~27~

1.8K 97 2
                                    


İyi okumalar.

Berkay'ın anlatımıyla.

Kayra hamile olduğumu ögrendiginden beri aklı hep bendeydi bu sabah işe girmemek için direnmişti, bende gitmesin isterdim ama işleri vardı ve yapmalıydı, işte olmazına rağmen durmadan saat başı beni arıyor ve nasıl olduğumu soruyordu.

Çok heyecanlı ve istekliydi aynı benim gibi, zaten baba olmasına rağmen sanki bu duyguyu ilk defa yaşıyormuş gibi hissediyordu, ona söyledigim o gece beni doktora götürmek istemişti ama ben bir sorun olmadıgını ve yorgun olduğumu onu zor inandırmıştım.

Durmadan bana bebek tekme attımı ve ya aşerdim mi diye soruyordu, halbuki bunun için daha erken olduğu biliyordu, bide sen ne zaman kilo alıcaksın diye mızmızlanıyordu neden diye sorduğumda ise çok tatlı olucagımı söyliyordu, ve durmadan karnımı okşiyip öpüyordu, karnımdaki daha belli bile olmayan bebekle konuşmaya çalışıyordu çocuklar da ondan örnek alıp aynısını yapıyordu.

Elbette ki bu ilgili halleri hoşuma gidiyordu, hemde çok ama o endişe edicek bişey olmadıgını anlasın diye uyarıyordum hep.

diğer gün erkenden kalkıp beni doktora götürmüştü, ve orda bebeğin dört haftalık olduğunu ögrenmiştik, doktor kendime dikkat etmemi ve nasıl bir düzenimin olması gerektiği konusunda uzun uzun konuşmuştu, Kayra doktoru can kulagıyla dinlemişti, bu ilk hamileligim olmadıgı için tecrübeliydim ama elbette dikkatli olup Doktor'un söyledigi herşeye uyucaktım.

Bu aralar migde bulantım artmıştı, yedigim hiç bir şeyden tat alamıyordum ve en ufak kokulara karşı hassas olmuştum, bu yüzden çogunluk la evde boş boş uzanıyordum, bazen annem gelip yemek yapıyordu bazen de Kayra işten dönünce hazırlıyordu.

Kayra bana bebek üç aylık olduktan sonra evde kalıp benimle ilgilenecegini söylemişti, şirket nasıl olucak diye sorduğumda ise güvendigi bir arkadaşı kısa süreligine yerine geliceğini oda durumu uzaktanda olsa takip edeceğini söylemişti, ayrıca ferdi de vardı.

Bu durum benim için çok iyi olmuştu çünkü şimdi kendi işimi yapabiliyor olsamda o zaman benim için zor olucaktı, ve ben hamileyken gerçekten garip birine dönüşüyordum.

Dün gece benim ve kayranın ailesi gelmişti ve baya vakit geçirmiştik, saat geç olduğu için ortalıgı toparlamadan uyumuştuk  kayrayıda kendimle birlikte sürükleyip sarılarak zorla uyumuştuk.

Şimdi ise ortalıgı temizlemiştim vaktimi baya almıştı ve çok yorulmuştum, o yüzden koltuğa geçip uzandım ve gözlerini kapattım hemen uykuya dalmıştım.

----

Gözlerimi gelen seslerle araladım ve etrafıma bakındım, uyuya kalmıştım yine "çocuklar sessiz olun anneniz uyanıcak" diye kayranın sesi geldiğinde amerikan mutfağa baktım Kayra bişeyler hazırlarken zade ve esin de masaya otırmuş ona eşlik ediyorlardı.

