İyi okumalar.Berkayın anlatımıyla.
Bugün yeni evimde ilk günümdü sabah kavhaltı yaptıktan sonra çocukları okul için hazırlamıştım ve kayrada işe giderken çocuklarıda okula bırakmıştı.
Onlar gittikten sonra evi iyice inceliyip çözmüştüm zaten temizlik yapıldığını bilsemde yinede içimi rahatlatmak için yine temizlik yapmıştım.
Ayrıca salondaki bitkiler içinde biraz araştırma yapmıştım çünkü onlara nasıl bakım uygulayacagımı bilmiyordum.
İçerdeki işlerimi hallettigimde bahçeye çıktım Kayra dün bana bahçe için uygun koltuk takımı aldığını söylemişti,ve onlar bu sabah gelmiş yerlerine yerleştirilmişti.
Bu haliyle daha güzeldi evin sağ tarafinda çiçekler ekilmişti önceden ve iki tane elma ağacı vardı oraya çocuklar için salıncak kurmayı hayal ederken gülümsedim.
Ben ve Kayra çocuklarında evde olduğu bir hafta sonu koltuklarda oturmuş kahve içip sohbet ederken çocuklar salıncakta salanabilirlerdi.
Düşüncelerimden çalan telefonun sesiyle çıktım telefonumu cebimden çıkarıp baktığımda Kayra arıyordu aramayı açıp kulağıma götürdüm.
"Alo"
"Alo Berkay nasılsın herşey yolunda mı"
"Evet iyyim bir sıkıntı yok merak etme"
"Güzel o zaman bu arada bahçe koltukları geldimi"
"Evet bu sabah getirip yerleştirdiler çok güzel oldu"
"Tamam bir sorun yoksa kapatıyorum"
"Şey bu gün işin çok yoksa erken gelebilir misin annem yemege davet etti bizi"
"Tamam gideriz görüşürüz"
"Peki görüşürüz"
Anneme bu akşam gelicegimize dair mesaj atıktan sonra telefonu kapatıp cebime geri koydum.
...
Çocuklar ve Kayra okuldan birlikte döndüğünde çocuklarla birlikte bende hazırlanmıştım kayrada hazır olduğunda.
Kapıyı kilitleyip Arabaya bindik ve annemin evine doğru yol aldık,zade anneannesini ve dedesini göreceği için çok mutluydu aynı şekilde esinde onlarla tanışacagı için heyecanlıydı.
"Çocuklar okulda bir sorun yok değilmi"
"Hayır anne okulumuz çok güzel bir tane öğretmenim var beni çok seviyor"
"Evet benide"
"Aferim akıllı olursanız öğretmenler sizi sever"
Arabanın durmasıyla dışarı baktım gelmiştik kemerimi çözüp arabadan indim kayrayla beraber çocuklarda indiğinde annemin evine doğru yürüdük kapıyı çaldığımızda hiç beklemeden annem ve babam kapıyı açıp bizi karşıladı.
"Hoşgeldiniz çocuklar"
Hoşbulduk annecim"
Kayra annemin elini öptükten sonra babamın elini sıktı ve içeri girdi bende anneme ve babama sıkıca sarılıp içeri girdim zade annemin kucağına atlayıp onları ne kadar özlediğini söylerken annem ve baabam da onu öpmekle meşguldü.
Sonunda zadeyi bıraktıkların da annem esine bakıp gülümsedi"merhaba esin ne kadar güzelsin sen öyle"dedi esin gülümsedi ona iltifat edilince çok mutlu olurdu"teşekür ederim efendim" dedi annem hemen azarlar gibi" bize anneanne ve dede demeni istiyorum"dedi esin daha çok mutlu olup"tamam anneane"dedi annem gülümseyip onuda içeri aldığında direkt masaya geçtik.
Annem masayı donatmıştı resmen çok çeşit yapmıştı masanın düzeni ve şıklığından ne kadar özendigi anlaşılıyordu.
"Anne neden bu kadar zahmete girdinki hepsini yiyemeyiz"
"Oğlumun ailesini yemeğe çagırmışım tabikide özenicem sen düşünme şimdi bunu hadi başlayın"
Birbirimize afiyet olsun dediğimizde yemeğe başladık yemek boyunca zadenin okulunda ve ne kadar mutlu olduğunu bahsetmesini dinlemeklen geçti.
Yemeği yediğimizde birlikte masayı kaldırıp koltuklara geçtik ben çay yapan anneme yardım edip yanında yaptığı börek ve kurabiyeleri servis ettiğimde geçip koltuğa boş olan yere yani kayranın yanına oturdum.
Birbirimize hal hatırımızı sorduğumuzda muhabbetimiz ordan açılmış ve baya ilerlemişti çocukların keyfi yerindeydi Kayra ise babamla iş konuşuyordu.
Annem bana bakıp mutfağı gösterdiğinde beni çağırdığını anlayıp arkasından bende mutfağa gittim sandalyede oturmuş annemi gördüğümde"noldu anne"dedim.
"Oğlum kayrayla aran nasıl alışabildinizmi birbirinize"
Konu düşündüğüm gibi oldunu anladıgımda geçip yanındaki sandalyeye oturdum"evet anne aramız iyi merak etme bir sorun yok"dedim annem bana bakıp"bak oğlum demiştim sana bu evlilik sana ve zadeye iyi gelicek diye"dedi.
"Haklısın anne keşke önceden seni dinleseydim"
"Üzme kendi geçmişi düşünme şimdiye bak"
Başımı salladım ve kararsızlıkla" anne" dedim annem "efendim oğlum"dedi bişey söyleyeceğimi anlayıp odağını bana verdi"sence bir insan ikinci defa aşık olabilirmi"diye sordum annem biraz durduktan sonra gülümsedi"yoksa sen kayraya aşıkmı oldun bebeğim hım"diye sorduğunda utançla başımı eğdim hemen anlamıştı.
"Şey galiba hoşlanıyorum anne onu görünce güvende hisediyorum bana temas edince ya da iltifat edince kalbim hızlanıyor"
"İnanamıyorum sen basbaya aşık olmuşsun oğlum"
"Ama anne ben kereme aşıktım ayrıca kayrada hala eski eşini seviyor"
"Oğlum sen kereme aşık değildin o zamanlar daha çok gençtin duyguların geçici bir hevesti asıl şimdi gerçek aşkı buldun ayrıca Kayranın eşi öldü onu malesef unutup hayatına bakmak zorunda ayrıca zamanla o da seni sevebilir"
Annemin uzun açıklaması beni çok mantıklı geldiği için rahatlamıştım anneme sıkıca sarılıp"teşekür ederim anne"dedim annemde bana karşılık verip"hep mutlu ol"dedi.
Kayranın bana seslendigini duyduğumda annemden ayrılıp birlikte salona geçtik"Berkay kalkalım artık geç oldu"dediğinde başımı salladım ve"evet çocuklar yarın okula gidicek anne çok teşekkür ederiz bu gece için"diyip ona yine sarıldım babamada sarıldıgımda"arasıra hep gelin olurmu"dedi bende gülümseyip başımı salladım kayra ve çocuklarda vedalaşınca evimize gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)
Short Storyiki yetişkin adamın ilk evliliklerinde yaşadığı dramatik olayların ardından çocukları için tekrar evlenmesi konu alır. hikaye konusu kanal7 de yeni yayınlanan Hint dizisi bahar yeli konusundan esinlenerek yazilmistir. EŞCİNSEL EVLİLİKLERİN YASAL OLD...