmak üzereyken hemen açıyordum, şuan verdiğim savaşı bir ben biliyordum.

Tüm çabam ona karşı olan istegimden kaynaklanıyordu, onu istiyordum, tenlerimiz tekrar buluşsun istiyordum, onunda beni özledigini biliyorum ama zamanı yoktu, bu aralar işlerini biraz yola girdiği için biraz daha erken geliceğini biliyordum.

Kapını kilit sesi geldiğinde onun geldiğini anlamıştım, heyecanla yerimden kalkarken ona bakıyordum, Kayra yavaşça kapıyı açıp içeri girdi ve aynı şekilde yavaşça kapattı muhtemelen uyanmamamız için öyle yapıyordu.

Kayranın bakışları hemen beni buldu ve uyanık olduğumu gördüğü için şaşırmıştı, ben ise ona sevinçle bakıyordum"berkay neden uyanıksın"dediğinde ona cevap vermeden hızlı adımlarla yanına gidip kucağına atladım ve elimi sıkıca boynunu tutarken ayaklarımıda iki yanından beline sardım, Kayra düşmemem için hızlıca elini belime koyup sıkıca tuttu beni"aşkım seni çok özledim"dedim ona sarıldıgım için sesim boğuk çıkmıştı, Kayra gülecekmişte kendini zor tutuyormuş gibi bir sesle"kurban olurum, bende çok özledim bebegimi"dedi.

Başımı boyun girintisinden çıkarıp yüzüne baktım, aşkla ve gülümseyerek bana bakıyordu,daha fazla beklemeden adeta beni öp diyen o güzel dudaklara yapıştım ve onu hızla öpmeye başladım, Kayra hiç beklemeden bana karşılık vermeye başlarken aynı zamanda elinide kalçama indirmiş ve arada sıkıp okşuyordu,üst dudagını kavrayıp öpmeye başladım Kayra benim alt udagımı emip arada ısırırken dilimi agzına yuvarladım ve agzını keşfe çıktım.

Orda biraz daha oyalandıktan sonra ondan ayrıldım ve gözlerinin içine baktım, benim gibi nefes nefese kalmış ve gögsü hızla inip kalkıyordu,Kayra bana aşırı tahrik ve kararmış gözlerle bakıyordu"sana ne olmuş böyle"sesi boğuk ve memnun çıkmıştı, onu dediğini umursamadan dilimi çıkarıp kayranın öpüşmemizden kaynaklı oldukça ıslak görünen dudaklarına degdirip alttan üste doğru yaladım o sırada kendimi yavaşça Kayra ya sürtüyordum,kabarıklıgını şimdiden hissediyordum, dudaklarında uzaklaşma dan "içime girmeni istiyorum" dedim.

Kayra azgın ve sevinçli bir şekilde"siktir, hemen bebeğim "diyip beni kalçam dan sıkıca tutarak hızlıca odaya doğru yürüdü zaten açık olan kapıdan içeri girip, ayagıyla kapıyı itirip kapattı ve çocukların gelmesi ihtimaliyle kilitledi, beni yatağa fırlatır gibi attıgında hemen üstüme eğilip tişörtümü çıkarıp odanın bir köşesine fırlattı, o pantolonumu çıkarmaya çalışırken bende gömleginin dügmelerini tek tek açtım daha sonra indirip onun gibi fırlattım bir köşeye, ikimizde birbirimizi öpüp zorla soyunduk, Kayra üzerime çıkıp direkt olarak şişmiş gögüs uçuma yöneldi ve sağ gögsümü agzına alıp emmeye başladı sol gögsümlede eliyle ilgilemiyordu,aldım aşırı zevkle kayranın başını bastırdım,kayra orayla biraz daha ugraştıktan sonra bu sefer boynuma da aynı işlemi uygumaya başladı.

Kayra beni ters çevirip yandaki yastı elime verdi onu sıkıca tutup kesik kesik  nefeslendim, Kayra kalçamı bir yandan tuttu diğer elini belime koyup baskı yaparak kalçamı havaya kaldırdı, oraya sertçe totak atarken" çok güzelsin"diye söyleniyordu.

Bir anda kayranın dilini girişimde hissedince  irkildim ve biraz kıbırdandım Kayra kalçamı sıkınca durdum bunu hiç beklemiyordum, Kayra dilini deliğim üstünde yavaş ve tahrik edici şekilde gelindiğinde sabırsızla onu bekliyordum, kalçamın iki lobunu ayırıp deliğimi daha çok açıga çıkardıgında dilini içime yolladı aldıgım zevke derince inledim ve yastıgı daha çok sıktım.

Kayra orda fazlaca zaman geçirdigi için çok sabırsızlanmıştım, aynı zamanda alt tarafım şiştigi için zonklama ya başlamıştı bu yüzden titrek bir nefes verip"hadi kayra"dedim.

Kayra biraz daha bekleyip çekildi ve beni sırt üstü yatacak şekilde düzeltti, bana bakıp dagılmış halimi görünce keyifle güldü, onunda benden farklı bir yanı yoktu, komidine eğildi, prezervatifi aldıgını görünce elini tutup onu engelledim, Kayra bana merakla bakarken"içime boşalmanı istiyorum, seni hissetmek istiyorum"dedim, kayranın gözleri anbean kararırken şaşkınlık ve mutlulukla bana baktı ve"bebeğim emin misin"dedi, başımı sallayıp"evet"dedim.

Kayra onu bırakıp kayganlaştırıcıyı alıp oldukça şişmiş damarları belli olan büyük ve yukarı doğru kalkmış aletine iyice yaydı, benim girişimede yaydıktan sonra iki parmagını aynı anda sokup makas hareketleriyle genişletmeye başladı, yeterli olduğunu düşününce gözlerimin içine bakıp erkekliğini deliğime konumlandırıp başını içime itti, bir sorun olmadıgını görünce biraz daha itti kendini, hissettiğim hafif acıyla yüzümü buruşturdum, Kayra bekleyip yüzüme eğildi ve her yerime öpücük kondurmaya başladı, buna alıştıgımda ona"devam et"dedim, biraz bekleyip içime tamamen girdi, ve birkaç defa daha girip sertçe girdi.

Bir kez daha içime sertçe girip bu sefer gel git yapmaya başladı belimden iki yana sıkıca tutup baskı yapıyordu agzı hafif aralık bir şekilde sesizce inliyordu, bende elimi sırtına koyup çizmeye başladım,içime her girdiğinde aldıgım zevkle inliyordum, Kayra arada  başını eğip birleşim noktamıza bakıp küfür ederek daha çok hızlanıyordu, gelmeye yakın olduğu anlayınca elimi erkekligime atmıştım ki Kayra beni engelleyip elini penisime atıp sıktı ve ileri geri hareket ettirmeye başladı iki yandan aldıgım zevkle daha çok inledim.

Biraz daha böyle devam ettikten sonra kayranın eline boşaldım, Kayra da içimde kasılıp boşaldıgında bir kaç kez daha git gel yapıp durdu, içimde çıkmadan biraz bekleyip terli alnımdan
sıkıca öptü ve çıktı içimden, battaniyeyi üstüme örtüp"sen uyu güzelim ben buraları halledicem"dediginde başımı salladım yorgunca, ve gözlerimi kapattım, Kayra etrafı toplayıp yanıma gelip yattı beni sıkıca sardı ve"iyi geceler yavrum"dedi bende ona"iyi geceler aşkım"dedikten sonra ikimizde yorgunluğun getirisiyle hemen uyuduk.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin