İyi okumalar.Berkayın anlatımıyla.
Salon koltuğunda uzanmış düşünüyordum Bugün biraz daha iyidim dün çok kötü hasta olmuştum,ben küçük bir soğuk algınlığı sandığım için kimseye bişey söylememiştim ama Kayra eve gelip o kötü durumumu görünce beni bir çocuk gibi azarlamıştı ona söylemedigim için.
Benim için çok endişelenmişti bu hareketlerinden beliydi ayrıca tüm gün yanımda durup benimle ilgilenmişti hatta gece uyurken ateşim bazen yükseliyordu ve Kayra bunu farkettigi için tüm gece uyumamıştı.
Bu ilgisi çok hoşuma gitmişti,bu aralar bana çok yakın davranıyordu istemsizce acaba oda beni sevmeyemi başladı diye düşünüyordum.
Saate baktığımda çocukların gelmesine yakın olduğunu görünce ayaga kalkıp mutfağa yemek yapmaya gittim.
Yemekleri hazırlarken kapı çaldı çocuklar gelmişti,hemen gidip kapıyı açtım ve kapıda el ele tutuşmuş zade ve esin'e bakıp gülümsedim"hoşgeldiniz bebeklerim"dedim çocuklar benim iyi olduğumu görünce kocaman gülümsediler ve"hoşbulduk anne"dediler.
Dün benim için çok korkmuşlardı hatta yanımda bile uyumak istemişlerdi Kayra onları zar zor ikna edip yataklarında uyutmuştu,yanımda uyumaları sorun değildi normalde ama onlarda hasta olur diye izin vermemiştik.
Bu sabah erkenden ikiside uyanıp yanıma gelmişti ve nasıl oldugumu sormuşlardı,Onları endişelendirdigim için kendime çok kızmıştım.
Zade ve esin'i içeri alıp kapıyı kapattım montlarını ve çantalarını alıp vestiyere koyarken"hadi elinizi yıkayın üstünüzü değiştirip gelin yemek hazır"dedim.
Onlar banyoya koşarken bende mutfağa gittim masayı kurup yemekleri tabaklara koydum ve masaya bıraktım.
Çocuklar geldiğinde yerlerine oturup yemek yemeye başladılar bende yanlarında bekledim.
Yemeği yemeyi bitirdiklerinde"eline sağlık anne"dediler bende"afiyet olsun çocuklar"diyip masayı kaldırdım.
Salonda televizyon izleyen çocukların yanına gidip oturrdum esin bana bakıp"anne babam neden daha gelmedi"diye sordu"canım babanızın bugün işi çokmuş akşam gelicegini söyledi"dedim zade hemen lafa atlayıp"anne babamın yanına gidelimmi lütfen hem babamın iş yerini hiç görmedim ben"dedi bende hiç görmemiştim ama öyle oraya gitmemiz doğru muydu bilemiyordum"ama çocuklar babanızın işi var onu meşgul etmeyelim"dedim esin hemen "hayır anne babam çok mutlu olur sürpriz yapalım ona lütfen lütfen"dediginde ikisinin istekli hallerine dayanamayıp"peki tamam"dedim ikiside sevinçle bana sarıldığında"hadi sizi hazırlayalım sonra gideriz"dediğimde hemen koşup odalarına gittiler.
Her seferinde çocuklara kıyamayıp istediklerini yapıyordum bakalım bu sefer ne olucaktı.
Zade ve esin'i hazırlayıp bende hazırlandım taksi çağırdığımda kapıyı kilitleyip anahtari çantama yokdum ve çocukların elinden tutup gelmiş olan taksiye bindik ve gideceğimiz yerin adresini verdim.
Adresini kayranın şirket kartlarından öğrenmiştim.
Biraz sonra şirketin önüne geldiğimizde taksi durdu çocuklar heyecanla kendi kendileriyle konuşurken bende taksiciye ücreti verip indim arabadan çocuklarıda çıkardığında taksi gitti.
Zade ve esin'nin elinden tutup şirkete doğru yürüdüm baya büyük bir binaydı pencereleri büyük ve simsiyahtı.
Dönen Kapıdan içeri girdiğimizde karşımızdaki turnikelerden geçmek için karta ihtiyacımız vardı ama bende yoktu doğal olarak.
İçerde bir sürü güvenlik vardı zaten şirket komple çok güvenlikliydi olması gerektiği gibi,yanımdan geçen bir kadın çalışana bakıp"bakarmısınız acaba burdan geçmeme yardımcı olabilir misiniz"dedim.