"Baba annem niye hep uyuyor"

"Zade bilmiyor musun annemin karnında bebek var o yüzden"

"Evet oğlum esin dogru söyliyor, anneniz hamile ve çok yoruluyor"

Yerimdem kalkıp üstümü düzelttim ve yanlarına yürüdüm yavaşça Kayra başını kaldırdıgında benimle göz göze geldi ve gülümsedi "bak uyandırdınız işte güzelimi" dedi şakayla çocukların bakışıda bana dönerken yanlarına gidip sıkıca sarıldım ikisinede" hoşgeldiniz"dedim yeni uyandıgım için sesim uykulu çıkmıştı"hoşbulduk anne özür dileriz seni uyandırdık"gerçekten üzgün çıkmıştı sesleri.

"Hayır canım ben uykumu tam aldım o yüzden uyandım"

Kayra ya baktıgımda hala bana baktıgı gördüm ona gülümseyip yanına gittim ve sarıldım oda hemen bana karşılık vermişti başımı boyun girintisine koyup kokusunu içime çektim, bu adamı çok seviyordum bir saat görmezsem özlüyorum onu.

"İyisin değilmi" diye Kayra sordugunda ondan ayrılıp başımı salladım"iyim aşkım"dedim daha sonra tencereye baktım ve"ne hazırlıyorsun"dedim Kayra hevesli halime bakıp gülümsedi"açıkmışmı benim bebeklerim"dedi bende hıhım diye bir mırıltı çıkardım Kayra beni yiyecekmiş gibi bakıyordu"pilav ve tavuk sote yapıyorum"dedi daha çok acıktıgımı hissettim"bende salatayı yapim o zaman"dediğimde Kayra hemen durdurdu beni ve"olmaz yaralanırsın, ben yaparım"dedi.

İtiraz etmem bile izin vermeden kendisi malzemeleri çıkarıp yapmaya başladı, bende masayı kurmak için kalktıgımda bişey demedi ama gözü hep bendeydi bişey olacak diye korkuyordu.

Ben sofrayı hazırlarken Kayra da yemekleri yapmış ve tabaklamıştı herşey hazır olunca masaya oturduk ve yemeye başladık.

Yemeği yedikten sonra çoçuklar derslerini yapıp uyumuştu bende kayrayla birlikte odamıza girdiğimizde Kayra duş almak için banyoya gitmeden önce bana bakıp çapkınca gülümsedi"bebeğim birlikte duş alalım istersen sen tek yorulursun"dediğinde utanmıştım yanaklarım kızardıgına eminim çünkü yanıyordu"h-hayır sen git"dedim zorlukla Kayra hemen itiraz edip yanıma geldi"sende benden sonra duş alıcaksın zaten birlikte alalım, hem ben senin kocanım utanmana gerek yok"dedi.

Başımı sallayıp onu onayladığımda Kayra sağ elini yumruk yapıp havaya kaldırdı zafer kazanmış gibi gülümsedi elimden tutup banyoya girdik, Kayra suyu ayarlayıp yanıma geldi ve üstümdekileri çıkarmaya başladı bende ona yardım ettim ve herşeyi çıkardıktan sonra çıplak kaldım utandıgım için başımı kaldırıp Kayra ya bakamazken onunda çıplak kaldıgını gördüm,yanıma gelip dudagımdan kısaca öptü ve elimi tutup birlikte küvete girdik, önce Kayra içine girip uzandı benide sırtım gögsüne gelecek şekilde kucagına aldı.

Hala utanıyor olsamda çok iyi gelmişti Kayra arkamda sırtıma boynuma ve omzuma durmadan öpücükler kon duruyordu eli ise karnımda geziniyordu elimi onun elinin üstüne koydum, bende onu öpmek istediğim için başımı omzuma koyup başını kendime çevirdim ve dudaklarını öpmeye başladım, birbirimizi çokça öpüp kokladıktan sonra Kayra beni kendiyle birlikte güzelce yıkayıp, temizledi daha sonra beni kurulayıp üstümü giydirdi ve saçlarımıda kuruttumtan sonra aynı işlemi kendine de yaptı, şimdiden bu ilgisine alışmıştım, bana çok iyi hissetiriyordu.

Yatagımıza geçip sarıldık ve birbirimize"iyi geceler"deyip uyuduk.

BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin