İyi okumalar.Berkay'ın anlatımıyla.
Bu sabah doktor kayrayı kontrol etmiş ve iyi olduğunu taburcu olabileceğini söylemişti, tabi Kayra bu habere çok sevinmişti çünkü hastane ortamlarını sevmiyordu, bende sevmiyorum ama öncelik onun sağlıgıydı tabiki.
Kayranın kardeşi ferdi bu sabah erkenden gelmiş ve bana yiyecek bişeyler getirmişti, ben yemeğimi yedikten sonra Kayra için getirilen tatsız tussuz çorbayı ona zar zor yedirmiştim, tadının hiç güzel olmadıgını ve kusacagını söyleyip durmuştu, ama içmesi lazımdı.
Ferdi çıkış işlemleri için gittiğinde bende Kayra için getirdikleri oşofman takımını çıkardım ve kayranın yanına gittim yatagında uzanmış bana bakıyordu.
"Aşkım seni giydirmem lazım"
"Tamam bebeğim"
Yatagın başlıgını biraz kaldırıp kayranın sırtının dik olmasını sagladım, üstündeki hastaneye ait olan ceketi çıkarıp tekli koltugun üstüne koydum, Kayra ya döndügümde gözlerim direk karnındaki büyük beyaz bandaja kaymıştı, biraz daha bakarsam dayanamayacagımı anladıgım için bakışkarımı çektim.
Eşofman üstünü elime alıp elimde topladım ve başını geçirdim sol kolunu Kayra kendisi geçirdiginde bende sağ kolu yine katlayıp yavaşça sargılı kolundan geçirmeye başkadım, yanlış bişey yapıp ona zarar vermekten korkuyordum, canı acısın istemiyordum.
Onu dikkatlice yapmak için kafamı egmiştim ve Kayra ya çok yakın olmuştum nefesi boynuma vuruyordu, Kayra da bunu farketmiş olacakki uzanıp yanagıma uzun bir öpücük bıraktı ben bu haline kıkırdarken Kayra bu sefer dudaklarını boynuma yaslayıp biraz bekledi ardından orayı yavaşça emip bıraktı bu sırada bende işimi bitirmiştim, üstünü aşagı çekip düzelttim ve Kayra ya baktım, bana çok farklı bir ifadeyle bakıyordu.
"Noldu"
"Seni ne kadar çok sevdigimi yeniden farkettim"
Dediği şeyle utandıgım için başımı egdim ama gülümsüyordum, yanaklarımın kızardıgını hissediyordum"bende seni çok seviyorum"dedim başımı kaldırıp gözlerinin içine bakarak, utansamda söylemek istemiştim.
Elimi kayranın yüzünün iki yanına koyup ona doğru eğildim ve dudaklarını dudaklarımla kapattım, ve onu öpmeye başladım Kayra hemen bana karşılık vermişti, ben başımı biraz sağa doğru egip onun alt dudagını öperken oda benim üst dudagımı emmeye başladı, uzunca bir öpüşten sonra nefessiz kaldıgım için ondan ayrıldım ve agzım hafif aralık şekilde nefeslenmeye başladım, Kayra bana gülerek ufak ufak dudagıma küçük öpücükler kondurmaya devam ediyordu.
Nefesim düzene girince Kayra ya bakmadan konuştum"yeter bu kadar şimdi altındakini degiştirmedim"dedim ve elime eşofmanın altını alıp onu giydirdim aynı şekilde biraz zorlanmış olsamda, başarmıştım.
Ben Kayra ya ilaçlarını verirken kapı açıldı ve içeri ferdi girdi bize bakıp yanımıza geldi ve"hazırmısınız"dedi, başımı sallayıp"evet"dedim.
Kayra'nın üstündeki pikeyi çektim ve kayranın sol kolunu sıkıca tutup diğer elimide sırtına koyup onu dikleştirdim, ferdi de ayaklarını yavaşça yataktan indirdiginde ayakkabılarını giydirdi Kayra bize tutunarak ayağa kalktı, ilk başta dengesi biraz bozulsa da hemen toparlanmıştı.