Kadın bana bakıp"siz kimsiniz"dedi üstten gıcık bir tavırla"ben Kayranın eşiyim onun geldiğimizden haberi yok"dedim.
"Ah öylemi özür dilerim bilmiyordum ben Kayra beyin asistanı eda sizi yönlendirmeme izin verin lütfen"
Ona bakıp başımı salladım kartı cihaza basıp geçmemiz için yer verdiğinde çocuklarla birlikte geçtik oda ardımızdan geldiğinde asansöre yürüdü arkasından onu takip ettik en üst kata basıp çıkmaya bekledik biraz sonra asansör durduğunda çıktık kadın bize bakıp"şu Kapı Kayra beyin odası"dedi.
"Tamam sağol"
"Rica ederim"
Kapıyı çalıp bekledim ve kayranın gel diye sesi gelince kapıyı açıp içeriye girdik Kayra masasında oturmuş elindeki bazı dosyalara sinirli bir şekilde bakıyordu.
İçeri girmemizle başını kaldırıp bize baktığında yüzünde şaşkın ve mutluluk karışımı bir ifade vardı esin ve zade"baba"diye koşup ona sarıldığında şaşkınlığını atıp gülerek onlara sarıldı"hoşgeldiniz"diye bana bakarak konuştu.
Bende gülümseyip"hoşbulduk habersiz geldik ama sana sürpriz yapmak istedi çocuklar"dedim biraz utanarak.
"İyiki geldiniz bende akşama kadar nasıl dayanıcagımı düşünüyordum"
Koltuğa geçip oturdum kayrada çocuklarla beraber gelip oturdu"bişeyler içermisiniz"dediğinde başımı salladım.
Orda akşama kadar bekledik ve vakit geçirdik kayranın işi bittiğinde ise eve geldik.
...
Saat gece yarısı olmuştu çocuklar uyudukları için bizde salonda kayrayla birlikte oturuyorduk Kayra biraz içki içmek istediği için içki içiyordu bende onu izliyordum.
Kayra ise o kadar içmesine rağmen sarhoş olmamıştı galiba bünyesi baya alışıktı,arada sırada bana bakıp benimle göz göze geldiğinde onu izlediğimi anlayıp sırıtarak önüne dönüyordu.
Buna rağmen onu izlemeyi bırakmıyordum içimden utanmak bile gelmiyordu arsız olmuştum galiba.
Kayraya onu sevdigimi söylemek istiyordum ama nasıl yapıcagımı veya ne tepki vereceğini bilmiyordum o yüzden bir türlü konuşamıyordum.
Kayra her bardağı alıp dudağına dayadıgında dudaklarına odaklanmaktan kendimi alamıyordum ince dudakları içki içmesinden dolayı ıslak ve çok tahrik edici duruyordu.
İçimdeki dürtüye daha fazla engel olamıyordum onu öpmek istiyordum bu yüzden ona bakıp"Kayra bende içmek istiyorum"dedim Kayra bana bakıp"ama sen içki sevmediğini söylemiştin"dedi.
Koltukta Biraz yanına kayıp bedenimi tamamen ona döndürdüm"ama canım çok çekti"dedim tamamen dudaklarına odaklanırken Kayra"peki iç o zaman"diyip elindeki bardağı bana uzattıgında hiç vakit kaybetmeden uzanıp dudaklarına dudaklarımı uzunca bastırdım dilimi çıkarıp dudağını yaladım ağzıma gelen içki tadını aldığımda geri çekildim ve"içkinin tadı bu kadar güzel olduğunu bilseydim daha önce denerdim"dedim kısıkca Kayra şaşkınlıkla bana bakarken bu durumdan faydalanıp tekrar yapıştım beni çoktan sarhoş eden o dudaklara..
Gençler nasılsınız,nasıl gidiyor hayat.
Bu arada diğer kitabım hiç okunmuyor ya nedeni ne bilen varmı lütfen orayada bir bakın bu kitabımi okuyan çok olsada oy veren çok az kişi var yinede teşekkürler hepinize.
Bu bölüm hep aklımda olan bir sahneydi bence güzel hareket sonunda tensel temasa geçtiler.
Bakalım diğer bölüm ne yapacaklar.djdjdjjd.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)
Короткий рассказiki yetişkin adamın ilk evliliklerinde yaşadığı dramatik olayların ardından çocukları için tekrar evlenmesi konu alır. hikaye konusu kanal7 de yeni yayınlanan Hint dizisi bahar yeli konusundan esinlenerek yazilmistir. EŞCİNSEL EVLİLİKLERİN YASAL OLD...