Bize tutunarak yavaş yavaş yürüdügünde ilk önce odadan sonrada hastaneden çıkmıştık ferdi arabayı kulanırken ben ve Kayra arkaya geçtik, Kayra derin bir nefes alıp başını omzuma koyduğunda başımı eğip ona baktım"iyimisin"dedim"evet sadece biraz yoruldum"dedi, sesi çok masum ve kısık gelmişti saçlarının arasına bir öpücük kondurup kokusunu içime çektim, her ne kadar hastane kokusu sinmiş olsada o hayran olduğum kokusu hala yerinde duruyordu, elini sıkıca tutup kucagıma koydum, tüm yolculuğumuz boyunca öyle durmaya devam ettik.
Biraz sonra eve geldigimizde yine aynı şekilde kayrayı tutup binadan içeri girdik ve katımıza geldigimizde kilidi cebimden çıkarıp kapıyı açtım ve içeri girdik.
Kayrayı daha önce annemin çarşaf serip onun için hazırladıgı yatağa yatırdık, daha sonra ferdi biraz oturup işe gitti bende televizyonu açıp kumandayı Kayra ya verdim, ve duş almak için banyoya gittim hastanede kaldıgım için kendimi kirli hisediyordum, hemen kısa bir duş alıp çıktım ve mutfağa gittim önce Kayra için güzel bir çorba hazırladım ve salona kayrayı kontrol etmek için gittim, uyuduğunu görünce televizyonu kapatıp pikeyi üstüne iyice örttüm ve yanağına bir öpücük kondurdum.
Daha sonra yine mutfağa girip kendim ve çocuklar için yemek hazırladım, vakit biraz geçikince kapı çaldıgında çocukların geldiğini anladım ve hemen gidip açtım, çocuklar beni beklemiyor olucak ki büyük bir mutlulukla gülümsediler"anne gelmişsiniz "esin bunu söyledigin de eğilip ikisinide sıkıca öpüp sarıldım, onlardanda aynı karşılıgı aldıgımda ayrıldık birbirimizden" evet bebeğim geldik"dedim, onları gerçekten çok özlemiştim.
"Hadi içeri geçin babanız salonda uyuyor çok ses çıkarmayın olurmu? "
İkiside"tamam" dediğinde içeri girdiler ve kapıyı kapattım, çocuklar elini yüzünü yıkadıktan sonra onları giydirdim,ben evin temizliğini yaparken çocuklar odalarında oynarken Kayra uyanmıştı ve çocuklar onun yanına gidip sıkılmaması için babalarıyla ilgilenmişlerdi, daha sonra sofrayı kurdum çocuklar yemek yerken, bende Kayra için yaptıgım çorbayı tepsiye koydum yanına bir bardak su ve ilaçlarını aldım.
Sağ eli kırıldıgı için kendi yiyemiyordu o yüzden ben ona yedirip ilaçlarını verdim, daha sonra karnımı doyurup çocukların ödevlerini yapmalarında yardım ettim, saat geç olunca zade ve esin uyudular, bende kayranın yanına gidip ona odamıza kadar yardım ettim, yatağa yatıktan sonra ışıkları kapatıp bende yatağa geçtim Kayra ya dönüp gülümsedin ve onu öptükten sonra"iyi geceler aşkım"dedim o da beni öpüp"iyi geceler güzelim"dediğinde gözlerimizi kapattık çok yoğun bir gün olduğu için hemen uykuya daldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR YELİ(GAY)(MPREG)
Short Storyiki yetişkin adamın ilk evliliklerinde yaşadığı dramatik olayların ardından çocukları için tekrar evlenmesi konu alır. hikaye konusu kanal7 de yeni yayınlanan Hint dizisi bahar yeli konusundan esinlenerek yazilmistir. EŞCİNSEL EVLİLİKLERİN YASAL OLD...